preload obrazku pro baner

Ombudsman klientů Home Credit
a naše zásady

Jsem tu pro vás, naše klienty. V Home Creditu se držíme pěti jednoduchých zásad.

Pokud budete mít pocit, že jsme některou z nich porušili, nebo se v souvislosti s naší půjčkou dostanete do velmi tíživé situace, nebojte se na mě obrátit.

V Home Creditu jsem začínal v roce 1999 jako řadový operátor. Dnes jsem součástí vedení společnosti a členem dozorčí rady. Moje profesní dráha vedla přes různé pozice i oddělení, kde jsem velmi detailně poznával firmu i jednotlivé procesy. Posledních dvanáct let je mým hlavním tématem kontakt se zákazníky. Zavedl jsem řadu dílčích změn i projektů, které mají pozitivní dopad na naše klienty. Revolučním produktem na českém trhu byla například Telefonní půjčka — zákazník si u nás mohl půjčit peníze bez nutnosti chodit na pobočku. Naši klienti také přivítali nové postupy klientského centra i služby interního telemarketingu. Mezi mé poslední velké projekty patří řízení zákaznické zkušenosti. Snažím se udělat vše pro to, aby se k nám zákazníci rádi vraceli. V současné době jsem zodpovědný za chod oddělení Zákaznické spokojenosti a jsem také ombudsmanem klientů Home Creditu. V pozici ombudsmana můžu využít své dosavadní zkušenosti a přinášet klientům skutečnou pomoc.


Kontaktujte mne e-mailem na adrese: miroslav.zborovsky@homecredit.cz

MIROSLAV ZBOROVSKÝ

"Pokud budete mít pocit, že jsme některou ze zásad nedodrželi, s důvěrou se na mě obraťte a společně vše vyřešíme k vaší spokojenosti."

ORGANIZACE ČLOVĚK V TÍSNI

S Člověkem v tísni spolupracujeme na projektu Index odpovědného úvěrování. Dvakrát ročně dodáváme data k hodnocení bank i nebankovních společností.

PORADNA PŘI FINANČNÍ TÍSNI

Poradně při finanční tísni o.p.s. posíláme každoročně dar na provoz. V dozorčí radě zasedá M. Zborovský. Směřujeme sem klienty, kteří mají problém se splácením.

ZÁSADY HOME CREDITU

VŽDY VÍTE, KOLIK ZAPLATÍTE

Cenu všech našich služeb najdete vždy ve smlouvě, nebo v úvěrových podmínkách.

VŽDY VÍTE, KOLIK ZAPLATÍTE

VŽDY MÁTE MĚSÍC NA ROZMYŠLENOU

Půjčené peníze nám můžete do 1 měsíce vrátit bez jakýchkoliv úroků a poplatků.

VŽDY MÁTE MĚSÍC NA ROZMYŠLENOU

S NÁMI JSTE V BEZPEČÍ

U každé žádosti o půjčku si dáváme pozor, abychom nikoho nedostali do problémů. V případě, že vám nebudeme moci půjčku poskytnout, vždy vám sdělíme důvod.

S NÁMI JSTE V BEZPEČÍ
REAGUJEME DO MINUTY

NEČEKÁME NA VAŠE ZAKOPNUTÍ

Nezaplacenou splátku vám vždy připomeneme v takovém termínu, aby ji bylo možné zaplatit bez sankcí.

NEČEKÁME NA VAŠE ZAKOPNUTÍ

KOMU JIŽ OMBUDSMAN POMOHL

FINANČNÍ TÍSEŇ PANÍ POLÁKOVÉ

Naše rodina je hodně aktivní. V létě jezdíme s manželem a dětmi na kole, plaveme, zajdeme na volejbal, v zimě zase bruslíme na zamrzlém rybníku za domem, a když napadne první sníh, hned vyrážíme na běžky nebo sjezdovky.

Celý příběh

Celý příběh

Naše rodina je hodně aktivní. V létě jezdíme s manželem a dětmi na kole, plaveme, zajdeme na volejbal, v zimě zase bruslíme na zamrzlém rybníku za domem, a když napadne první sníh, hned vyrážíme na běžky nebo sjezdovky. Roky jsem si užívala zimní radovánky bez závažnějších zranění. Letos stačila chvilka nepozornosti na sjezdovce a už jsem se kutálela ze svahu dolů. Při pádu jsem si nešťastně rozdrtila koleno. Z hor jsem jela sanitkou rovnou do nemocnice, kde jsem si po operaci poležela dalších pět dní. Když jsem se doma dostala k telefonu, našla jsem mezi nepřečtenými zprávami upozornění na neuhrazenou splátku. Neváhala jsem a zavolala do Home Creditu. Byla jsem mile překvapena, že pro moji situaci měla paní operátorka pochopení. Sama dokonce přišla s nabídkou, že pokud splátku co nejdříve uhradím a doložím hospitalizaci, odpustí mi penále za pozdní platbu. Zpočátku jsem tomu ani nemohla uvěřit, že úvěrová společnost umí něco odpustit. Vše bylo tak, jak jsem se s operátorkou domluvila. Zaplatila jsem dlužnou splátku, doložila pobyt v nemocnici a penále mi Home Credit prominul. Měla jsem velkou radost, operátorce jsem poděkovala a rovnou jsem si k úvěru sjednala doplňkové pojištění. Jistota je jistota.

PROBLÉMY SE ZJIŠTĚNÍM STAVU PŮJČKY

I když nevidím, bez počítače a internetu si už život neumím představit. Moderní technologie mi dávají svobodu a samostatnost, protože mám přístup k nejnovějším zprávám, můžu psát texty, vyřizovat e-maily, komunikovat s přáteli, pouštět si hudbu a mnoho dalšího.

Celý příběh

Celý příběh

I když nevidím, bez počítače a internetu si už život neumím představit. Moderní technologie mi dávají svobodu a samostatnost, protože mám přístup k nejnovějším zprávám, můžu psát texty, vyřizovat e-maily, komunikovat s přáteli, pouštět si hudbu a mnoho dalšího. Mám kreditní kartu od Home Creditu, kterou pravidelně využívám a splácím. Věděl jsem, že má Home Credit internetovou aplikaci Správce financí, ve které jsou detaily používání karty a všechny informace potřebné ke splácení vyčerpané částky. Když jsem chtěl v této aplikaci zjistit výši aktuální splátky, narazil jsem na problém. Můj program převádějící text do mluvené řeči si neuměl poradit s formátem částky ke splacení. Zavolal jsem na linku Home Creditu a operátorovi jsem popsal moji situaci. Měl jsem velkou radost, že se člověk na druhé straně telefonu ochotně pustil do řešení problému. Hned přišel s nabídkou, že do vyřešení mi vždy osobně zavolá a řekne mi správnou částku tak, abych ji mohl bez problémů zaplatit. Chválím lidi z Home Creditu, kteří si velmi rychle poradili s nastavením aplikace pro čtecí programy nevidomých. Dnes už si vyřizuji své finanční záležitosti rychle a snadno na internetu úplně sám.