PORADNA

Nejčastější dotazy klientů.

hlavní fotka baneru

Stručné návody a odpovědi na vaše otázky:

Registrace do mobilní aplikace Home Credit

Více

Více

Vše zvládnete do 5 minut. Stačí vám k tomu občanka a chytrý telefon. Pusťte si video s registrací krok za krokem.

Jak zjistím, jestli mám zaplacenou splátku?

Více

Kde najdu měsíční výpis?

Více

Více

V mobilní aplikaci přejdete do detailu karty, kliknete v menu na 3 tečky a vyberete výpisy. Pomůže vám návod pro Android nebo se podívejte na návod pro iOS.

Kdy a kam mám poslat splátku?

Více

Více

Potřebné údaje i termín najdete v mobilní aplikaci na stránce produktu. Nevíte si rady? Mrkněte na podrobný návod.

Jak využít bezúročné období?

Více

Více

V mobilní aplikaci přejdete na detail karty, stisknete „JAK NA TO“ a zaplatíte splátku podle zobrazených údajů. Zjistěte víc.

Kde najdu splátkový kalendář?

Více

Co znamenají položky ve výpisu?

Více

Stáhněte si mobilní aplikaci Home Credit.

qr kód