Home Credit | Pro lepší příběhy

 

Informace o kreditní kartě

Jaké jsou podmínky získání kreditní karty?
Jaké potřebuji pro sjednání doklady?
K čemu mohu kartu využít?
Jak si mám kartu aktivovat?
Jak si mohu ověřit, že nejsem vedený v registru dlužníků?
Má kartu službu 3D Secure? A podporují ji všichni obchodníci na internetu?
Můžu s touto kartou platit na internetu a v zahraničí?

Jak používat a splácet kreditní kartu

Jaký je kurz mých karetních transakcí v zahraničí?
Jakým způsobem můžu peníze vyčerpané z kreditní karty splatit?
Jak dlouho trvá bezúročné období, je to opravdu 51 dní?
Musím vyčerpané peníze vrátit všechny najednou?
Uhradil jsem dlužnou částku na kreditní kartě v den, kdy končí bezúročné období. Mám ještě nárok na bezúročné období, nebo ne?
Když jsem minulý měsíc vybíral z bankomatu, mohu využít bezúročné období?
Musím částku pro využití bezúročného období zaslat najednou, nebo je možné ji odeslat po částech?
Uhradil jsem částku pro využití bezúročného období včas, přesto mám na kreditní kartě dluh. Jak je to možné?
Jak funguje získávání Premia Kč?
Jak můžu využít Prémiové Kč?

Pojištění karty

Poskytujete ke kreditní kartě pojištění pro případ, že nebudu moci splácet?
Kdy začne mé pojištění platit?
Jak můžu platit pojištění?
Kreditní kartu už mám sjednanou, ale chtěl bych si k ní sjednat i pojištění. Jak na to?
Sjednal jsem si pojištění pro případ ztráty zaměstnání. Odešel jsem ale do důchodu. Musím pojištění platit dál?
Jak dokládám pojišťovně výši škod spojených s odcizením mé karty?
Jak prokážu hodnotu věcí, které se mi spolu s kartou ztratily?
Komu a jak musím nahlásit pojistnou událost?
Do kdy mám pojišťovně nahlásit pojistnou událost?
Komu pojišťovna vyplatí peníze v případě pojistné události?
Můžu si pojištění zrušit?
Jak můžu zablokovat svoji kartu, když mi ji někdo odcizil?

Asistenční služby

Sjednal jsem si kreditní kartu, kde mám asistenční služby. Za jak dlouho je mohu využít?
Jak často můžu asistenční služby využívat?
Co když hodnota služby bude vyšší než 10 000 Kč?
Můžu si sám vybrat řemeslníka, který mi opravu zajistí, a vám následně zaslat fakturu za jeho službu?
Kam mám zavolat, když potřebuji využít asistenční službu?
Když Asistenční služby moc nevyužívám, můžu je přenechat někomu z rodiny?