Xiaomi Pay • Home Credit a.s.

Plaťte pohodlně s Xiaomi Pay

Stačí u terminálu pípnout chytrými hodinkami.

DESK Xiaomi Pay

Snadno zaplatíte v obchodě nebo vyberete hotovost z bezkontaktního bankomatu.

Při platbě hodinkami nepotřebujete telefon ani přístup k internetu.

Kartu si přidáte do aplikace Xiaomi Pay na pár kliknutí

Pro nastavení budete potřebovat telefon se systémem Android nebo iOS a aktivní funkcí NFC.

  • 1.

    Stáhněte si aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear) do svého telefonu.

  • 2.

    Přihlaste se do svého účtu Xiaomi nebo si vytvořte nový.

  • 3.

    Spárujte s aplikací své hodinky nebo náramek.

  • 4.

    Klikněte v aplikaci v telefonu na ikonku Xiaomi Pay a nastavte si PIN kód hodinek.

  • 5.

    Vyberte „Přidat kartu“, zadejte údaje své karty a postupujte podle dalších instrukcí.

Ještě od nás nemáte úvěr s kartou? Půjčíme vám až 250 000 Kč na cokoliv a splácet můžete každý měsíc, kolik chcete. Stačí poslat vždy aspoň minimální splátku. Nebo si vyřiďte Šikovný účet na výhodné nákupy online i v prodejnách.

Nejčastější dotazy k aplikaci Xiaomi Pay

Pokud odpověď na svůj dotaz nenajdete tady, pomůžeme vám na čísle 542 100 111.

Co je Xiaomi Pay?

Aplikace pro chytré hodinky a náramky Xiaomi, díky které s nimi můžete pohodlně platit v obchodech bez nutnosti mít u sebe peněženku nebo telefon. Kartu do Xiaomi Pay přidáte ve svém mobilním zařízení v aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear), se kterou máte spárované své hodinky.

Je placení pomocí aplikace Xiaomi Pay zdarma?

Ano, využívání služby je bez poplatku.

Můžu mít v aplikaci Xiaomi Pay více karet?

Ano. Všechny námi vydané bezkontaktní karty můžete do aplikace zaregistrovat. Jednu z karet si pak nastavíte jako výchozí. Pokud potřebujete zaplatit jinou než výchozí kartou, můžete před platbou kartu jednorázově změnit.

Co když se mi nedaří kartu do aplikace Xiaomi Pay registrovat?

Zkontrolujte, zda je vaše karta stále aktivní a platná. Pokud za chybu může technický problém, obdržíte SMS zprávu s instrukcemi, jak dále postupovat.

Kde a jak můžu kartu v hodinkách nebo náramku použít?

Platit můžete na všech bezkontaktních platebních terminálech a vybírat ze všech bezkontaktních bankomatů podporujících Xiaomi Pay. Před použitím hodinek zkontrolujte, že máte zapnutou funkci NFC.

• Otevřete aplikaci v hodinkách. Pokud je potřeba, zadejte PIN kód hodinek.
• Vyberte kartu, kterou chcete platit, a přiložte hodinky k platebnímu terminálu.
• U výběru hotovosti zadejte v bankomatu také PIN kód ke kartě.

Potvrzení o platbě nebo výběru uvidíte ihned přímo na displeji hodinek.

Musí být hodinky při platbě připojené k internetu?

Nemusí. Z důvodu bezpečnosti a správného fungování služby nicméně doporučujeme vaše hodinky připojit k internetu alespoň jednou za týden. Také pravidelně kontrolujte, že je verze aplikace Xiaomi Pay ve vašem mobilním zařízení aktuální.

Můžu využít aplikaci Xiaomi Pay také pro platby na internetu?

Bohužel to není možné.

Je placení hodinkami bezpečné?

Číslo vaší karty obchodník při placení nevidí a není uloženo ani v aplikaci Xiaomi Pay nebo v mobilním zařízení.
Po určité době nebo po sundání a opětovném nasazení hodinek potvrzujete transakci PIN kódem svých hodinek, výběr z bankomatu navíc i PIN kódem ke kartě.
Buďte opatrní, pokud budete hodinky půjčovat jiným osobám.
Při ztrátě, krádeži nebo použití karty v mobilním zařízení neoprávněnými osobami volejte naši klientskou linku, kde vám kartu zablokujeme. Číslo linky je 542 100 111.

Platbu se mi nedaří provést. Co s tím?

• Zkontrolujte si, že máte kartu v aplikaci Xiaomi Pay v telefonu spárovaném s hodinkami správně zaregistrovanou.
• Zkontrolujte, že je vaše karta stále aktivní a platná a máte dostatečný zůstatek.
• Ujistěte se, že se pokoušíte platit na bezkontaktním platebním terminálu.
• V případě že se vám s kartou v mobilním zařízení i tak nedaří zaplatit, kontaktujte naši klientskou linku.

Můžu pomocí karty v hodinkách vybrat hotovost z bankomatu?

Ano, ale pouze v bankomatech, které jsou vybaveny bezkontaktní technologií podporující Xiaomi Pay jako prostředek pro výběr hotovosti.

Kde můžu vidět historii transakcí provedených hodinkami?

Posledních 10 transakcí najdete v aplikaci Xiaomi Pay ve vašem telefonu (zobrazují se zde pouze transakce provedené hodinkami nebo náramkem Xiaomi).
Přehled transakcí všemi vašimi mobilními zařízeními, ve kterých máte zaregistrovanou naši kartu, je vám k dispozici v pravidelném měsíčním výpisu nebo v mobilní aplikaci Home Credit, případně ve Správci Financí.

Jaký je rozdíl mezi standardní transakcí kartou a transakcí kartou v mobilním zařízení?

Liší se pouze formou použitého platebního prostředku (platební karta nebo mobilní zařízení). Pokud jde o případné související poplatky, zpracování transakcí, postupy při reklamaci transakcí apod., je na oba typy nahlíženo stejně.

Mají transakce mobilním zařízením nastavené nějaké limity?

Pro tyto platby platí stejné limity, které máte nezastavené na vaší kartě. 

V případě, že bychom na tyto transakce zavedli speciální limit, budeme vás informovat.

Do kdy platí karta registrovaná v mobilním zařízení?

Karta registrovaná v mobilním zařízení (tzv. token) platí maximálně 36 měsíců od registrace do aplikace Xiaomi Pay. Ovlivňuje ji ale také platnost fyzické nebo virtuální platební karty. V případě, že vám vyprší platnost tokenu (karty v mobilním zařízení), je nutné kartu z aplikace Xiaomi Pay odstranit a registrovat znovu. Pokud dřív přestane platit fyzická/virtuální platební karta nebo jste požádali o náhradní kartu, je nutné ji v aplikaci Xiaomi Pay znovu zaregistrovat, jakmile ji obdržíte. Zároveň z aplikace odeberte starou kartu. Pokud vám náhradní nebo obnovená karta nepřišla, kontaktujte naši klientskou linku 542 100 111.

Jak postupovat, když ztratím mobilní zařízení?

Při ztrátě, krádeži nebo použití karty v mobilním zařízení neoprávněnými osobami volejte naši klientskou linku, kde vám kartu zablokujeme. Číslo linky je 542 100 111. Kartu můžete z Xiaomi Pay odebrat v aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear).

Co když si pořídím nové mobilní zařízení?

Při pořízení nového mobilního zařízení je znovu potřeba zaregistrovat kartu do aplikace Xiaomi Pay. Pokud již staré mobilní zařízení nebudete používat nebo ho případně budete dávat k dispozici jiné osobě, nezapomeňte odebrat kartu z aplikace Xiaomi Pay. Nebojte se, odebrání z aplikace nemá žádný vliv na vaši fyzickou nebo virtuální platební kartu. Tu můžete používat dál.

Xiaomi, Xiaomi Pay a Mi Fitness (Xiaomi Wear) jsou ochranné známky společnosti Xiaomi Mobile Software Co. Ltd.