Splácení a výpisy

Vyberte, co potřebujete vyřešit.

Kde najdu podrobnosti o svém splátkovém programu?

Zobrazit návod

Na co se nejčastěji ptáte?

Splácení a výpisy

Jakým způsobem můžu peníze vyčerpané z kreditní karty splatit?

Vyčerpané peníze můžete vracet 4 způsoby:

• Bankovním převodem ze svého běžného účtu. Zadání příkazu vám usnadní QR kód, který najdete ve Správci financí.

• Inkasem. V případě zřízení této služby vám budeme minimální splátku strhávat automaticky a zdarma. Celou vyčerpanou částku strháváme, jen pokud si to vyžádáte, a za poplatek 19 Kč měsíčně.

• Složenkou.

• Na terminálu Sazky. Kód k platbě najdete ve Správci financí, nebo v měsíčním výpisu.

Musím vyčerpané peníze vrátit všechny najednou?

To je jen na vás. Pokud všechny utracené peníze za bezhotovostní nákupy vrátíte najednou a stihnete to do 20. dne následujícího měsíce, nebudete platit žádné úroky (nevztahuje se na transakce rozložené do pevného splátkového kalendáře). Vše si ale samozřejmě můžete rozvrhnout do splátek, jaké vám vyhovují.

Jak dlouho trvá bezúročné období u karetních transakcí, je to opravdu 51 dní?

Bezúročné období trvá až 51 dní. Peníze stačí vrátit do 20. dne měsíce bezprostředně následujícího po nákupu, tj. při nákupu 1. srpna do 20. září, při nákupu na konci srpna také do 20. září. Bezúročné období se nevztahuje na služby splátkových programů, převody peněz a výběry z bankomatů, na přepážkách bank i směnáren.

Uhradil jsem dlužnou částku na kreditní kartě v den, kdy končí bezúročné období. Mám ještě nárok na bezúročné období, nebo ne?

Pokud jste částku uhradil na terminálu Sazky, započítá se platba ještě do vašeho bezúročného období a budete ho moci využít. Pokud jste ale platil složenkou, nebo bankovním převodem, je velmi pravděpodobné, že platba k nám nedorazí včas a vy nebudete moci bezúročné období využít. Doporučujeme vždy hradit částku alespoň 2 dny před vypršením lhůty bezúročného období.

Když jsem minulý měsíc vybíral z bankomatu, mohu využít bezúročné období?

Pokud jste částku vybral z bankomatu, nevztahuje se na vás bezúročné období. Toto období využívají jen ti, kdo s kartou platí bezkontaktně - tj. platí kartou přímo za služby, nebo zboží.

Musím částku pro využití bezúročného období na své kartě zaslat najednou, nebo je možné ji odeslat po částech?

Je možné zasílat peníze po částech. Důležité je, aby celková částka pro využití bezúročného období dorazila na náš účet do termínu splatnosti.

Uhradil jsem částku pro využití bezúročného období včas, přesto mám na kreditní kartě dluh. Jak je to možné?

Pokud jste v minulých měsících bezúročné období nevyužíval, nebo jste z karty čerpal hotovost, úročila se vám dlužná částka z předchozích období a nedošlo tedy k úplnému doplacení vaší karty. V případě, že si přejete kartu doplatit celou jednorázově, je třeba nás kontaktovat, abychom vypočetli přesnou částku k doplacení.

Jakým způsobem můžu splácet svůj nákup na splátky?

Splátky můžete platit jednorázovým nebo trvalým příkazem ze svého účtu, složenkami, které vám pošleme, nebo přes terminál Sazky.

Můžu změnit způsob úhrady splátek v průběhu splácení nákupu na splátky?

Jak nám pošlete splátku je vždy jen na vás. Peníze je vždy pouze nutné odeslat na správný bankovní účet a se správným variabilním symbolem. Tyto údaje najdete ve své úvěrové smlouvě.

Můžu svůj nákup na splátky splatit předčasně? Za jakých podmínek?

Samozřejmě, nákup můžete kdykoli splatit předčasně. A je to zcela zdarma. Jen nám o tom dejte předem vědět, abychom vám řekli, kolik přesně zbývá doplatit, a nastavili ukončení vašeho úvěru.

Můžu měnit účet, ze kterého posílám splátky?

Ano, nezáleží na tom, z jakého účtu nám splátka přijde. Důležité je, aby přišla včas a se správným variabilním symbolem.

Je možné splátku nějak odložit, nebo zmrazit?

Ano, pokud jste si v minulosti sjednal službu Odklad splátek. Potom stačí jen zavolat našim operátorům na 542 100 100 a domluvit se na podrobnostech. Pokud tuto službu nemáte sjednanou, můžete si splátku odložit jednorázově, ale za poplatek 199 Kč. Zavolejte kvůli tomu na 542 100 100.

Jak poznám, že jsem nákup na splátky kompletně splatil?

Potvrzení o doplacení úvěru najdete ve svém účtu ve Správci financí. Zároveň vám ho pošleme poštou nebo e-mailem, abyste měli potvrzení černé na bílém.

Stačí, když peníze pošlu v den splatnosti splátky?

Pokud splátku budete platit přes terminál Sazky, tak ano, protože je platba u nás ještě tentýž den. V ostatních případech ji prosím pošlete s dostatečným předstihem, protože datum splatnosti znamená termín, kdy má být splátka na našem účtu. Bankovní převod doporučujeme provést 3 dny před termínem splatnosti a platbu složenkou 5 dní před datem splatnosti.

Kde zjistím číslo účtu, kam mám splátku posílat za nákup na splátky, a variabilní symbol?

Splátky půjčky posílejte na účet uvedený ve vaší úvěrové smlouvě. Variabilní symbol je číslo vaší úvěrové smlouvy. Kromě smlouvy ho najdete také ve Správci financí nebo v mobilní aplikaci.

zpět na rozcestník nákupu