Poradna - nejčastější dotazy • Home Credit a.s.

Na co se nejčastěji ptáte?

Ostatní informace

Na rozvoji naší pobočkové sítě pracujeme usilovně každým dnem. Aktuální seznam poboček, včetně adres a kontaktů najdete zde.

Když potřebujete změnit své osobní údaje, stáhněte si formulář, vyplňte do něj prováděné změny a pošlete nám ho na adresu Home Credit a. s., Nové sady 996/25, 602 00, Brno. Osobní údaje lze také jednoduše změnit ve Správci financí.

Ano, i tuto změnu byste nám měl nahlásit. Nejlepší je, když si stáhnete na webu formulář, všechny změny v něm vyplníte a pošlete nám ho na adresu Home Credit a. s., Nové sady 996/25, 602 00, Brno.

Správce financí je jednoduchý způsob, jak mít kdykoli k dispozici veškeré informace o vašich úvěrech. Můžete zde kontrolovat pohyby na úvěrovém účtu, měnit zde nastavení splátek nebo osobní údaje.

Zkontrolujte si, že zadáváte správné přihlašovací jméno a heslo. Pokud jste jeden z údajů zapomněl, postupujte podle návodu na spravcefinanci.cz. Po ověření vašich údajů vám zašleme přihlašovací jméno, nebo heslo na e-mail.

Přehled evidovaných splátek najdete vždy ve Správci financí. Případně můžete zavolat na Klientské centrum 542 100 100.

Veškeré informace o vašem úvěru jsou pro vás připravené ve Správci financí. Zjistíte tam:

• výše půjčky a datum schválení,

• číslo své úvěrové smlouvy,

• stav splátky (uhrazená/neuhrazená),

• datum příští splátky,

• instrukce k platbě (výše splátky, číslo účtu, variabilní symbol, QR a Sazka kód),

• splátkový kalendář,

• zaplacené splátky a mimořádné splátky,

• počet splátek, které zbývá doplatit,

• podrobnosti o pojištění.

O naše produkty můžete požádat online nebo telefonicky. V případě nákupu na splátky a koupě auta na splátky o naše financování žádáte osobně přímo u prodejce.

Naši operátoři jsou vám k dispozici na Klientské lince 542 100 100 každý všední den od 8 do 17 hodin. Případně nám můžete napsat e-mail na info@homecredit.cz.

Vyčkejte prosím se svým dotazem do chvíle, kdy bude Klientská linka opět v provozu, nebo nám napište e-mail na info@homecredit.cz

Záleží nám na Vaší spokojenosti a chceme vždy dostát našim hodnotám. Pokud máte pocit, že se naši zaměstnanci nebo snad přímo Home Credit a.s. k Vám chovali neeticky, v rozporu s právními předpisy nebo jinak pochybně, můžete nám poslat zprávu na naši Etickou linku: etickalinka@homecredit.cz. Prostřednictvím naší Etické linky, stejně jako osobně přímo pověřenému zaměstnanci oddělení Compliance můžete podat i oznámení o možném protiprávním jednání ve smyslu zákona o ochraně oznamovatelů. Toto oznámení pak posuzují pověření zaměstnanci oddělení Compliance nebo oddělení Interní audit. Oznámení o možném protiprávním jednání ve smyslu zákona o ochraně oznamovatelů můžete podat také Ministerstvu spravedlnosti (více se dozvíte zde). Etický kodex najdete v sekci Obecné dokumenty zde.