542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Klientská zóna - nákup na splátky

Nejčastější otázky

Jaké jsou podmínky pro nákup na splátky?

Pro získání půjčky musíte být zletilá osoba, mít stálý zdroj příjmu a splňovat podmínky Home Credit a.s..

Jak probíhá sjednání?

Poté co si vyberete zboží, pracovník obchodu s Vámi sepíše žádost o nákup na splátky a nechá ji obratem posoudit. Bude – li schválena, podepíšete v obchodě úvěrovou smlouvu a zboží si ihned můžete odvést domů.

Za kolik můžu nakoupit na splátky?

Od 3 000 Kč až do neomezené výše.

Co dělat při změně osobních údajů (např. příjmení, adresa)?

V tomto případě kontaktujte naše Klientské centrum na lince 542 100 100.

Jakým způsobem lze splátku uhradit?

Splátky můžete hradit buď bankovním převodem (doporučujeme zřídit si trvalý příkaz k úhradě), prostřednictvím poštovních poukázek, které Vám zašleme nebo prostřednictvím terminálu Sazky.

Je možné úvěr k nákupu na splátky předčasně splatit a pokud ano, tak za jakých podmínek?

Ano, úvěr můžete kdykoli předčasně splatit. Neplatíte za to žádné poplatky ani penále, předčasné splacení úvěru je zcela zdarma. Úroky platíte pouze do doby předčasného splacení. O úmyslu splatit úvěr předčasně je pouze potřeba informovat Home Credit písemně nebo telefonicky 30 dnů předem. Bližší informace o výplatě úroků při předčasném splacení úvěru naleznete v Podmínkách vrácení úroku.

Mohu si při nákupu na splátky sjednat pojištění pro případ, že nebudu moci splácet?

Ano, pokud splňujete podmínky pro vstup do pojištění, můžete si při uzavírání úvěrové smlouvy zvolit Pojištění schopnosti splácet. Pojistné plnění z daného pojištění je vypláceno přímo klientovi, který se dle svého uvážení rozhodne, jak je použije. Bližší informace k pojištění naleznete ZDE.

Je datum splatnosti shodné s datem odeslání peněz z mého účtu nebo zaplacení poštovní poukázkou?

Splátky je nutné hradit tak, aby platba byla na našem účtu vždy k datu splatnosti (tzn. při úhradě bankovním převodem 3 pracovní dny před datem splatnosti, u poštovní poukázky 5 pracovních dnů před datem splatnosti).

Jaké budu potřebovat doklady?

Připravte si prosím platný občanský průkaz ČR a jeden další doklad totožnosti (řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list, zbrojní průkaz). Jestliže jste zaměstnaný nebo OSVČ, připravte si údaje o firmě – přesný název, adresu, telefon a IČO.

Kolik zaplatím za vyřízení?

Za vyřízení nákupu na splátky neplatíte žádný poplatek, vyřízení je zdarma.

Jak dlouho budu úvěr k nákupu na splátky splácet?

Úvěr budete splácet dobu určenou vybraným produktem.

Je možné změnit způsob úhrady splátek v průběhu splácení úvěru?

Splácet můžete třemi způsoby - bankovním převodem, poštovní poukázkou nebo přes terminál Sazky. Způsob je možný změnit kdykoli, vždy je pouze nutné zaslat splátku na správný bankovní účet a se správným variabilním symbolem (bankovní účet i variabilní symbol naleznete ve Vaší úvěrové smlouvě).

Můžu si sjednat nákup na splátky, i když jsem těsně před důchodem?

Kritériem pro poskytnutí úvěru není pouze věk žadatele. Vyšší produktivní věk tedy neznamená, že byste automaticky úvěr nedostal. Důležité je mít stálý příjem, z něhož budete schopen/na pravidelně splácet, a splnění další podmínky při prověřování Vaší schopnosti splácet.

Potřebuji ručitele?

Ne, pro získání úvěru k nákupu na splátky ručitele nevyžadujeme.

Kdy začínám zboží koupené na splátky splácet?

První splátka je obvykle za měsíc od uzavření smlouvy. Pokud tedy smlouvu uzavřete např. 1. 11. 2014, první splátku zaplatíte 1. 12. 2014.

Pokud mi nevyhovuje termín splátky ze splátkového kalendáře, mohu si tento termín změnit?

Pokud Vám nevyhovuje termín splátky, vyplňte žádost, kterou naleznete ZDE. Vyplněnou žádost odešlete na: Home Credit a.s. Nové sady 996/25 602 00 Brno

Položení nového dotazu

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty