preload obrazku pro baner

DOPLŇKOVÉ SLUŽBY A POJIŠTĚNÍ

Stojíme při vás i v situacích,
kdy se zrovna nedaří.

Stojíme při vás i v situacích, kdy se zrovna nedaří.

Pro všechny životní situace jsou tady naše doplňkové služby a pojištění.

POJIŠTĚNÍ MAX (+)

Pokud se něco stane, pojišťovna vám se splácením úvěru pomůže.

Zobrazit

POJIŠTĚNÍ JISTOTA (+)

Nemusíte hledat staré účtenky — pojišťovna vám proplatí nově koupené zboží, od kterého dodáte účtenku

STARŠÍ POJIŠTĚNÍ

Informace pro všechny, kdo uzavřeli úvěrovou smlouvu do 31. 10. 2019.

ODLOŽENÍ SPLÁTEK

Odložíme vám splátky, jak budete potřebovat.

ZMĚNA VÝŠE A POČTU SPLÁTEK

Změníme počet a výši splátek podle toho, jak budete potřebovat.

POVINNÉ RUČENÍ A HAVARIJNÍ POJIŠTĚNÍ

Pojištění vašeho auta pro případ nehody, poškození, nebo jeho odcizení.

JAK OZNÁMIT POJISTNOU UDÁLOST?

Pojistnou událost oznamujete bez zbytečného odkladu pojišťovně na kontakty uvedené v příslušném formuláři „Oznámení pojistné události“, který je dostupný na www.maximapojistovna.cz a www.homecredit.cz.
Pojistnou událost můžete oznámit také na čísle 542 527 528 nebo e-mailem na hc@maxima-as.cz. Na stejném e-mailu nebo na čísle 273 190 400 zjistíte informace o nahlášené události.

Nahlášení pojistné události

Sjednali jste si úvěrovou smlouvu do 31. 10. 2016, máte pojištění od Generali České pojišťovny, a.s.
a potřebujete nahlásit pojistnou událost?