Nahlášení pojistné události • Home Credit a.s.

Nahlášení pro úvěry sjednané do 31. 10. 2016

Pokud máte sjednáno pojištění od Generali České pojišťovny a.s. (dříve Česká pojišťovna ZDRAVÍ a.s.), postupujte dle níže uvedených pokynů. V případě pojištění od MAXIMA pojišťovny, a.s., postupujte dle pokynů zde.

Jak postupovat při hlášení pojistné události

  • 1.

    Stáhněte si a vyplňte nejvhodnější formulář „Oznámení pojistné události“, který naleznete níže v sekci Formuláře k pojistné události.

  • 2.

    Odešlete formulář na adresu:Generali Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno

  • 3.

    Nebo událost můžete také nahlásit na www.generaliceska.cz.

  • 4.

    Nezapomeňte si řádně zkontrolovat, že jste do formuláře správně vyplnili číslo účtu — bude vám na něj totiž chodit výplata pojistné události.

Pravidla pro výplatu pojistného plnění se řídí Pojistnou smlouvou a Zvláštními pojistnými podmínkami, které naleznete v části Dokumenty ke stažení. Věnujte prosím pozornost výlukám z pojištění.

Formuláře k pojistné události

(K ÚVĚRŮM SJEDNANÝM do 31. 10. 2016)