Home Credit | Pro lepší příběhy

Nejčastější dotazy

Aktuální nabídka s benefitem vrácení splátek

Jak dosáhnu na bonus?

Za každých 12 řádně uhrazených splátek Vám vrátíme stanovený počet splátek. Celkem takto můžeme vrátit až 20 splátek.

Detailní popis podmínek naleznete zde.

Kdy mi splátky pošlete?

Splátky Vám budeme vracet pravidelně v co nejkratším možném čase, nejpozději do konce druhého měsíce po splnění podmínek. Uhradíte-li tedy například řádně a včas i 12. splátku v červenci, tak v průběhu září Vám částku vrátíme.

Jak poznám, že moje smlouva má nárok na daný bonus a v jaké výši?

Informaci o bonusu a jeho výši najdete vždy v úvěrové smlouvě a v podmínkách pro získání bonusu, které jsou součástí zásilky.

Kam mi splátky pošlete?

Splátky Vám budeme připisovat na kreditní kartu naší společnosti. Kartou můžete platit své nákupy nebo si můžete peníze zdarma převést na svůj běžný účet.

Jak se o vrácení splátek dozvím?

O vrácení Vás budeme informovat. Včas se dozvíte vše potřebné, včetně částky, kterou Vám vracíme.

Co když se opozdím se splátkou?

Jedinou podmínkou pro získání bonusu je řádné a včasné splácení. Pokud se tedy opozdíte s úhradou u kteréhokoliv úvěru u naší společnosti, tak ztrácíte nárok na výplatu bonusu.

Informace o půjčce

Kolik si můžu půjčit?

Výška půjčky je v rozmezí od 10 000 do 250 000 Kč.

Jak a kde podepíšu smlouvu?

Smlouvu můžete podepsat přímo ve Správci financí, nebo vám ji pošleme e-mailem, či poštou. Vy si ji v klidu pročtete, podepíšete a pošlete nám ji zpět poštou.

Jaké budu potřebovat doklady?

Před telefonátem si prosím připravte 2 doklady totožnosti.

   - Jste-li občanem ČR hlavním dokladem musí být platný občanský průkaz a dalším dokladem pak může být řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo zbrojní průkaz. 

   - Pokud nejste občanem ČR, poslouží nám jako hlavní doklad povolení k trvalému pobytu na území ČR. Dalším dokladem pak může být občanský průkaz, řidičský průkaz nebo cestovní pas.

Dále si prosím připravte číslo svého bankovního účtu a údaje o zaměstnavateli nebo o svém podnikání - přesný název, adresu, telefon a IČ.

Jaké jsou podmínky pro získání půjčky?

Pro získání půjčky musíte dosáhnout věku 18 let, mít stálý zdroj příjmu a splňovat podmínky Home Credit a.s, zejména nesmí půjčka ohrozit chod vaší domácnosti.

Když podepíšu úvěrovou smlouvu a dostanu peníze, můžu smlouvu ještě zrušit? V jaké lhůtě?

Smlouvu o úvěru můžete ukončit:

 

  • Odstoupením od smlouvy o úvěru do 14 dnů od jejího uzavření. Odstoupení musí být písemné, musíte nám ho zaslat na adresu našeho sídla, musí nám dojít nejpozději poslední den lhůty. Poskytnutou půjčku nám musíte vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne odeslání odstoupení.
  • Doplacením půjčky
Jak mi vyplatíte peníze?

Peníze vám vyplatíme na bankovní účet nebo složenkou.

Musím při žádosti o půjčku dokládat potvrzení o příjmu?

Výši příjmu uvádíte v žádosti o úvěr, potvrzení o příjmu ale nevyžadujeme.

Pokud budeme potřebovat ověřit, jestli půjčka příliš nezatíží váš rodinný rozpočet, ozveme se vám. V tom případě můžeme také požadovat výpisy z účtů nebo specifické doklady v případě zaměstnaneckého poměru (výplatní pásky, pracovní smlouvu, potvrzení o výši příjmů), ověření příjmů z podnikání (daňové přiznání, rozvahu/výsledovku), případně jiné (důchodový výměr, výměr výsluhového příspěvku, doklad o přiznání mateřské/rodičovské, rozhodnutí o přiznání odměny pěstouna).

Potřebuji ručitele?
Ne, pro získání půjčky ručitele nevyžadujeme.
Na co můžu půjčku použít?

Čerpání půjčky není vázáno na žádný účel, peníze můžete použít na cokoliv.

Jaké jsou u půjčky poplatky?

Sjednání i vedení půjčky jsou zdarma. Stejně tak mimořádné splátky. V případě prodlení ve splácení si můžeme účtovat účelně vynaložené náklady na vymáhání, smluvní pokutu a zákonný úrok z prodlení.

Jak si mohu ověřit, že nejsem vedený v registru dlužníků?

Pokud máte pochybnosti o svém splácení v minulosti, doporučujeme si před podáním žádosti o půjčku ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Můžete k tomu využít aplikaci určenou pro mobilní telefony s operačním systéme Android "SOLUS – SMS výpis". Aktuální a spolehlivé informace získáte přímo na svůj mobilní telefon odkudkoli během pár chvil. Aplikaci si můžete stáhnout zde

Jak sjednat a splácet půjčku

Kdy mám poslat první splátku půjčky?

Termín splatnosti první splátky je přesně za měsíc od data vyplacení půjčky. Tedy třetí den od odeslání peněz na Váš bankovní účet nebo den proplacení složenky.

Jakým způsobem můžu půjčku splácet?
Splátky můžete platit jednorázovým nebo trvalým příkazem ze svého účtu, složenkami, které vám pošleme, nebo přes terminál Sazky.
Můžu si u vás půjčit částku do 10 000 Kč?

Pokud vám stačí částka do 10 000 Kč a peníze plánujete co nejdříve vrátit, vyzkoušejte Kamali.

 

Můžu změnit způsob úhrady splátek v průběhu splácení?
Jak nám pošlete splátku, je vždy jen na vás. Peníze je vždy pouze nutné odeslat na správný bankovní účet a se správným variabilním symbolem. Tyto údaje najdete ve své úvěrové smlouvě.
Stačí, když peníze pošlu v den splatnosti splátky?

Pokud ji budete platit přes terminál Sazky, tak ano, protože je platba u nás ještě tentýž den. V ostatních případech ji prosím pošlete s dostatečným předstihem, protože datum splatnosti znamená termín, kdy má být splátka na našem účtu. Bankovní převod doporučujeme provést 3 dny před termínem splatnosti a platbu složenkou 5 dní před datem splatnosti.

Můžu změnit termín svých splátek?

Pokud vám nevyhovuje termín 2. a dalších  splátek, zavolejte nám na klientskou linku 542 100 100. Termín změníme po telefonu.

Můžu půjčku splatit předčasně?

Ano, půjčku můžete kdykoliv předčasně splatit. Nebudete za to platit žádný poplatek ani penále a úroky vám budeme počítat pouze do doby předčasného splacení půjčky. Pokud se rozhodnete svoji půjčku předčasně splatit, je potřeba nám to dát vědět předem, zavoláním na klientské linku, aby vše proběhlo bezproblémově.

Můžu změnit výši měsíční splátky?

Ano, je to možné. Pokud máte u nás předem sjednanou službu Změna výše a počtu splátek, stačí zavolat na naše Klientské centrum na tel. číslo 542 100 100, kde s našimi operátory doladíte detaily. Pokud nemáte službu předem sjednanou, můžete si výši splátky jednorázově také upravit, bude vás to ale stát 199 Kč. Vše domluvíte na lince 542 100 100.

Můžu měnit účet, ze kterého posílám splátky?

Ano, nezáleží na tom, z jakého účtu nám splátka přijde. Důležité je, aby přišla včas a se správným variabilním symbolem.

Kde zjistím číslo účtu, kam mám splátku za půjčku posílat, a variabilní symbol?

Splátky půjčky posílejte na účet 2011010000/6000. Variabilní symbol je číslo vaší úvěrové smlouvy. Kromě smlouvy ho najdete také ve Správci financí.

Je možné splátku nějak odložit, nebo zmrazit?

Ano, pokud jste si v minulosti sjednal službu Odklad splátek. Potom stačí jen zavolat našim operátorům na 542 100 100 a domluvit se na podrobnostech. Pokud tuto službu nemáte sjednanou, můžete si splátku odložit jednorázově za poplatek 199 Kč. Zavolejte kvůli tomu na 542 100 100. 

Jak poznám, že jsem půjčku skutečně doplatil?

Potvrzení o doplacení půjčky najdete ve Správci financí. Zároveň vám ho pošleme e-mailem nebo poštou, abyste měli potvrzení černé na bílém.

Problémy se splácením

Spletl jsem se a omylem poslal splátku za tento měsíc dvakrát. Co s tím?

Nic se neděje. Tímto jste si předplatil splátku na další měsíc. Příští měsíc tedy peníze nemusíte posílat.

Co mám dělat, když nemám dostatek prostředků na zaplacení splátky?
Pokud jste si předem sjednal službu Odklad splátek, využijte ji. Měsíční odklad vám pomůže získat dostatek prostředků. Nesjednal jste si tuto službu předem? Existuje varianta jednorázového odkladu. Zavolejte na 542 100 100, naši operátoři vám pomohou vše vyřešit. Rozhodně se nám ozvěte dřív, než uplyne termín splatnosti splátky. Vždy existuje nějaké řešení a uděláme maximum pro to, abychom vám pomohli, pokud s námi budete aktivně komunikovat.

Pojištění půjčky

Poskytujete k půjčce pojištění pro případ, že nebudu moci splácet?

Ano. Naším cílem je bezpečné úvěrování, proto si můžete vybrat z balíčků pojištěné POMOC+ a POMOC. Více informací najdete zde.

Kdy začne mé pojištění platit?

Pojištění vám platí den poté, co jste si ho sjednal.

Jak můžu platit pojištění?

Pojištění platíte společně se splátkami své půjčky. Cena pojištění navýší celkovou částku, kterou nám měsíčně posíláte.

Půjčku už mám sjednanou, ale chtěl bych si k ní sjednat i pojištění. Jak na to?

To není vůbec problém. Prostě zavolejte na 542 100 100. Naši operátoři vám pojištění představí a dodatečně sjednají.

Přišel jsem o práci, ale zaměstnanecký poměr jsme uzavřeli dohodou. Můžu i tak využít pojištění Pomoc+?

Ano. Pokud vám nevznikne nárok na pojistné plnění od pojišťovny, my vám splátky odložíme. Důležité je, abyste předložil potvrzení z úřadu práce, že jste skutečně bez zaměstnání.

Sjednal jsem si pojištění pro případ ztráty zaměstnání. Odešel jsem ale do důchodu. Musím pojištění platit dál?

Vámi sjednané pojištění vás ochrání nejen při ztrátě zaměstnání. Jakmile přestanete splňovat podmínky pro krytí rizika ztráty zaměstnání, jste automaticky pojištěn pro případ hospitalizace úrazem.

Komu a jak musím nahlásit pojistnou událost?

Pojistnou událost nahlásíte jednoduše na lince 542 527 528 (v pracovní dny 8.00 – 18.00) pod volbou 2. Postup a formuláře najdete zde.

Komu pojišťovna vyplatí peníze v případě pojistné události?

V případě pojistné události je pojistné plnění zasláno na číslo účtu, které jste uvedl při jejím nahlášení. V případě úmrtí je zůstatek dluhu zaslán přímo na náš účet, jako věřiteli.

Můžu si pojištění zrušit?

Ano, je možné jej ukončit prostřednictvím telefonu na čísle 542 100 100. Pojištění vás však chrání v situacích, na které se není možné dopředu připravit, proto doporučujeme tento krok zvážit a pojištění si ponechat.