Home Credit | Pro lepší příběhy

Nejčastější dotazy

Informace o kreditní kartě

Jaké jsou podmínky získání kreditní karty?
Kreditní kartu může získat plnoletá osoba způsobilá právním úkonům. Karta je určena osobám se stálým zdrojem příjmu.
Jaké potřebuji pro sjednání doklady?

Připravte si prosím dva doklady totožnosti. Jedním z těchto dokladů platný občanský průkaz. Druhým dokladem může být váš řidičský průkaz, cestovní pas, zbrojní průkaz, případně rodný list.

Dále je důležité údaje o vašem zaměstnavateli, nebo vaší firmě – přesný název, adresu, telefon a IČO.

Mějte připravené také číslo svého bankovního účtu, kam budete chtít peníze zaslat.

K čemu mohu kartu využít?
Kartu můžete využít pro platby u obchodníků v České republice i v zahraniční, pro výběry z bankomatu v České republice i v zahraničí, pro platby na internetu nebo pro převod peněz na účet.
Jak si mám kartu aktivovat?

Po schválení žádosti vám kartu zašleme spolu s instrukcemi k aktivaci. Kartu aktivujete telefonicky na lince 542 100 110. Sami si pak zvolíte PIN, který budete ke své kartě používat. PIN vám v případě zájmu pošleme doporučeně na kontaktní adresu.

Jak si mohu ověřit, že nejsem vedený v registru dlužníků?
Pokud máte pochybnosti o svém splácení v minulosti, doporučujeme si před podáním žádosti o půjčku ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Můžete k tomu využít aplikaci určenou pro mobilní telefony s operačním systéme Android "SOLUS – SMS výpis". Aktuální a spolehlivé informace získáte přímo na svůj mobilní telefon odkudkoli během pár chvil. Aplikaci si můžete stáhnout zde.
Má kartu službu 3D Secure? A podporují ji všichni obchodníci na internetu?
Ano, kartu 3D Secure naše karta poskytuje. V České republice a Evropě podporuje službu většina internetových prodejců a i ve světě počet prudce roste.
Můžu s touto kartou platit na internetu a v zahraničí?
Ano, naše karta umožňuje jak platby přes internet, tak její používání v zahraničí.

Jak používat a splácet kreditní kartu

Jaký je kurz mých karetních transakcí v zahraničí?

Aktuální kurzovní lístek si můžete stáhnout v samostatném souboru

Jakým způsobem můžu peníze vyčerpané z kreditní karty splatit?

Vyčerpané peníze můžete vracet 4 způsoby:

  • Bankovním převodem ze svého běžného účtu. Zadání příkazu vám usnadní QR kód, který najdete ve Správci financí.
  • Inkasem. Minimální splátku vám budeme strhávat automaticky a zdarma. Celou vyčerpanou částku strháváme, jen pokud si to vyžádáte, a za poplatek 19 Kč měsíčně.
  • Složenkou.
  • Na terminálu Sazky. Kód k platbě najdete ve Správci financí, nebo v měsíčním výpisu.
Jak dlouho trvá bezúročné období, je to opravdu 51 dní?
Bezúročné období může trvat až 51 dní. Záleží na tom, kdy jste kartou platili své nákupy a také na délce měsíce. Pro využití bezúročného období je třeba uhradit částku z výpisu tak, aby u nás byla do termínu splatnosti, tedy do 20. dne v měsíci.
Musím vyčerpané peníze vrátit všechny najednou?

To je jen na vás. Pokud všechny utracené peníze za bezhotovostní nákupy vrátíte najednou a stihnete to do 20. dne následujícího měsíce, nebudete platit žádné úroky. Vše si ale samozřejmě můžete rozvrhnout do splátek, jaké vám vyhovují.

Uhradil jsem dlužnou částku na kreditní kartě v den, kdy končí bezúročné období. Mám ještě nárok na bezúročné období, nebo ne?

Pokud jste částku uhradil na terminálu Sazky, započítá se platba ještě do vašeho bezúročného období a budete ho moci využít. Pokud jste ale platil složenkou, nebo bankovním převodem, je velmi pravděpodobné, že platba k nám nedorazí včas a vy nebudete moci bezúročné období využít. Doporučujeme vždy hradit částku alespoň 2 dny před vypršením lhůty bezúročného období.

Když jsem minulý měsíc vybíral z bankomatu, mohu využít bezúročné období?
Pokud jste částku vybral z bankomatu, nevztahuje se na vás bezúročné období. Toto období využívají jen ti, kdo s kartou platí bezkontaktně - tj. platí kartou přímo za služby, nebo zboží.
Musím částku pro využití bezúročného období zaslat najednou, nebo je možné ji odeslat po částech?
Je možné zasílat peníze po částech. Důležité je, aby celková částka pro využití bezúročného období dorazila na náš účet do termínu splatnosti.
Uhradil jsem částku pro využití bezúročného období včas, přesto mám na kreditní kartě dluh. Jak je to možné?

Pokud jste v minulých měsících bezúročné období nevyužíval, nebo jste z karty čerpal hotovost, úročila se vám dlužná částka z předchozích období a nedošlo tedy k úplnému doplacení vaší karty. V případě, že si přejete kartu doplatit celou jednorázově, je třeba nás kontaktovat, abychom vypočetli přesnou částku k doplacení.

Jak funguje získávání Premia Kč?
Všude tam, kde kartou zaplatíte, získáte Prémiové Kč. Bude to minimálně 1 % z hodnoty nákupu, nebo víc, pokud nakoupíte u Premia partnera. Tyto prémiové Kč se vám virtuálně připíšou na konto a při nejbližším vyúčtování vám je pošleme na váš účet, který máte při kreditiní kartě. Buď s nimi tedy splatíte částku, kterou jste během měsíce vyčerpali, nebo vám zde zbydou a vy je budete moct využít, na cokoli budete chtít.
Jak můžu využít Prémiové Kč?
Pokud nemáte na své kreditní kartě aktuálně žádný dluh, můžete připsané Prémiové Kč využít na jakýkoli nákup. Prostě s kartou zaplaťte jako obyčejně. V opačném případě vám Prémiové Kč pomohou uhradit část dluhu.

Pojištění karty

Kreditní kartu už mám sjednanou, ale chtěl bych si k ní sjednat i pojištění. Jak na to?
To není vůbec problém. Prostě zavolejte na 542 100 100. Naši operátoři s vámi pojištění dodatečně sjednají.
Můžu si pojištění zrušit?
Ano, pokud jste přesvědčený, že vám pojištění nijak nepomůže, pojištění můžete vypovědět.
Jak dokládám pojišťovně výši škod spojených s odcizením mé karty?
Pokud dojde k zneužití vaší kreditní karty, dokládáte nárok na pojistné plnění kopiemi výpisu z účtu vedeného ke kreditní kartě, kde označíte neoprávněné transkace. Pokud k zneužití karty došlo po jejím odcizení, je nutné dodat také potvrzení od policie.
Jak prokážu hodnotu věcí, které se mi spolu s kartou ztratily?
Pojišťovně stačí předložit kopii účtenek, nebo faktur za pořízené nové věci. Pouze v případě elektroniky je třeba dodat i doklad potvrzující koupi a hodnotu odcizených věcí.
Do kdy mám pojišťovně nahlásit pojistnou událost?
Na nic nečekejte a spojte se s pojišťovnou hned, jak to bude možné. Pokud se jedná o pojištění Jistota, nebo Jistota+, měli byste udělat také maximum pro to, abyste zamezili vzniku dalších škod. Především tedy požádejte o blokaci karty.
Jak můžu zablokovat svoji kartu, když mi ji někdo odcizil?
Zavolejte ihned na naši klientskou linku 542 100 100, kde vám s blokací karty pomůžeme.

Asistenční služby

Jak často můžu asistenční služby využívat?
Asistenční služby můžete používat, kdykoli budete potřebovat. Množství využitých služeb není nijak omezené. Žádná ze služeb ale nesmí být dražší než 10 000 Kč.
Co když hodnota služby bude vyšší než 10 000 Kč?
My za vás uhradíme částku 10 000 Kč. Zbytek budete muset případně doplatit vy sami.
Můžu si sám vybrat řemeslníka, který mi opravu zajistí, a vám následně zaslat fakturu za jeho službu?
Ne, pokud chcete využít Asistenční službu, je na nás i výběr a zajištění specialisty, který u vás službu vykoná.
Když Asistenční služby moc nevyužívám, můžu je přenechat někomu z rodiny?
Bohužel, Asistečnní služby jsou vázané na vlastníka kreditní karty. Když budete potřebovat využít Asistenční službu, je třeba uvést vždy své jméno a rodné číslo, aby bylo možné vás identifikovat.
Tyto stránky používají Cookies. Pokračováním v jejich prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Zjistit více