Poradna - nejčastější dotazy o pojištění • Home Credit a.s.

Na co se nejčastěji ptáte?

Pojištění karty a osobních věcí

Pojištění vám platí den poté, co jste si ho sjednal.

Pojištění platíte společně se splátkami své půjčky. Cena pojištění navýší celkovou částku, kterou nám měsíčně posíláte.

Stačí zavolat na tel 542 100 100, každý pracovní den od 8:00 – 17:00. Naši operátoři vám pojištění představí a dodatečně sjednají.

Pokud dojde k zneužití vaší kreditní karty, dokládáte nárok na pojistné plnění kopiemi výpisu z účtu vedeného ke kreditní kartě, kde označíte neoprávněné transakce. Pokud k zneužití karty došlo po jejím odcizení, je nutné dodat také potvrzení od policie.

Pojišťovně stačí předložit kopii účtenek, nebo faktur za pořízené nové věci. Pouze v případě elektroniky je třeba dodat i doklad potvrzující koupi a hodnotu odcizených věcí.

Pojistnou událost nahlásíte jednoduše na lince 542 527 528 (v pracovní dny 8.00 – 18.00). Postup a formuláře najdete zde.

Na nic nečekejte a spojte se s pojišťovnou hned, jak to bude možné. Pokud se jedná o pojištění Trezor, Jistota nebo Jistota+, měli byste udělat také maximum pro to, abyste zamezili vzniku dalších škod. Především tedy požádejte o blokaci karty.

Ano, je možné jej ukončit prostřednictvím telefonu na čísle 542 100 100. Pojištění vás však chrání v situacích, na které se není možné dopředu připravit, proto doporučujeme tento krok zvážit a pojištění si ponechat.

Zavolejte ihned na naši klientskou linku 542 100 100, kde vám s blokací karty pomůžeme.