Home Credit | Pro lepší příběhy
Produktymenu-arrow-down
Poradnamenu-arrow-down
Ostatnímenu-arrow-down

Nejčastější dotazy

Aktuální nabídka půjčky

Jak poznám, že moje smlouva má nárok na daný bonus a v jaké výši?
Informaci o bonusu a jeho výši najdete vždy v úvěrové smlouvě a v podmínkách pro získání bonusu, které jsou součástí zásilky.
Jak získám ¼ úroků zpět?
Za každých 12 řádně uhrazených splátek Vám vrátíme část zaplacených úroků. Při řádném doplacení celého úvěru Vám vrátíme právě ¼ uhrazených úroků. Detailní popis podmínek najdete zde.
Kdy mi úroky pošlete?
Úroky Vám budeme vracet pravidelně v co nejkratším možném čase, nejpozději do konce druhého měsíce po splnění podmínek. Uhradíte-li tedy například řádně a včas i 12. splátku v červenci, tak v průběhu září Vám částku vrátíme.
Kam mi úroky pošlete?
Úroky Vám budeme připisovat na kreditní kartu naší společnosti. Kartou můžete platit své nákupy nebo si můžete peníze zdarma převést na svůj běžný účet.
Jak se o vrácení úroků dozvím?
O vrácení Vás budeme informovat dopisem, ve kterém se dozvíte vše potřebné, včetně částky, kterou Vám vracíme.
Co když se opozdím se splátkou?
Jedinou podmínkou pro získání bonusu je řádné a včasné splácení. Pokud se tedy opozdíte s úhradou u kteréhokoliv úvěru u naší společnosti, tak ztrácíte nárok na výplatu bonusu.
Jaké jsou podmínky pro získání půjčky?
Pro získání půjčky musíte být zletilá fyzická osoba a musíte mít stálý příjem. Naše půjčka je určena osobám se stálým zdrojem příjmu.

Jak sjednat a splácet půjčku

Kdy mám poslat první splátku půjčky?
Termín splatnosti první splátky je přesně za měsíc od data vyplacení půjčky. Tedy od odeslání peněz na bankovní účet, proplacení složenky nebo výběru hotovosti na poště.
Jakým způsobem můžu půjčku splácet?
Splátky můžete platit jednorázovým nebo trvalým příkazem ze svého účtu, složenkami, které vám pošleme, nebo přes terminál Sazky.
Potřebujete půjčku do 10 000 Kč?

Pokud vám stačí částka do 10 000 Kč a peníze plánujete co nejdříve vrátit, vyzkoušejte Kamali.

 

Můžu změnit způsob úhrady splátek v průběhu splácení?
Jak nám pošlete splátku, je vždy jen na vás. Peníze je vždy pouze nutné odeslat na správný bankovní účet a se správným variabilním symbolem. Tyto údaje najdete ve své úvěrové smlouvě.
Stačí, když peníze pošlu v den splatnosti splátky?
Ne, splátky je nutné hradit tak, aby platba byla na našem účtu vždy k datu splatnosti. Při úhradě bankovním převodem proto doporučujeme platbu provést alespoň 3 pracovní dny před datem splatnosti, u poštovní poukázky pak alespoň 5 pracovních dnů před datem splatnosti.
Můžu změnit termín svých splátek?
Pokud vám nevyhovuje termín splátky, vyplňte žádost o změnu termínu splatnosti a pošlete nám ji.
Můžu půjčku splatit předčasně?
Ano, půjčku můžete kdykoliv předčasně splatit. Nebudete za to platit žádný poplatek ani penále a úroky vám budeme počítat pouze do doby předčasného splacení úvěru. Pokud se rozhodnete svůj úvěr předčasně splatit, je potřeba nám to dát vědět předem, zavoláním na klientské linku, aby vše proběhlo bezproblémově.
Můžu změnit výši měsíční splátky?
Ano, je to možné. Pokud máte u nás předem sjednanou službu Změna výše a počtu splátek, stačí zavolat na naše Klientské centrum na tel. číslo 542 100 100, kde s našimi operátory doladíte detaily. Pokud
Můžu měnit účet, ze kterého posílám splátky?
Ano, nezáleží na tom, z jakého účtu nám splátka přijde. Důležité je, aby přišla se správným variabilním symbolem.
Kde zjistím číslo účtu, kam mám splátku posílat, a variabilní symbol?
Splátky půjčky posílejte na účet 201101000/6000. Variabilní symbol je číslo vaší úvěrové smlouvy. Kromě smlouvy ho najdete také ve Správci financí.
Je možné splátku nějak odložit, nebo zmrazit?
Ano, pokud jste si v minulosti sjednal službu Odklad splátek. Potom stačí jen zavolat našim operátorům na 542 100 100 a domluvit se na podrobnostech. Pokud tuto službu nemáte sjednanou, můžete si splá
Jak poznám, že jsem půjčku skutečně doplatil?
Potvrzení o doplacení půjčky najdete ve Správci financí. Zároveň vám ho pošleme poštou, abyste měli potvrzení černé na bílém.

Informace o půjčce

Kolik si můžu půjčit?
Výška půjčky je v rozmezí od 10 000 do 200 000 Kč.
Jaké budu potřebovat doklady?
Připravte si prosím dva doklady totožnosti. Jste-li občanem ČR, musí být jedním z těchto dokladů platný občanský průkaz. Dalším dokladem pak může být například řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo zbrojní průkaz. Jestliže jste zaměstnaný nebo OSVČ, připravte si údaje o firmě – přesný název, adresu, telefon a IČO. Pokud budeme potřebovat ověřit, jestli půjčka příliš nezatíží váš rodinný rozpočet, můžeme také požadovat výpisy z účtů nebo specifické doklady v případě zaměstnaneckého poměru (výplatní pásky, pracovní smlouvu, potvrzení o výši příjmů), příjmů z podnikání (daňové přiznání, rozvaha / výsledovka), případně jiné (důchodový výměr, výměr výsluhového příspěvku, doklad o přiznání mateřské/rodičovské, rozhodnutí o přiznání odměny pěstouna). V některých případech pak ověřujeme obdobným způsobem situace vašeho partnera.
Jaké jsou podmínky pro získání půjčky?
Pro získání půjčky musíte být zletilá osoba, mít stálý zdroj příjmu a splňovat podmínky Home Credit a.s, zejména nesmí půjčka ohrozit chod vaší domácnosti.
Potřebuji ručitele?
Ne, pro získání půjčky ručitele nevyžadujeme.
Musím při žádosti o úvěr dokládat potvrzení o příjmu?
Výši příjmu uvádíte v žádosti o úvěr, potvrzení o příjmu ale primárně nevyžadujeme. Pokud budeme potřebovat ověřit, jestli půjčka příliš nezatíží váš rodinný rozpočet, ozveme se vám. V tom případě můžeme také požadovat výpisy z účtů nebo specifické doklady v případě zaměstnaneckého poměru (výplatní pásky, pracovní smlouvu, potvrzení o výši příjmů), příjmů z podnikání (daňové přiznání, rozvaha / výsledovka), případně jiné (důchodový výměr, výměr výsluhového příspěvku, doklad o přiznání mateřské/rodičovské, rozhodnutí o přiznání odměny pěstouna). V některých případech pak ověřujeme obdobným způsobem situace vašeho partnera.
Na co můžu půjčku použít?
Čerpání úvěru není vázáno na žádný účel, peníze můžete použít na cokoliv.
Jaké jsou u půjčky poplatky?
Sjednání i vedení půjčky jsou zdarma. Stejně tak mimořádné splátky. Poplatky si bereme v případě prodlení ve splácení.
Má smysl žádat o půjčku, pokud jsem v důchodu?
Kritériem pro poskytnutí úvěru není věk žadatele. Vyšší věk tedy neznamená, že byste automaticky úvěr nedostal. Důležité je mít stálý příjem, z něhož budete schopen pravidelně splácet, a splnění další
Jak si mohu ověřit, že nejsem vedený v registru dlužníků?
Pokud máte pochybnosti o svém splácení v minulosti, doporučujeme si před podáním žádosti o půjčku ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Můžete k tomu využít aplikaci určenou pro mobilní telefony s operačním systéme Android "SOLUS – SMS výpis". Aktuální a spolehlivé informace získáte přímo na svůj mobilní telefon odkudkoli během pár chvil. Aplikaci si můžete stáhnout zde. Pokud máte pochybnosti o svém splácení v minulosti, doporučujeme si před podáním žádosti o půjčku ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Můžete k tomu využít aplikaci určenou pro mobilní telefony s operačním systéme Android "SOLUS – SMS výpis". Aktuální a spolehlivé informace získáte přímo na svůj mobilní telefon odkudkoli během pár chvil. Aplikaci si můžete stáhnout zde.
Jak s vámi podepíšu smlouvu?
Půjčku si můžete sjednat po telefonu nebo online. Pokud si zvolíte výplatu na běžný účet nebo poštovní poukázkou, pak můžete smlouvu podepsat ve Správci financí, případně si můžete nechat zaslat 2 vyh
Jak mi vyplatíte peníze?
Peníze vám můžeme vyplatit na bankovní účet, složenkou nebo v hotovosti na vybraných přepážkách České pošty.
Když podepíšu úvěrovou smlouvu a dostanu peníze, můžu smlouvu ještě zrušit? V jaké lhůtě?
Pokud vám podmínky půjčky z nějakého důvodu nebudou vyhovovat, můžete od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření odstoupit. Pokud již došlo k vyplacení peněz, musíte nám je vrátit do jednoho měsíce ode d

Problémy se splácením

Co mám dělat, když nemám dostatek prostředků na zaplacení splátky?
Pokud jste si předem sjednal službu Odklad splátek, využijte ji. Měsíční odklad vám pomůže získat dostatek prostředků. Nesjednal jste si tuto službu předem? Existuje varianta jednorázového odkladu. Zavolejte na 542 100 100, naši operátoři vám pomohou vše vyřešit. Rozhodně se nám ozvěte dřív, než uplyne termín splatnosti splátky. Vždy existuje nějaké řešení a uděláme maximum pro to, abychom vám pomohli, pokud s námi budete aktivně komunikovat.
Spletl jsem se a omylem poslal splátku za tento měsíc dvakrát. Co s tím?
Nic se neděje. Tímto jste si předplatil splátku na další měsíc. Příští měsíc tedy peníze nemusíte posílat

Pojištění půjčky

Půjčku už mám sjednanou, ale chtěl bych si k ní sjednat i pojištění. Jak na to?
To není vůbec problém. Prostě zavolejte na 542 100 100. Naši operátoři s vámi pojištění dodatečně sjednají.
Přišel jsem o práci, ale zaměstnanecký poměr jsme uzavřeli dohodou. Můžu i tak využít pojištění Pomoc+?
Ano. Pokud vám pojišťovna neuzná nárok na pojistné plnění, my vám splátky odložíme. Důležité je, abyste předložil potvrzení z úřadu práce, že jste skutečně bez zaměstnání.
Kdy začne mé pojištění platit?
Pojištění platí ode dne, ke kterému jste si ho sjednal. Pokud by pojišťovna v počátku pojištění neuznala váš nárok na pojistné plnění, my vám splátky odložíme až na 12 měsíců.
Komu vyplatí pojišťovna peníze v případě pojistné události?
Peníze z pojistného plnění pošle pojišťovna na váš účet, který jí uvedete. V případě úmrtí pojistné plnění vyplatí tomu, kdo na to má právo - manželovi či manželce, případně dalším rodinným příslušníkům.
Musím peníze od pojišťovny použít na splacení splátek?
Ačkoliv je účelem pojištění umožnit vám splácet, i když se vaše příjmy zmenší, není vaší povinností peníze od pojišťovny použít na zaplacení splátek.
Jak platím za pojištění?
Pojištění platíte společně se splátkami své půjčky. Cena pojištění navýší celkovou částku, kterou nám měsíčně posíláte.
Můžu si pojištění zrušit?
Ano, pokud jste přesvědčený, že vám pojištění nijak nepomůže, pojištění můžete vypovědět.
© 2017 Home Credit a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno
Webdesign & development by SiteOne