Nejčastější dotazy

Půjčky

Půjčky

Informace o půjčce

Jaká je hlavní výhoda Flexibilní půjčky?

Půjčka umožňuje flexibilní splácení a čerpání, čímž se dokáže přizpůsobit vaší aktuální situaci.

Kdy obdržím peníze ze sjednané půjčky?

Peníze odešleme na váš bankovní účet nejpozději druhý den po podpisu smlouvy. Spolu s podepsanou smlouvou je potřeba dodat také požadované doklady.

Budu platit nějaké poplatky?

Za vyřízení, vedení a doplacení nezaplatíte ani korunu. Zpoplatněno je odložení celé splátky, případně vrácení přeplatku.

Kolik musím platit nejméně?

Výši minimální splátky, kterou je potřeba vždy uhradit, si dohodnete při sjednání smlouvy. Tato částka se nemění a pro připomenutí, ji uvidíte ve vašem měsíčním výpise. Každý měsíc musíte zaplatit přinejmenším minimální splátku.

Co když chci platit jinou výši splátky?

Při sjednávání úvěru si zvolíte výši měsíční splátky, která vyhovuje vašim možnostem a potřebám. Tuto částku také uvidíte ve vašem výpise.
Přesto však můžete hradit, kolik chcete, a dokonce každý měsíc jinou výši. Splátka ale nesmí být nižší, než ta minimální, která je uvedená ve smlouvě.
Nemusíte se nás ptát, ani nás o tom informovat.

Co když zapomenu, kolik mám platit?

Všechny potřebné informace se dozvíte z pravidelného měsíčního výpisu, který obdržíte vždy začátkem měsíce nebo na www.SpravceFinanci.cz.

Můžu si splátku zcela odložit?

V případě potřeby si splátku můžete odložit celou. Stačí nám před datem její splatnosti zavolat na klientskou linku 542 100 100 a dohodnout se s operátorem. Tento jednorázový odklad je zpoplatněn částkou 199 Kč a dlužná částka je i po dobu odkladu úročena.

Můžu již splacené peníze opět využít?

Samozřejmě. Pokud budete splacené peníze opětovně potřebovat, můžete si je převést na svůj běžný účet přes Správce financí (www.SpravceFinanci.cz) nebo nám zavolat na klientskou linku 542 100 100, kde s vámi převod peněz provedeme.

Máte-li k půjčce Flexibilní kartu, můžete splacené peníze využívat například při placení kartou, případně si vybrat hotovost z bankomatu.

Jak můžu získat Flexibilní kartu?

Kartu si můžete zvolit při sjednání půjčky. O kartu si můžete také požádat kdykoliv během trvání smlouvy k Flexibilní půjčce. Stačí zavolat na číslo 542 100 100.

Můžu úvěr předčasně splatit?

Flexibilní půjčka je revolvingový úvěr. To znamená, že i po doplacení všech závazků funguje dál. I když bez úroků či poplatků. Chcete-li úvěr vypovědět, volejte 542 100 100.

Jak sjednat a splácet půjčku

Kdy mám poslat splátky?

Termín splatnosti splátek je vždy 20. den v měsíci. Veškeré potřebné informace ke splácení najdete v měsíčním výpisu.

Jakým způsobem můžu půjčku splácet?

Splátky můžete platit jednorázovým nebo trvalým příkazem ze svého účtu, složenkami, nebo přes terminál Sazky.

Můžu si u vás půjčit částku do 10 000 Kč?

Pokud vám stačí částka do 10 000 Kč a peníze plánujete co nejdříve vrátit, vyzkoušejte Kamali.

 

Můžu změnit způsob úhrady splátek v průběhu splácení?

Jak nám pošlete splátku, je vždy jen na vás. Peníze je vždy pouze nutné odeslat na správný bankovní účet a se správným variabilním symbolem. Tyto údaje najdete ve své úvěrové smlouvě nebo měsíčním výpisu.

Stačí, když peníze pošlu v den splatnosti splátky?

Pokud ji budete platit přes terminál Sazky, tak ano, protože je platba u nás ještě tentýž den. V ostatních případech ji prosím pošlete s dostatečným předstihem, protože datum splatnosti znamená termín, kdy má být splátka na našem účtu. Bankovní převod doporučujeme provést 3 dny před termínem splatnosti a platbu složenkou 5 dní před datem splatnosti.

Můžu měnit účet, ze kterého posílám splátky?

Ano, nezáleží na tom, z jakého účtu nám splátka přijde. Důležité je, aby přišla včas a se správným variabilním symbolem.

Kde zjistím číslo účtu, kam mám splátku za půjčku posílat, a variabilní symbol?

Splátky půjčky posílejte na účet 2011000005/6000. Variabilní symbol je číslo vaší úvěrové smlouvy. Kromě smlouvy ho najdete také ve Správci financí nebo v měsíčním výpisu.

Problémy se splácením

Spletl jsem se a omylem poslal splátku za tento měsíc dvakrát. Co s tím?

Nic se neděje. Tímto jste o uhrazenou částku snížil dlužnou částku a peníze tak budete moci opětovně využít.

Pojištění půjčky

Poskytujete k půjčce pojištění pro případ, že nebudu moci splácet?

Ano. Naším cílem je bezpečné úvěrování, proto si můžete vybrat z balíčků pojištění. Více informací najdete zde.

Kdy začne mé pojištění platit?

Pojištění vám platí den poté, co jste si ho sjednal.

Jak můžu platit pojištění?

Pojištění platíte společně se splátkami své půjčky. Cena pojištění nenavýší celkovou částku, kterou nám měsíčně posíláte, je již zahrnuta ve splátce.

Půjčku už mám sjednanou, ale chtěl bych si k ní sjednat i pojištění. Jak na to?

To není vůbec problém. Prostě zavolejte na 542 100 100. Naši operátoři vám pojištění představí a dodatečně sjednají.

Sjednal jsem si pojištění pro případ ztráty zaměstnání. Odešel jsem ale do důchodu. Musím pojištění platit dál?

Vámi sjednané pojištění vás ochrání nejen při ztrátě zaměstnání. Jakmile přestanete splňovat podmínky pro krytí rizika ztráty zaměstnání, jste automaticky pojištěn pro případ hospitalizace úrazem.

Komu a jak musím nahlásit pojistnou událost?

Pojistnou událost nahlásíte jednoduše na lince 542 527 528 (v pracovní dny 8.00 – 18.00) pod volbou 2. Postup a formuláře najdete zde.

Komu pojišťovna vyplatí peníze v případě pojistné události?

V případě pojistné události je pojistné plnění zasláno na číslo účtu, které jste uvedl při jejím nahlášení. V případě úmrtí je zůstatek dluhu zaslán přímo na náš účet, jako věřiteli.

Můžu si pojištění zrušit?

Ano, je možné jej ukončit prostřednictvím telefonu na čísle 542 100 100. Pojištění vás však chrání v situacích, na které se není možné dopředu připravit, proto doporučujeme tento krok zvážit a pojištění si ponechat.