542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Klientská zóna - Autodoplňky na splátky

Jak správně splácet úvěr

Splátky můžete hradit buď bankovním převodem (doporučujeme zřídit si trvalý příkaz k úhradě) nebo prostřednictvím poštovních poukázek, které vám zašleme. Způsob je možný změnit kdykoli, vždy je pouze nutné zaslat splátku na správný bankovní účet a se správným variabilním symbolem (bankovní účet i variabilní symbol naleznete ve vaší úvěrové smlouvě).

Splátky je nutné hradit tak, aby platba byla na našem účtu vždy k datu splatnosti. Při úhradě bankovním převodem proto doporučujeme platbu provést alespoň 3 pracovní dny před datem splatnosti, u poštovní poukázky pak alespoň 5 pracovních dnů před datem splatnosti.

Pokud vám nevyhovuje termín splátky, vyplňte žádost, kterou naleznete ZDE. Vyplněnou žádost odešlete na adresu:

Home Credit a.s.

Nové sady 996/25

602 00 Brno

Více

Jak zažádat o další úvěr

Máte-li zájem o další úvěr, je nejjednodušším způsobem kontaktovat naše klientské centrum na telefonním čísle 542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu vašeho operátora.. Pokud byste rádi financovali další ojeté vozidlo, kontaktujte klientské centrum Back Office Auto na telefonním čísle 841 113 322 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu vašeho operátora.. Naši speciálně vyškolení operátoři jsou připraveni vám poskytnout veškeré informace, případně pomoci vyřídit úvěr přímo „na míru“.

Jak řešit problémy

Pokud se dostanete do problému se splácením, není dobré čekat na to, až vám začnou chodit upomínky. Kontaktovat společnost v případě, že nemůžete splácet, je nezbytnost. Čím delší dobu budete dlužit, tím těžší pro vás bude dostat se z této situace ven.

Bez odkladů zavolejte na zákaznickou linku, kde operátorům vysvětlíte svoji situaci. Vyškolení operátoři vám navrhnou řešení, jak v této situaci dále postupovat. Vyplatí se věřitele kontaktovat okamžitě, jakmile zjistíte, že nebudete moci uhradit další splátku.

Rozhodně nečekejte se splátkou na další měsíc. Splátky by se vám tak jen nahromadily a museli byste pak zaplatit větší finanční obnos, než předešlý měsíc.

Nevytloukejte klín klínem. Půjčkou u jiné společnosti sice splatíte jeden „hořící“ dluh, druhý si ale založíte. Situaci to tedy nevyřeší, jen se tím ocitnete v tzv. dluhové spirále. Hned v počátku splácení se pravděpodobně dostanete do známé situace, kdy na splátku nebudete mít peníze.

Většina společností přistupuje ke svým klientům neschopným splácet individuálně. Záleží tedy hlavně na vaší ochotě a odhodlání celou situaci řešit a udělat pro to maximum.

Pokud se dostanete do situace, kdy jste v opravdové dluhové pasti, hrozí vám exekuce a nevíte kudy kam, lze podat žádost o oddlužení ke krajskému soudu. Pokud soud rozhodne o oddlužení formou splátkového kalendáře a vy splníte podmínky oddlužení, budete po dobu maximálně pěti let žít z nezbytného minima, které vám bude stanoveno. Zbytek vašich peněz půjde na splátky, přičemž po splnění podmínek oddlužení můžete požádat o osvobození od případně neuhrazené části závazků.

Více

Položení nového dotazu

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty