Šikovný účet
Je to krásný pocit, když můžete nakoupit na splátky kdekoliv.
Na splátky nakoupíte ve všech prodejnách i e-shopech.
Revolvingový úvěr můžete využít opakovaně na cokoliv.
Proč mít Šikovný účet
Sjednejte si Šikovný účet a získáte chytrou finanční rezervu na cokoliv. K účtu máte zdarma virtuální nebo plastovou kartu, se kterou nakoupíte na splátky úplně kdekoliv a bez papírování. Nákupy i splátky budete mít pod kontrolou v mobilní aplikaci.
Na splátky nakoupíte ve všech prodejnách i e-shopech v ČR i v zahraničí.
Stačí si k účtu zdarma vydat virtuální nebo plastovou kartu. Nakoupíte s ní kdekoliv bez zbytečného papírování. Nákup si pak můžete rozložit do pevných měsíčních splátek nebo můžete splácet standardním způsobem.
Hotovost si vyberete ze všech bankomatů. První výběr máte každý měsíc zdarma.
Peníze si převedete na bankovní účet na pár kliků v aplikaci nebo po telefonu.
Chci Šikovný účet
Společnost Home Credit a. s., Brno, Nové sady 996/25, PSČ: 602 00, IČO: 269 78 636, e-mail: info@homecredit.cz, zpracovává osobní údaje, které jste uvedli v tomto formuláři, za účelem posouzení Vaší žádosti o úvěr. Právním titulem zpracování těchto údajů, je nezbytnost vykonání opatření před uzavřením smlouvy na základě žádosti dotčené osoby. Osobní údaje nejste povinni poskytnout. V případě, že je však neposkytnete, nebude Vám moci být poskytnuta tato služba.
Naším oprávněným zájmem jsou činnosti potřebné na zhodnocení výše úvěrového rizika společnosti (např. ověření žadatele o službu s našimi interními záznamy, detekce a vyšetřování podvodu) a také činnosti spojené s webovou analytikou.
Z důvodu plnění povinností, plynoucích nám ze zákona, jsme povinni před poskytnutím úvěru řádně prověřit Vaši bonitu. Za tímto účelem spolupracujeme s registrem klientských informací SOLUS. Podrobné informace o zpracování v SOLUS naleznete níže. Naším oprávněným zájmem je také ověřovat Vaše údaje v dalších registrech, které jsou veřejně dostupné - pro tento účel využíváme insolvenční rejstřík (ISIR).
Pokud s námi uzavřete úvěrovou smlouvu, je naším oprávněným zájmem nabízet Vám také naše další produkty a služby. Za tímto účelem Vám můžeme zasílat e-mailové zprávy, dopisy, SMS, newslettery, stejně jako Vám telefonovat. Abychom Vám ušili nabídku na míru, zpracováváme při vytvoření nabídky také údaje o Vaší bonitě. V rámci marketingového oslovování vykonáváme marketingové výzkumy, klientské soutěže, průzkumy spokojenosti a podobné aktivity, ze kterých vyplývá Váš názor na naše služby. Pokud si nepřejete být jakkoliv oslovováni nebo Vám překáží určitá forma komunikace, dejte nám prosím vědět a nabídky nebudete nadále dostávat.
Profilování pro posouzení úvěrového rizika – naším oprávněným zájmem je rozhodování na základě profilování při řízení rizik, vztahujících se k našim produktům. Vaše profilové údaje využíváme k vytvoření individuálního profilu a posouzení rizika, např. zda budete schopní splatit úvěr. Abychom Vám mohli poskytnout naše služby, musíme podle zákona postupovat obezřetně, a proto hodnotíme rizikovost úvěru i s pomocí Vašich údajů a využíváme úvěrový registr SOLUS, externí zdroje (insolvenční rejstřík) a interní databáze, obsahující i negativní informace důležité pro předcházení a minimalizaci úvěrových rizik.
Profilování pro předcházení a odhalování podvodného jednání - Vaše identifikační údaje, údaje o produktech a službách, profilové údaje a další údaje analyzujeme na základě našeho oprávněného zájmu, abychom zabraňovali podvodným jednáním prováděným fyzicky i digitálně. Na základě informací vytváříme profilové ukazatele nebo jiné informace, relevantní pro indikaci možných podvodů (např. informace o ukradeném občanskému průkazu nebo informace o obvyklé zemi pro přístup do webové nebo mobilní aplikace). Právním základem je jak plnění právní povinnosti, tak ochrana oprávněných zájmů naší společnosti a zájmů a majetku našich klientů.
Automatizované rozhodování při schvalování žádostí o úvěr – abychom zlepšili komfort a rychlost při využívání našich služeb, můžeme některé žádosti o půjčky posuzovat a schvalovat na základě výhradně automatizovaného zpracování údajů zcela bez lidského zásahu. Pokud s výsledkem takového posouzení nesouhlasíte, máte právo nás požádat o tzv. „lidský přezkum“, což v praxi znamená, že Vaši žádost přezkoumá některý z našich pracovníků, a dále máte právo vyjádřit svůj názor případně napadnout rozhodnutí.
Současně Vás informujeme o tom, že všechny telefonní hovory můžeme zaznamenávat z důvodu prokázání obsahu hovoru a také za účelem zkvalitnění našich postupů. Pokud si nepřejete, aby byl Váš hovor nahráván, můžete využít jiný způsob komunikace s námi. Kontaktní údaje naleznete na našich webových stránkách nebo Vám tyto údaje předáme na vyžádání.
Máte právo požadovat od nás přístup k osobním údajům, které se Vás týkají, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě právo na omezení zpracování. Stejně tak máte právo vznést námitku proti zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů.
Vaše údaje, které nám poskytujete, budeme uchovávat v případě neposkytnutí úvěru nejdéle po dobu 3 let. Další údaje, např. kategorie příjemců, stejně jako podrobnější informace o Vašich právech najdete na webové stránce www.homecredit.cz v záložce „Ochrana osobních údajů“. Kontakt na pověřence pro ochranu osobních údajů v naší společnosti je: dpo@homecredit.cz..
Informujeme Vás, že podle § 20z a § 20za zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, mohou být Vaše osobní údaje vedeny v databázích (dále též jen „registr“), sloužících k vzájemnému informování o identifikačních údajích spotřebitelů a o záležitostech, které vypovídají o bonitě, platební morálce a důvěryhodnosti spotřebitelů. K tomuto informování není třeba Váš souhlas a vztahuje se i na vztahy vzniklé v rámci podnikání nebo jiné samostatné výdělečné činnosti spotřebitele. Naše společnost se účastní registrů SOLUS, zájmového sdružení právnických osob. Podrobnější informace jsou obsaženy v dokumentu „POUČENÍ o registrech Sdružení SOLUS“, jehož obsahem je: (i) vysvětlení pojmu informační soubor, a to zvlášť pro Pozitivní registr, Registr FO a Registr IČ, (ii) definice dalších mých osobních údajů, které mohou vzniknout při zpracování, (iii) popis fungování Pozitivního registru, Registru FO a Registru IČ, (iv) identifikace subjektů či osob, které mohou mít přístup k Vašim osobním údajům při jejich zpracování a (v) poučení o Vašich právech (podle nařízení 2016/679, právo na přístup k údajům: čl. 15, právo na opravu: čl. 16, právo na výmaz: čl. 17, právo na dočasné omezení zpracování: čl. 18, právo na námitku: čl. 21) v souvislosti se zpracováním Vašich údajů v rámci registrů SOLUS. Aktuální znění Poučení můžete kdykoli získat na našich webových stránkách www.homecredit.cz v záložce „Ochrana osobních údajů“ a na informační lince sdružení SOLUS 840 140 120 a na www.solus.cz.
V případě, že registr eviduje záznamy o závazcích spotřebitelů, u kterých nedošlo k prodlení, a o potenciálních závazcích spotřebitelů (například Pozitivní registr SOLUS), můžeme do něj stejně jako další uživatelé nahlížet jen s Vaším souhlasem a vy máte právo vůči provozovateli, který registr vede (v případě Pozitivního registru SOLUS sdružení SOLUS), písemně vyjádřit nesouhlas s evidencí údajů o své osobě v registru, který eviduje záznamy o závazcích spotřebitelů, u kterých nedošlo k prodlení, a o potenciálních závazcích spotřebitelů. Provozovatel v takovém případě bez zbytečného odkladu odstraní z registru všechny záznamy, které se Vás týkají, a učiní opatření směřující k tomu, aby další záznamy týkající se Vaší osoby nemohly být zapsány.
SOLUS jmenoval pověřence ochrany údajů, kterého lze kontaktovat na adrese poverenec@solus.cz.
Vyplníte formulář
Zadáte své údaje a my se vám ozveme.
Sjednáme spolu smlouvu
S operátorem si sjednáte Šikovný účet a podepíšete smlouvu.
A výhodné nákupy máte v kapse
Na splátky nakoupíte kdekoliv.
Co všechno umí základní tarif Šikovného účtu
Možnost opakovaně využívat peníze
Peníze z Šikovného účtu můžete libovolně využít až do výše domluvené částky. Splácením si opět navyšujete částku, kterou můžete znovu využít.
Jednoduchý převod peněz na bankovní účet
V naší mobilní aplikaci můžete z Šikovného účtu posílat peníze na bankovní účet. Sami si vyberete, kolik pošlete a jak peníze na Šikovný účet vrátíte. Peníze si můžete převést i po telefonu nebo na www.SpravceFinanci.cz.
Splátkový program Desetina 1/10
Tento oblíbený splátkový program můžete využít pro libovolný počet nákupů i převodů peněz od 2 000 Kč. Částku si rozložíte do 11 pravidelných splátek a přeplatíte vždy jen jednu splátku navíc. Vybírat můžete samozřejmě i z jiných variant splátkových programů.
Každý měsíc 1. výběr z bankomatu bez poplatku
Může nastat situace, kdy se bez hotovosti zkrátka neobejdete. Proto můžete se Šikovným účtem vybírat z jakéhokoliv bankomatu v ČR i v zahraničí. Buď pomocí fyzické karty, nebo karty v mobilu.
Možnost vydání fyzické i virtuální karty
Na požádání vám bezplatně pošleme fyzickou kartu pro placení v obchodech a na internetu. Pohodlnější a bezpečnější alternativou je karta virtuální, kterou si jedním kliknutím vydáte v naší mobilní aplikaci. Navždy tak vymažete ze svého života hledání peněženky a údaje z karty pro placení na internetu budete mít vždy po ruce v zabezpečeném prostředí ve svém mobilu.
Bezúročné období až 51 dní
Abyste neplatili úroky z nákupu kartou v konkrétním měsíci, stačí vrátit celkovou dlužnou částku do 20. dne následujícího měsíce. Například všechny srpnové nákupy stačí zaplatit do 20. září. Bezúročné období se nevztahuje na transakce zařazené do splátkových programů, převody peněz a výběry z bankomatů, v bankách a směnárnách.
Bezpečné placení mobilem
Fyzickou nebo virtuální kartu si můžete jednoduše nahrát do Peněženky Google nebo Peněženky Apple a používat ji bezpečně tak, jak jste zvyklí u svých dalších platebních karet.
Speciální akce a slevy
Dvakrát denně pro vás aktualizujeme přehled zboží, které pořídíte na splátky zcela bez úroků. Aktuální nabídku najdete na www.splatkyzanulu.cz.
Až 20 % zpět z nákupu u Premia partnerů
V mobilní aplikaci Home Credit najdete aktuální přehled Premia partnerů, u kterých ušetříte při svých nákupech.
S tarifem PLUS navíc získáte
4x ročně 10 %zaplacených úroků zpět
Stačí včas a řádně splácet a my vám 4x ročně vrátíme 10 % zaplacených úroků.
1x ročně nákupna splátky s 0% úrokem
Nákup kartou nad 2 000 Kč můžete 1x za rok rozložit do splátek s 0% úrokem. Zvládnete to na pár kliknutí v mobilní aplikaci. Rozložení do splátek je potřeba zadat v měsíci, ve kterém byl nákup zaúčtovaný. Jak na to?
V průběhu využívání Šikovného účtu se můžete 2x do roka přepnout na tarif PLUS a kdykoliv přepnout zpět na základní tarif.
Se Šikovným účtem nakoupíte na splátky kdekoliv. Můžete si ho představit jako ovocný koláč, ze kterého se vaše nákupy, jednotlivé kousky, rozloží do splátek. Zbytek koláče vám pak zůstává na další nákupy a splacené peníze můžete ihned znovu využít. Šikovný účet má dva tarify, mezi kterými se můžete libovolně přepínat v naší mobilní aplikaci.
Založte si Šikovný účet ještě dnes a nakupujte jednoduše na splátky na každém kroku.
Příklad splácení pro splátkový program Desetina:
Při výši čerpání z revolvingového úvěru 2 000 Kč, výši splátky 200 Kč a době trvání splátkového programu 11 měsíců do 20. dne v měsíci, v němž je splatná poslední splátka, je roční úroková sazba 17,60 %, RPSN 19,1 %, celkem zaplatíte 2 200 Kč. Příklad je vypočten za předpokladu, že čerpání se uskuteční 1. 11. 2023, úhrada první splátky je 20. 12. 2023 a datum splatnosti poslední splátky je 20. 10. 2024.
Příklad splácení pro nákup na splátky s 0% úrokem:
Při výši čerpání z revolvingového úvěru 2 000 Kč, výši splátky 200 Kč a době trvání splátkového programu 10 měsíců do 20. dne v měsíci, v němž je splatná poslední splátka, je roční úroková sazba 0,00 %, RPSN 0,0 %, celkem zaplatíte 2 000 Kč. Příklad je vypočten za předpokladu, že čerpání se uskuteční 1. 11. 2023, úhrada první splátky je 20. 12. 2023 a datum splatnosti poslední splátky je 20. 9. 2024.
V některých případech může dojít z důvodu zaokrouhlování splátek na celé Kč k nepatrným rozdílům ve výši poslední splátky. Konkrétní výše poslední splátky bude uvedena v měsíčním výpise. Hodnoty se vztahují pouze k čerpání úvěru rozloženému do splátkového programu a nezohledňují další případné transakce a poplatky splácené standardním způsobem dle podmínek vaší úvěrové smlouvy. Nabídka platí za splnění podmínek Home Credit a.s. Nabídkou nevzniká nárok na poskytnutí splátkového programu.
Ilustrativní výpočet dle zákona pro revolvingový úvěr:
Výše úvěru 30 000 Kč, roční úroková sazba 26,28 %, RPSN 33,2 %, celkem zaplatíte 34 740 Kč. Jednotlivé po sobě jdoucí měsíční splátky: 3 196 Kč, 3 141 Kč, 3 087 Kč, 3 032 Kč, 2 977 Kč, 2 922 Kč, 2 868 Kč, 2 813 Kč, 2 758 Kč, 2 703 Kč, 2 649 Kč, 2 594 Kč. Splátky a částka, kterou celkem zaplatíte, jsou matematicky zaokrouhleny. Uvedené hodnoty platí za předpokladu čerpání celé výše úvěru okamžitě, bezhotovostně, v plné výši, při nejvyšším poplatku, nejvyšší úrokové sazbě, při poskytnutí úvěru na období jednoho roku a splacení ve 12 měsíčních splátkách se stejnou výší jistiny.
Nabídka nezohledňuje další čerpání úvěru ani využití doplňkových služeb. Nabídkou nevzniká nárok na poskytnutí úvěru. Každou žádost o čerpání úvěru posuzujeme individuálně a může se od prezentované lišit a maximální výše RPSN nepřesáhne 40,5 %.
Dokumenty ke staženíNahlédněte do Úvěrových podmínek, sazebníků a dalších dokumentů. Přečtěte si Informace o úhradách spojených s prodlením klienta.
Nejčastější dotazy
Jaké jsou podmínky získání Šikovného účtu?
Šikovný účet je určen plnoletým osobám se stálým zdrojem příjmů.
Jaké potřebuji pro sjednání doklady?
Stačí dva doklady totožnosti. Jedním z těchto dokladů musí být platný občanský průkaz. Druhým dokladem může být váš řidičský průkaz, cestovní pas, zbrojní průkaz, případně rodný list.
Budeme potřebovat také údaje o vašem zaměstnavateli, nebo vaší firmě – přesný název, adresu, telefon a IČO.
K čemu a kde mohu Šikovný účet použit?
Se Šikovným účtem můžete nakupovat na splátky virtuální nebo fyzickou kartou na e-shopech i v kamenných prodejnách, posílat si peníze na svůj bankovní účet nebo vybírat z bankomatu. To vše bez uzavírání dalších smluv, v ČR i v zahraničí.
Co je to virtuální karta?
Virtuální karta je alternativou fyzické karty pro bezpečné placení na internetu. Vydáme vám ji na pár kliknutí v naší mobilní aplikaci a tam ji také budete mít uloženou. V jakémkoliv e-shopu pak jednoduše zvolíte platbu kartou, zobrazíte si údaje z karty a ty jednoduše zadáte. Více o virtuální kartě.
K čemu je mobilní aplikace Home Credit a kde ji získám?
V aplikaci Home Credit ovládáte svůj Šikovný účet a je pro naše klienty zdarma. Stáhnete si ji ve svém obchodě s aplikacemi.