542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Klientská zóna - Šikovná karta

Hledáte informace k některé z ostatních karet?

Nejčastější otázky

Jakým způsobem mohu peníze vyčerpané z karty splatit?

Vyčerpané peníze vracíte v měsíčních splátkách třemi způsoby:

  • Bankovním převodem ze svého běžného účtu.
  • Složenkou (kterou vám zašleme) na kterékoli poště.
  • Na terminálu Sazky(kód k platbě najdete ve Správci financí nebo v měsíčním výpisu)
  • Měsíční splátku je třeba zaplatit tak, aby byla nejpozději do 20. dne v měsíci připsána na účet.
  • Všechny utracené peníze za bezhotovostní nákupy můžete vrátit třeba i najednou – když to stihnete 51 dnů od začátku měsíce, ve kterém jste nakupovali, neplatíte nic navíc (žádné úroky).
  • Kdykoli také můžete celou utracenou částku splatit bez poplatku za předčasné splacení úvěru.

Jaký typ pojištění si ke své kartě mohu sjednat?

Ke své kartě si můžete sjednat dva typy pojištění:

  • Pojištění schopnosti splácet
  • Díky tomuto pojištění budete v bezpečí při dlouhodobém výpadku vašeho příjmu. V případě invalidity nebo smrti Vám pojišťovna doplatí celou půjčku. Při ztrátě zaměstnání nebo při pracovní neschopnosti vám pojišťovna vyplatí až 12 splátek. V případě hospitalizace v nemocnici budou zaplaceny předepsané splátky.

  • Pojištění osobních věcí
  • Toto pojištění vám kompenzuje ztrátu či odcizení vašich osobních věcí a finanční škody v důsledku ztráty či odcizení karty a jejího zneužití. Pojištěna tedy bude vaše kabelka, elektronika (mobil, tablet), doklady, odcizená hotovost nebo budou proplaceny škody, které vzniknou při ztrátě vaší karty a jejím zneužití.

    Veškeré informace k oběma druhům pojištění naleznete ZDE

Můžu v průběhu splácení pojištění zrušit a jak?

Pokud se rozhodnete pojištění ukončit, stačí zavolat na telefonní číslo 542 100 100. Pojištění bude ukončeno vždy k poslednímu dni v měsíci, ve kterém jste o ukončení požádal/a.

Jakým způsobem se pojištění hradí?

Pojistnou částku Vám vždy spočítáme a zahrneme do výše měsíční splátky. Platíte tedy jen danou měsíční splátku uvedenou ve výpisu, ve kterém si také správnost výpočtu splátky můžete jednoduše zkontrolovat.

Jaké jsou podmínky získání karty?

Kreditní kartu může získat plnoletá osoba způsobilá právním úkonům. Karta je určena osobám se stálým zdrojem příjmu.

Potřebuji ručitele?

Ne, pro získání karty ručitele nevyžadujeme.

Jaké budu potřebovat doklady?

Připravte si prosím dva doklady totožnosti. Jste-li občanem ČR, musí být jedním z těchto dokladů platný občanský průkaz. Jestliže jste zaměstnaný nebo OSVČ, připravte si údaje o firmě – přesný název, adresu, telefon a IČO.

Jak si mohu ověřit, že nejsem vedený v registru dlužníků?

Pokud máte pochybnosti o svém splácení v minulosti, doporučujeme si před podáním žádosti o půjčku ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Můžete k tomu využít aplikaci určenou pro mobilní telefony s operačním systéme Android "SOLUS – SMS výpis". Aktuální a spolehlivé informace získáte přímo na svůj mobilní telefon odkudkoli během pár chvil. Aplikaci si můžete stáhnout zde.

Na jaký účel mohu kartu využít?

Kartu můžete využít pro platby u obchodníků v České republice i v zahraniční, pro výběry z bankomatu v České republice i v zahraničí, pro platby na internetu nebo pro převod peněz na účet.

Kolik zaplatím za schválení a vydání karty?

Za vydání karty neplatíte žádný poplatek, je zcela zdarma.

Jak si mám kartu aktivovat?

Po schválení žádosti Vám karta bude zaslána spolu s instrukcemi k aktivaci. Kartu aktivujete telefonicky prostřednictvím hlasového automatu nebo s pomocí operátora. Sami si pak zvolíte PIN, který budete ke své kartě používat. PIN vám v případě zájmu pošleme doporučeně na kontaktní adresu.

Podporují službu 3D Secure všichni obchodníci na internetu?

V České republice a Evropě podporuje službu většina internetových prodejců a i ve světě počet prudce roste.

Jak mám svou kartu chránit?

  • Vaše karta je chráněna PIN kódem, který je znám pouze Vám. Ve vlastním zájmu uchovejte PIN v tajnosti a v žádném případě jej nenoste spolu s kartou. Pokud Vám ji někdo ukradne, dáváte mu tak možnost vybrat Vaše peníze z bankomatu nebo zaplatit za zboží ještě před tím, než vůbec ztrátu zaregistrujete.
  • Při výběru z bankomatu se přesvědčte, že nikdo nemůže odpozorovat PIN, který zadáváte.
  • Kartu neprodleně po obdržení podepište popisovačem na zadním proužku.
  • Kartu nikomu nepůjčujte, ani nemějte na papírku v peněžence napsané údaje jako je její číslo, platnost nebo CVV / CVC kód (poslední trojčíslí na podpisovém proužku karty).
  • Kartu rovněž nedávejte jako zástavu např. na recepcích hotelů, auto půjčoven apod.
  • Nenoste kartu přímo v peněžence spolu s hotovostí a doklady. V případě krádeže tak totiž přijdete o všechno – peníze, doklady, karty, další průkazky apod. Pořiďte si raději pouzdro na doklady, kde budete mít karty odděleně od peněz.
  • Nezapomínejte si pečlivě uzavírat svoji kabelku, nenoste doklady a karty volně po kapsách.
  • Při nakupování neukládejte pouzdro s kartou volně do nákupního košíku, není většího lákadla pro zloděje.
  • Při platbě mějte kartu neustále na očích. Nedopusťte, aby např. v restauraci odešel číšník sám s Vaší kartou od Vašeho stolu.
  • Pokud se rozhodnete platit kartou na internetu, vyberte si osvědčené servery a zaběhnuté internetové obchody nejlépe obchodníky označené jako 3D Secure.
  • Nepoužíváte-li kartu pro platby online, nechte si možnost placení na internetu zablokovat.
  • Pokud od nás obdržíte informaci o neserióznosti obchodníka a kvůli bezpečnosti Vám vystavíme kartu novou, vyvarujte se jejího dalšího použití u tohoto obchodníka.
  • Pokud zjistíte, že jste kartu ztratili, urychleně ji zablokujte na telefonním čísle 542 100 100. Tato služba je ze zákona zdarma.
  • Chraňte kartu před mechanickým poškozením, nadměrnou teplotou a jiným škodlivým vlivům.

Mohu zaplatit kartou v e-shopu, který nepoužívá 3D Secure?

Ano, svojí kartou můžete platit bez ohledu na to, zda obchodník podporuje službu 3D Secure, nebo ne.

Mám si ke kartě sjednat pojištění?

Pojištění Vás chrání pro případ, že Vaše pravidelné příjmy a tedy i schopnost splácet závazky ohrozí nemoc či jiná nepříznivá životní situace.

Kolik služba 3D Secure stojí?

Zabezpečení 3D Secure je pro držitele našich karet zcela ZDARMA, včetně zasílání SMS či e-mailů s ověřovacími kódy.

Jak z výpisu poznám, kolik mám uhradit, abych využil bezúročné období?

Na výpise naleznete položku s názvem Částka k úhradě v případě, že chcete využít bezúročné období. Tato částka je vždy v šedém rámečku vlevo od Vašeho jména a adresy. K této částce již není třeba cokoli přičítat. V případě, že nám finance dorazí do termínu splatnosti, využijete bezúročné období.

Co mám dělat, pokud jsem kartu ztratil nebo mi byla ukradena?

Ztrátu nebo krádež karty ohlaste okamžitě telefonicky Klientskému centru Home Credit na číslo 542 100 100. Pokud jste v zahraničí, ztrátu ohlaste našemu klientskému centru na telefonním čísle 541 598 155. Kartu Vám bezplatně zablokujeme. Zároveň můžete požádat o vydání nové karty.

Vztahuje se 3D Secure i na výběry z bankomatu a transakce provedené v kamenných obchodech?

Ne. Služba 3D Secure zabezpečuje pouze platby na internetu.

Uhradil jsem částku pro využití bezúročného období na terminále Sazky v den splatnosti. Využiji bezúročné období, nebo ne?

Ano, v případě, že uhradíte na terminále Sazky v termínu splatnosti, bezúročné období využijete. Je sice možné, že se nám platba zobrazí až druhý den, ovšem na využití bezúročného období to nemá vliv.

Je možné získat Kreditní kartu i bez pojištění?

Ano, smlouvu ke Kreditní kartě lze uzavřít i bez pojištění. Pojištění Vám ale doporučujeme.

Jak si mohu službu Elektronický měsíční výpis zřídit?

Službu si můžete aktivovat formou emailu, který zašlete na homecredit@homecredit.cz. Do předmětu emailu uveďte název E-výpis. V emailu uveďte prosím jméno, příjmení, variabilní symbol nebo číslo smlouvy a emailovou adresu, na kterou chcete svůj elektronický výpis zasílat. Můžete také v pracovních dnech mezi 8 a 18 hodinou zavolat na telefonní číslo 542 100 100 a službu si aktivovat u operátora.

Uhradil jsem částku pro využití bezúročného období bankovním převodem v den splatnosti. Využiji bezúročné období, nebo ne?

V tomto případě pravděpodobně bezúročné období nevyužijete, neboť termínem splatnosti se rozumí, že Vámi odeslané finance mají být již na našem účtu. Bankovní převod většinou trvá cca 2 pracovní dny. Doporučujeme tedy hradit vždy několik pracovních dní s předstihem.

Jaký je rozdíl mezi papírovým a elektronickým výpisem?

Emailový výpis nahrazuje papírový. Můžete si však nechat zasílat papírový i elektronický výpis, avšak emailový výpis chodí dříve než papírový.

Uhradil jsem částku pro využití bezúročného období poštovní poukázkou v den splatnosti. Využiji bezúročné období, nebo ne?

V tomto případě bezúročné období nevyužijete, neboť termínem splatnosti se rozumí, že Vámi odeslané finance mají být již na našem účtu. Úhrada poštovní poukázkou trvá nejdéle. Většinou uplyne 3 až 5 pracovních dní, než nám finance na účet přijdou. Doporučujeme tedy hradit vždy alespoň týden před termínem splatnosti.

Když jsem čerpal z bankomatu v minulém měsíci, mohu využít bezúročné období?

Ano, bezúročné období využít můžete, ale pouze na ty transakce, které jste provedl u obchodníka, nebo na internetu. Na částky, které jste čerpal z bankomatu, nebo si nechal převést na účet, se bezúročné období nevztahuje. Uhradíte-li tedy částku pro využití bezúročného období, bude Vám z hotovostních transakcí účtován běžný úrok, který uvidíte na následujícím výpise.

Musím částku pro využití bezúročného období zaslat najednou, nebo je možné ji odeslat po částech?

Je možné finanční prostředky zaslat po částech. Důležité je, aby celková částka pro využití bezúročného období dorazila na náš účet do termínu splatnosti.

Uhradil jsem částku pro využití bezúročného období včas, přesto mám na kreditní kartě dluh. Jak je to možné?

Pokud jste v minulých měsících bezúročné období nevyužíval, nebo jste z karty čerpal hotovost, byla Vám úročena dlužná částka z předchozích období a nedošlo tedy k úplnému doplacení Vaší karty. V případě, že si přejete kartu doplatit celou jednorázově, je třeba nás kontaktovat, abychom vypočetli přesnou částku k doplacení.

Jak dlouho trvá bezúročné období, je to opravdu 51 dní?

Bezúročné období může trvat až 51 dní. Záleží na tom, kdy jste z karty čerpal a také na délce měsíce. Pro využití bezúročného období je třeba uhradit částku z výpisu tak, aby u nás byla do termínu splatnosti, tedy do 20. dne v měsíci.

Vlastním u Vás Extra kreditní kartu a mám na ní nastavené inkaso pro vyúčtování od O2. V O2 mám vždy splatnost faktur 11. Den v měsíci. Kdy mám uhradit, abych využil bezúročné období?

I v tomto případě platí, že termín splatnosti pro využití bezúročného období je 20. den v měsíci. Uhraďte tedy s dostatečným předstihem, aby nám finance do tohoto data na účet dorazily.

Položení nového dotazu

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty