Registrace do mobilní aplikace Home Credit
PORADNA
Nejčastější dotazy klientů.

Stručné návody a odpovědi na vaše otázky:
Více
Vše zvládnete do 5 minut. Stačí vám k tomu občanka a chytrý telefon. Pusťte si video s registrací krok za krokem.
Jak zjistím, jestli mám zaplacenou splátku?
Více
Informaci najdete na první stránce po přihlášení do mobilní aplikace. Podívejte se na podrobnější návod.
Kde najdu měsíční výpis?
Více
V mobilní aplikaci přejdete do detailu karty, kliknete v menu na 3 tečky a vyberete výpisy. Pomůže vám návod pro Android nebo se podívejte na návod pro iOS.
Kdy a kam mám poslat splátku?
Více
Potřebné údaje i termín najdete v mobilní aplikaci na stránce produktu. Nevíte si rady? Mrkněte na podrobný návod.
Jak využít bezúročné období?
Více
V mobilní aplikaci přejdete na detail karty, stisknete „JAK NA TO“ a zaplatíte splátku podle zobrazených údajů. Zjistěte víc.
Kde najdu splátkový kalendář?
Více
V mobilní aplikaci přejdete na detail nákupu na splátky a stisknete „STÁHNOUT“. Mrkněte se na podrobný návod.
Co znamenají položky ve výpisu?
Více
Ve výpisu si všímejte hlavně výše splátky a termínu splatnosti. Seznamte se s nejdůležitějšími pojmy.