Ombudsman a naše zásady • Home Credit a.s.

Zásady 
Home Creditu

Při poskytování úvěrů se řídíme následujícími 5 zásadami.

1877 zasady 1944x1356px 9351a93b 2be864135fed6b80ba91a353e385f5ce
1.

Vždy víte, kolik zaplatíte

Cenu všech našich služeb najdete vždy ve smlouvě, nebo v úvěrových podmínkách.

2.

Vždy máte měsíc na rozmyšlenou

Půjčené peníze nám můžete do 1 měsíce vrátit bez jakýchkoliv úroků a poplatků.

3.

S námi jste v bezpečí

Každou žádost o půjčku pečlivě prověřujeme, abychom vás ani vaše blízké nedostali do problémů.

4.

Peníze vždy pod kontrolou

Všechny údaje o své půjčce najdete kdykoli přehledně v naší mobilní aplikaci. Dovoláte se nám do minuty, nebo se vám ozveme zpět.

5.

Nečekáme na vaše zakopnutí

Nezaplacenou splátku vám vždy připomeneme v takovém termínu, aby ji bylo možné zaplatit bez sankcí.

Na dodržování našich zásad dohlíží ombudsman klientů Home Creditu, Miroslav Zborovský. Pokud máte pocit, že jsme některou ze zásad porušili, nebo jste se v souvislosti s naší půjčkou dostali do tíživé životní situace, neváhejte ho kontaktovat na e-mailu miroslav.zborovsky@homecredit.cz.

Podporujeme a spolupracujeme

1185 index final aa54afd2 596fabddbd59401ee2dcff9d966d73fe

Organizace Člověk v tísni

S Člověkem v tísni spolupracujeme na projektu Index odpovědného úvěrování. Dvakrát ročně dodáváme data k hodnocení bank i nebankovních společností.