Poradna - nejčastější dotazy o půjčce • Home Credit a.s.

Jak schvalujeme žádost o půjčku?

Jak si převedu peníze na bankovní účet?

Jak si navýším úvěrový rámec?

Na co se nejčastěji ptáte?

Nová žádost a obecné informace

Vše zvládnete online. Potřebné údaje jednoduše vyplníte do formuláře, případně je potvrdíte našemu operátorovi. Následně pro vás připravíme konkrétní nabídku. A je to. O půjčku můžete požádat také telefonicky. Náš operátor vám se vším pomůže.

Půjčka umožňuje flexibilní splácení a čerpání, čímž se dokáže přizpůsobit vaší aktuální situaci.

Peníze odešleme na váš bankovní účet v rámci pracovního dne. Spolu s podepsanou smlouvou je potřeba dodat také požadované doklady.

Za vyřízení, vedení a doplacení nezaplatíte ani korunu. Zpoplatněny jsou výběry z bankomatu či případné vrácení přeplatku. Veškeré informace najdete v Sazebníku poplatků a odměn.

Kartu si můžete zvolit při sjednání půjčky. O kartu k Flexibilní půjčce si můžete dodatečně požádat kdykoliv během trvání smlouvy. Stačí zavolat na číslo 542 100 100.

Pokud vám stačí částka do 10 000 Kč a peníze plánujete co nejdříve vrátit, vyzkoušejte Kamali.