542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Klientská zóna - Auto na splátky

Často kladené dotazy

Mohu si sjednat v rámci úvěru na vozidlo pojištění povinného ručení?

Ano, o pojištění za újmu způsobenou provozem motorového vozidla, tzv. povinné ručení, si můžete požádat zároveň s žádostí o úvěr. Pojistné za povinné ručení je pak součástí splátky úvěru.

Budou zohledněny moje bonusy nebo malusy při výpočtu pojistného?

Pokud si sjednáte pojištění jako součást úvěrové smlouvy, bude výpočet pojistného v tzv. fixní výši. To znamená, že bonusy ani malusy nebudou ve Vašem pojištění zohledněny. Výše pojistného bude stejná po celou dobu trvání úvěrové smlouvy bez ohledu na případnou nehodovost klienta.

Mohu si sjednat v rámci úvěru na vozidlo havarijní pojištění?

Ano, o havarijní pojištění si můžete požádat zároveň s žádostí o úvěr. Pojistné za havarijní pojištění je pak součástí splátky úvěru.

Bude se výše pojistného měnit v průběhu splácení úvěru na vozidlo?

Ne, výše pojistného bude stejná po celou dobu trvání úvěrové smlouvy bez ohledu na případnou nehodovost klienta.

Kde se dozvím bližší informace o rozsahu zvoleného pojištění?

Základní rozsah zvoleného pojištění je uveden na Vaší úvěrové smlouvě v oddíle týkající se pojištění. Další informace zjistíte z tisku Informace o pojištění, který jste obdržel od prodejce. Tento dokument si také můžete stáhnout v sekci Dokumenty ke stažení.

Mohu si v průběhu trvání úvěru na vozidlo připojistit čelní sklo?

O doplňkové pojištění (např. čelního skla, zavazadel, sedadel) lze v současné době požádat zároveň s žádostí o úvěr společně s nabízeným havarijním pojištěním konkrétní spolupracující pojišťovny. Pojistné za doplňkové pojištění je pak součástí splátky úvěru.

Mohu si v průběhu trvání úvěru na vozidlo přidat nebo zrušit pojištění?

Počátek pojištění je možné sjednat v současné době pouze od data účinnosti Úvěrové smlouvy. Ukončit pojištění lze k datu následující splátky úvěru.

Kdy bude ukončeno sjednané pojištění?

Pokud si sjednáte havarijní pojištění nebo povinné ručení jako součást úvěrové smlouvy, Vaše pojištění vždy končí spolu s ukončením úvěrové smlouvy (např. u předčasného doplacení úvěru nebo řádného splacení úvěru). Od data ukončení úvěrové smlouvy jste již povinen si vozidlo pojistit sám individuálním pojištěním. Pokud na Vašem vozidle nastala pojistná událost totální škoda nebo odcizení, Vaše pojištění zaniká k datu pojistné události. Pokud o ukončení pojištění žádáte v průběhu trvání úvěrové smlouvy, Vaše pojištění zaniká vždy k datu příští splátky.

Kdo mi vydá zelenou kartu?

Při sjednání pojištění spolu se sjednáním úvěrové smlouvy Vám prodejce vystaví dočasnou zelenou kartu přímo na místě. Následně Vám bude zaslána zelená karta přímo z pojišťovny. A také bude následně zaslána každý další rok vždy k datu výročí Vaší smlouvy.

Stala se mi pojistná událost, jak a komu ji mám nahlásit?

Pojistnou událost nahlaste neprodleně do pojišťovny viníka nehody a také na klientské centrum Home Creditu, protože naše společnost bude následně ve spojení s oddělením likvidace pojišťovny pro případ dodání některých dokumentů potřebných k vyřízení pojistné události. Navíc pokud máte sjednáno povinné ručení z tzv. přímou likvidací, Vaše smluvní pojišťovna, u které máte sjednáno povinné ručení, Vám bude nápomocna při vyřízení pojistné události přímo u pojišťovny viníka nehody.

Jak zjistím částku potřebnou k jednorázovému doplacení?

Zašlete nám Vaši žádost na email autoklient@homecredit.cz popřípadě písemně na adresu společnosti - Home Credit a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno. Do žádosti vždy uvádějte číslo Vaši smlouvy.

Je třeba splácet úvěr v průběhu řešení pojistné události?

Ano, úvěr jste povinen splácet i v průběhu šetření pojistné události. Po ukončení šetření pojistné události ve výsledné kalkulaci budou tyto splátky samozřejmě zohledněny.

Potřebuji zapůjčit VTP (velký technický průkaz) z důvodu STK. Jak o něj mohu požádat?

Zašlete nám vyplněný a podepsaný formulář, který je umístěný na našich webových stránkách www.homecredit.cz/klientska-zona/auto-na-splatky/dokumenty-ke-stazeni, na adresu společnosti - Home Credit a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno. Vaši žádost můžete i nascanovat a poslat nám na email boa@homecredit.cz.

Kde si mohu nechat opravit poškozené vozidlo?

Všechny smluvní pojišťovny akceptují opravu vozidla pouze v tzv. autorizovaných opravnách. Pokud si vozidlo necháte opravit v neautorizované opravně, riskujete snížení pojistného plnění o 10-30%. Smluvní pojišťovny ani společnost Home Credit neakceptuje opravu vozidla rozpočtem, tzn. svépomocí.

Potřebuji kopii VTP ( velký technický průkaz ). Jak o něj mohu požádat?

Zašlete nám vyplněný a podepsaný formulář, který je umístěný na našich webových stránkách www.homecredit.cz/klientska-zona/auto-na-splatky/dokumenty-ke-stazeni, na adresu společnosti - Home Credit a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno. Vaši žádost můžete i nascanovat a poslat nám na email autoklient@homecredit.cz.

Jak mohu oznámit změnu osobních údajů (změna adresy, změna čísla bankovního účtu, změna příjmení, změna telefonního čísla nebo emailu)?

Zašlete nám vyplněný formulář, který je umístěný na našich webových stránkách www.homecredit.cz/auto-na-splatky/ideal-credit-plus/dokumenty -ke-stazeni, na adresu společnosti - Home Credit a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno. Vaši žádost můžete i nascanovat a poslat nám na email autoklient@homecredit.cz.

Jak si požádat o změnu data splatnosti?

Zašlete nám vyplněný formulář, který je umístěný na našich webových stránkách na adresu společnosti - Home Credit a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno. Vaši žádost můžete i nascanovat a poslat nám na email autoklient@homecredit.cz.

Položení nového dotazu

Úvěrové podmínky přímo pro vás

Kód naleznete nad logem v levém horním rohu vaší smlouvy
Kde naleznu kód smlouvy?

Slovník pojmů

Naleznete zde výrazy týkající se všech produktů, které vám nabízíme, například:

Zobrazit všechny pojmy podle abecedy

Kontakty

  • Klientská linka (8 - 18 hod.)
    542 100 100 Volání na linku je zpoplatněno jako standardní telefonní hovor podle tarifu Vašeho operátora.
    727 618 618 Chcete využít volné minuty od operátora? Volejte na číslo O2.
Zobrazit všechny kontakty