Poradna - nejčastější dotazy o financování auta • Home Credit a.s.

Na co se nejčastěji ptáte?

Jak splácet půjčku na auto

Termín splatnosti první splátky se liší dle prodejního místa. Najdete ho na první straně smlouvy v sekci Podmínky splácení.

Splátky můžete platit jednorázovým nebo trvalým příkazem ze svého účtu.

Ne, splátky je nutné hradit tak, aby platba byla na našem účtu vždy k datu splatnosti. Při úhradě bankovním převodem proto doporučujeme platbu provést alespoň 3 pracovní dny před datem splatnosti.

Pokud vám nevyhovuje termín 2. a dalších splátek, zavolejte nám na klientskou linku 542 100 400. Termín změníme po telefonu.

Ano, svůj úvěr můžete kdykoli předčasně splatit. Nejdřív nám ale dejte o svém záměru vědět. Řekneme vám, kolik přesně zbývá doplatit, a nastavíme ukončení úvěru.

Ano, nabízíme službu prodloužení nebo zkrácení doby splácení, čímž dojde k přepočtu měsíčních splátek. Služba je zpoplatněna dle platného sazebníku. Detaily Vám rádi vysvětlí operátoři na lince 542 100 400.

Ano, nezáleží na tom, z jakého účtu nám splátka přijde. Důležité je, aby přišla včas a se správným variabilním symbolem.

Splátky půjčky posílejte na účet 2011020102/6000. Variabilní symbol je číslo vaší úvěrové smlouvy.

Ano, služba je zdarma. Stačí jen zavolat našim operátorům na 542 100 400 a domluvit se na podmínkách.

Nejprve je nutné, abyste vše vyřešil přímo u prodejce, kde jste si vůz koupil a kde jste uzavřel smlouvu o financování. Dokud s prodejcem o vrácení vozu jednáte a není uzavřena případná reklamace, musíte nadále platit splátky vašeho úvěru. Jakmile prodejce uzná reklamaci, ukončí se tím i vaše úvěrová smlouva. Po jejím ukončení máte nárok na vrácení splacené části úvěru, ale zaplacené úroky a pojištění se nevrací. My proto nejprve uděláme finální kalkulaci stavu vašeho splácení, kterou vám pošleme s pokyny pro další postup, nebo potvrzením o ukončení úvěru.

Potvrzení o doplacení vašeho úvěru vám pošleme poštou, abyste měli potvrzení černé na bílém.