Poradna

Nejčastější dotazy klientů.

hlavní fotka baneru

Stručné návody a odpovědi na vaše otázky:

Registrace do mobilní aplikace Home Credit

Vše zvládnete do 5 minut. Stačí vám k tomu občanka a chytrý telefon. Pusťte si video s registrací krok za krokem

Kde najdu měsíční výpis?

V mobilní aplikaci přejdete do detailu karty, kliknete v menu na 3 tečky a vyberete výpisy. Pomůže vám návod pro Android nebo se podívejte na návod pro iOS.

Kdy a kam mám poslat splátku?

Potřebné údaje i termín najdete v mobilní aplikaci na stránce produktu. Nevíte si rady? Mrkněte na podrobný návod.

Jak využít bezúročné období?

V mobilní aplikaci přejdete na detail produktu, stisknete „JAK NA TO“ a zaplatíte splátku podle zobrazených údajů. Zjistěte víc.

Jak si aktivuji novou kartu?

Kartu si aktivujete v naší mobilní aplikaci. Po spuštění kliknete na žlutý box s textem „AKTIVOVAT“. Prohlédněte si podrobný návod.

Jak můžu zablokovat kartu?

Kartu si zablokujete v naší mobilní aplikaci. V detailu karty přepnete vypínač na řádku Blokace karty a je to. Mrkněte se na návod pro Android nebo na návod pro iOS.

Stáhněte si mobilní aplikaci Home Credit.