Poradna - nejčastější dotazy o pojištění • Home Credit a.s.

Pojištění schopnosti splácet

2087 poradna 1944x1356px c1227acb 36ae1c36dc1df4a942ef08c7befeb028

Na co se nejčastěji ptáte?

Pojištění schopnosti splácet

Poskytujete k půjčce pojištění pro případ, že nebudu moci splácet?

Ano. Naším cílem je bezpečné úvěrování, proto si můžete vybrat z balíčků pojištění. Více informací najdete zde.

Kdy začne mé pojištění platit?

Pokud si sjednáte pojištění současně s půjčkou, začne vám pojištění platit den poté, kdy provedete první čerpání vyšší než 50 Kč.

Jak můžu platit pojištění?

Úhradu za pojištění platíte společně se splátkami své půjčky. Cena úhrady za pojištění, je již zahrnuta ve splátce, kterou nám měsíčně posíláte. Pokud si pojištění ke své půjčce sjednáte, nenavýší se vám minimální splátka, ale prodlouží se doba splácení půjčky.

Půjčku už mám sjednanou, ale chtěl bych si k ní sjednat i pojištění. Jak na to?

To není vůbec problém. Prostě zavolejte na naši zákaznickou linku 542 100 100. Naši operátoři vám pojištění představí a dodatečně sjednají.

Sjednal jsem si pojištění pro případ ztráty zaměstnání. Odešel jsem ale do důchodu. Musím pojištění platit dál?

Vámi sjednané pojištění vás ochrání nejen při ztrátě zaměstnání. Jakmile přestanete splňovat podmínky pro krytí rizika ztráty zaměstnání, jste automaticky pojištěn pro případ hospitalizace.

Komu a jak musím nahlásit pojistnou událost?

Pojistnou událost nahlásíte jednoduše na lince 542 527 528 (v pracovní dny 8.00 – 18.00). Postup a formuláře najdete zde.

Komu pojišťovna vyplatí peníze v případě pojistné události?

V případě pojistné události je pojistné plnění zasláno na číslo účtu, které jste uvedl při jejím nahlášení. V případě vašeho úmrtí je zůstatek dluhu zaslán přímo na účet věřitele.

Můžu si pojištění zrušit?

Ano, je možné jej ukončit prostřednictvím telefonu na čísle 542 100 100. Pojištění vás však chrání v situacích, na které se není možné dopředu připravit, proto doporučujeme tento krok zvážit a pojištění si ponechat.