Home Credit | Pro lepší příběhy

Ombudsman

Jsem tu pro vás, naše zákazníky,

když máte pocit, že jsme porušili některou z našich zásad, nebo jste se dostali do velmi tíživé situace ve spojení se svou půjčkou.

Ombudsman Miroslav Zborovský

V Home Creditu jsem začínal v roce 1999 jako řadový operátor. Dnes jsem součástí vedení společnosti a členem dozorčí rady. Moje profesní dráha vedla přes různé pozice i oddělení, kde jsem velmi detailně poznával firmu i jednotlivé procesy. Posledních dvanáct let je mým hlavním tématem kontakt se zákazníky. Zavedl jsem řadu dílčích změn i projektů, které mají pozitivní dopad na naše klienty. Revolučním produktem na českém trhu byla například Telefonní půjčka – zákazník si u nás mohl půjčit peníze bez nutnosti chodit na pobočku. Naši klienti také přivítali nové postupy klientského centra i služby interního telemarketingu. Mezi mé poslední velké projekty patří řízení zákaznické zkušenosti. Snažím se udělat vše pro to, aby se k nám zákazníci rádi vraceli. V současné době jsem zodpovědný za chod oddělení Zákaznické spokojenosti a jsem také ombudsmanem klientů Home Creditu. V pozici ombudsmana můžu využít své dosavadní zkušenosti a přinášet klientům skutečnou pomoc.

Zásady

Komu již ombudsman pomohl

Finanční tíseň paní Polákové

Naše rodina je hodně aktivní. V létě jezdíme s manželem a dětmi na kole, plaveme, zajdeme na volejbal, v zimě zase bruslíme na zamrzlém rybníku za domem, a když napadne první sníh, hned vyrážíme na běžky nebo sjezdovky. Roky jsem si užívala zimní radovánky bez závažnějších zranění. Letos stačila chvilka nepozornosti na sjezdovce a už jsem se kutálela ze svahu dolů. Při pádu jsem si nešťastně rozdrtila koleno. Z hor jsem jela sanitkou rovnou do nemocnice, kde jsem si po operaci poležela dalších pět dní. Když jsem se doma dostala k telefonu, našla jsem mezi nepřečtenými zprávami upozornění na neuhrazenou splátku. Neváhala jsem a zavolala do Home Creditu. Byla jsem mile překvapena, že pro moji situaci měla paní operátorka pochopení. Sama dokonce přišla s nabídkou, že pokud splátku co nejdříve uhradím a doložím hospitalizaci, odpustí mi penále za pozdní platbu. Zpočátku jsem tomu ani nemohla uvěřit, že úvěrová společnost umí něco odpustit. Vše bylo tak, jak jsem se s operátorkou domluvila. Zaplatila jsem dlužnou splátku, doložila pobyt v nemocnici a penále mi Home Credit prominul. Měla jsem velkou radost, operátorce jsem poděkovala a rovnou jsem si k úvěru sjednala doplňkové pojištění. Jistota je jistota.

Problémy se zjištěním stavu půjčky

I když nevidím, bez počítače a internetu si už život neumím představit. Moderní technologie mi dávají svobodu a samostatnost, protože mám přístup k nejnovějším zprávám, můžu psát texty, vyřizovat e-maily, komunikovat s přáteli, pouštět si hudbu a mnoho dalšího. Mám kreditní kartu od Home Creditu, kterou pravidelně využívám a splácím. Věděl jsem, že má Home Credit internetovou aplikaci Správce financí, ve které jsou detaily používání karty a všechny informace potřebné ke splácení vyčerpané částky. Když jsem chtěl v této aplikaci zjistit výši aktuální splátky, narazil jsem na problém. Můj program převádějící text do mluvené řeči si neuměl poradit s formátem částky ke splacení. Zavolal jsem na linku Home Creditu a operátorovi jsem popsal moji situaci. Měl jsem velkou radost, že se člověk na druhé straně telefonu ochotně pustil do řešení problému. Hned přišel s nabídkou, že do vyřešení mi vždy osobně zavolá a řekne mi správnou částku tak, abych ji mohl bez problémů zaplatit. Chválím lidi z Home Creditu, kteří si velmi rychle poradili s nastavením aplikace pro čtecí programy nevidomých. Dnes už si vyřizuji své finanční záležitosti rychle a snadno na internetu úplně sám.

Volejte
+420 542 100 100Kontaktyarrow-right
earphoneVolejte na mobil
+420 727 618 618Kontaktyarrow-right
envelopePište
Kontaktyarrow-right