Poradna - nejčastější dotazy o pojištění • Home Credit a.s.

Na co se nejčastěji ptáte?

Pojištění schopnosti splácet

Ano. Naším cílem je bezpečné úvěrování, proto si můžete vybrat z balíčků pojištění. Více informací najdete zde.

Pokud si sjednáte pojištění současně s půjčkou, začne vám pojištění platit den poté, kdy provedete první čerpání vyšší než 50 Kč.

Úhradu za pojištění platíte společně se splátkami své půjčky. Cena úhrady za pojištění, je již zahrnuta ve splátce, kterou nám měsíčně posíláte. Pokud si pojištění ke své půjčce sjednáte, nenavýší se vám minimální splátka, ale prodlouží se doba splácení půjčky.

To není vůbec problém. Prostě zavolejte na naši zákaznickou linku 542 100 100. Naši operátoři vám pojištění představí a dodatečně sjednají.

Vámi sjednané pojištění vás ochrání nejen při ztrátě zaměstnání. Jakmile přestanete splňovat podmínky pro krytí rizika ztráty zaměstnání, jste automaticky pojištěn pro případ hospitalizace.

Pojistnou událost nahlásíte jednoduše na lince 542 527 528 (v pracovní dny 8.00 – 18.00). Postup a formuláře najdete zde.

V případě pojistné události je pojistné plnění zasláno na číslo účtu, které jste uvedl při jejím nahlášení. V případě vašeho úmrtí je zůstatek dluhu zaslán přímo na účet věřitele.

Ano, je možné jej ukončit prostřednictvím telefonu na čísle 542 100 100. Pojištění vás však chrání v situacích, na které se není možné dopředu připravit, proto doporučujeme tento krok zvážit a pojištění si ponechat.