Home Credit | Pro lepší příběhy
Klientská zóna

OMBUDSMAN
A NAŠE ZÁSADY

Jsem tu pro vás, naše klienty.

V Home Creditu se držíme pěti jednoduchých zásad.
Pokud budete mít pocit, že jsme některou z nich porušili,
nebo se v souvislosti s naší půjčkou dostanete do velmi tíživé situace, nebojte se na mě obrátit.

Ombudsman Miroslav Zborovský

V Home Creditu jsem začínal v roce 1999 jako řadový operátor. Dnes jsem součástí vedení společnosti a členem dozorčí rady. Moje profesní dráha vedla přes různé pozice i oddělení, kde jsem velmi detailně poznával firmu i jednotlivé procesy. Posledních dvanáct let je mým hlavním tématem kontakt se zákazníky. Zavedl jsem řadu dílčích změn i projektů, které mají pozitivní dopad na naše klienty. Revolučním produktem na českém trhu byla například Telefonní půjčka — zákazník si u nás mohl půjčit peníze bez nutnosti chodit na pobočku. Naši klienti také přivítali nové postupy klientského centra i služby interního telemarketingu. Mezi mé poslední velké projekty patří řízení zákaznické zkušenosti. Snažím se udělat vše pro to, aby se k nám zákazníci rádi vraceli. V současné době jsem zodpovědný za chod oddělení Zákaznické spokojenosti a jsem také ombudsmanem klientů Home Creditu. V pozici ombudsmana můžu využít své dosavadní zkušenosti a přinášet klientům skutečnou pomoc.

Naše zásady

Vždy víte, kolik zaplatíte


Cenu všech našich služeb najdete vždy ve smlouvě,
nebo v úvěrových podmínkách.

Vždy máte měsíc na rozmyšlenou

Půjčené peníze nám můžete do 1 měsíce vrátit bez jakýchkoliv úroků a poplatků.

S námi jste v bezpečí

U každé žádosti o půjčku si dáváme pozor, abychom nikoho nedostali do problémů. V případě, že vám nebudeme moci půjčku poskytnout, vždy vám sdělíme důvod.

Reagujeme do minuty


Na naši klientskou linku se dovoláte do minuty, nebo vám zavoláme zpět, pokud si to budete přát. Všechny údaje o své půjčce najdete kdykoliv na www.SpravceFinanci.cz.

Nečekáme na vaše zakopnutí

Nezaplacenou splátku vám vždy připomeneme v takovém termínu, aby ji bylo možné zaplatit bez sankcí.

Komu již ombudsman pomohl

Finanční tíseň paní Polákové

Naše rodina je hodně aktivní. V létě jezdíme s manželem a dětmi na kole, plaveme, zajdeme na volejbal, v zimě zase bruslíme na zamrzlém rybníku za domem, a když napadne první sníh, hned vyrážíme na běžky nebo sjezdovky. Roky jsem si užívala zimní radovánky bez závažnějších zranění. Letos stačila chvilka nepozornosti na sjezdovce a už jsem se kutálela ze svahu dolů. Při pádu jsem si nešťastně rozdrtila koleno. Z hor jsem jela sanitkou rovnou do nemocnice, kde jsem si po operaci poležela dalších pět dní. Když jsem se doma dostala k telefonu, našla jsem mezi nepřečtenými zprávami upozornění na neuhrazenou splátku. Neváhala jsem a zavolala do Home Creditu. Byla jsem mile překvapena, že pro moji situaci měla paní operátorka pochopení. Sama dokonce přišla s nabídkou, že pokud splátku co nejdříve uhradím a doložím hospitalizaci, odpustí mi penále za pozdní platbu. Zpočátku jsem tomu ani nemohla uvěřit, že úvěrová společnost umí něco odpustit. Vše bylo tak, jak jsem se s operátorkou domluvila. Zaplatila jsem dlužnou splátku, doložila pobyt v nemocnici a penále mi Home Credit prominul. Měla jsem velkou radost, operátorce jsem poděkovala a rovnou jsem si k úvěru sjednala doplňkové pojištění. Jistota je jistota.

Problémy se zjištěním stavu půjčky

I když nevidím, bez počítače a internetu si už život neumím představit. Moderní technologie mi dávají svobodu a samostatnost, protože mám přístup k nejnovějším zprávám, můžu psát texty, vyřizovat e-maily, komunikovat s přáteli, pouštět si hudbu a mnoho dalšího. Mám kreditní kartu od Home Creditu, kterou pravidelně využívám a splácím. Věděl jsem, že má Home Credit internetovou aplikaci Správce financí, ve které jsou detaily používání karty a všechny informace potřebné ke splácení vyčerpané částky. Když jsem chtěl v této aplikaci zjistit výši aktuální splátky, narazil jsem na problém. Můj program převádějící text do mluvené řeči si neuměl poradit s formátem částky ke splacení. Zavolal jsem na linku Home Creditu a operátorovi jsem popsal moji situaci. Měl jsem velkou radost, že se člověk na druhé straně telefonu ochotně pustil do řešení problému. Hned přišel s nabídkou, že do vyřešení mi vždy osobně zavolá a řekne mi správnou částku tak, abych ji mohl bez problémů zaplatit. Chválím lidi z Home Creditu, kteří si velmi rychle poradili s nastavením aplikace pro čtecí programy nevidomých. Dnes už si vyřizuji své finanční záležitosti rychle a snadno na internetu úplně sám.