Záruka spokojenosti? S půjčkou Home Credit je to samozřejmost,…

Záruka spokojenosti? S půjčkou Home Credit je to samozřejmost, sděluje nový TV spot

02. 10. 2008

Praha 2. října 2008 – Agentura Mather Communications, patřící do komunikační skupiny Mather, připravila pro společnost Home Credit nový televizní spot, ve kterém informuje o novém benefitu Telefonní půjčky Home Credit – záruce spokojenosti. Možnost úvěr si do tří měsíců rozmyslet a vrátit je tématem nejnovějšího ze seriálu vtipných spotů s televizní rodinkou.

Home Credit v novém reklamním spotu představuje další z řady benefitů pro klienty. S každou hotovostní Telefonní půjčkou klient získává tříměsíční záruku spokojenosti – tedy čas úvěr si rozmyslet a případně bez udání důvodu a bez poplatků či sankcí ho vrátit. Pokud tak učiní, nejsou mu za toto období účtovány ani žádné úroky. Záruka spokojenosti se týká jakékoliv varianty Telefonní půjčky Home Credit od 10 do 150 tisíc korun.

V reklamním spotu se opět objevuje známá televizní rodinka, do jejíhož života je vtipně zakomponována právě možnost dodatečně změnit své rozhodnutí. Otec se synem sedí na pohovce, syn se ohlédne na svou přítelkyni, která v kuchyni spolu s jeho matkou připravuje jídlo, a ptá se otce, jak pozná, že se rozhodl správně. Otec mu udělí radu, prověřenou zkušenostmi – že jediné správné rozhodnutí je to, které může kdykoliv změnit. Tím si na sebe jako vždy uplete bič, což se ukáže v závěru spotu.

„Příběh televizní rodinky nám umožňuje zakomponovat finanční produkty Home Credit do běžných životních situací s patřičnou nadsázkou a i určitou dávkou ironie, která vygraduje příběh,“ doplnil Jakub Petřina, marketingový ředitel společnosti Home Credit a. s. Nejinak je tomu i v novém reklamním spotu. „Každý by občas chtěl změnit své rozhodnutí. A to neplatí jen u půjčky, jak je vidět z chlapského rozhovoru na kanapi. U Telefonní půjčky od Home Creditu je to navíc bezplatné,“ upřesňuje Jakub Petřina.

Nový televizní spot navazuje na sérii příběhů, které ve své reklamní kampani používá společnost Home Credit od loňského roku. Ty se setkaly s velmi pozitivním ohlasem. „Reklama na absenci poplatků za uzavření, vedení a předčasné splacení Telefonní půjčky zvítězila u odborné poroty v anketě Nejlepší finanční reklama roku 2007, kterou každoročně pořádá server Měšec.cz,“ dodává Lukáš Fiala, Client Service Director Mather Communications. Zároveň se tato reklama objevila na shortlistu soutěže o nejlepší českou reklamu Louskáček 2007.

Natáčení letošního spotu si opět vzala na starost firma Lucky Man Films, režisérské taktovky se chopil David Ondříček a za kamerou stál Richard Řeřicha.

 

Dodatečné informace:

Komunikační skupina Mather vznikla spojením pěti firem, které poskytují reklamní a marketingové služby na českém trhu. Do skupiny Mather patří Mather Communications, Mather Public Relations, Mather Activation, Mather Advertures a RMG Connect. Důvodem vzniku skupiny Mather je poskytovat ucelenou nabídku reklamních a marketingových služeb a umožnit tak klientům efektivně a flexibilně řídit a uskutečňovat jejich komunikační aktivity.

Společnost Home Credit a. s. patří k lídrům trhu spotřebitelského financování v České republice. Poskytuje účelové a bezúčelové financování prostřednictvím spotřebitelských a revolvingových úvěrů, produktové portfolio doplňují hotovostní půjčky. Za rok 2007 profinancovala nákupy svých klientů v hodnotě 8,3 miliardy Kč. Společnosti skupiny Home Credit působí na trzích spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě, ve střední Asii a na Dálném východě. V roce 2007 společně poskytly úvěry v celkovém objemu 3,3 miliardy eur. Skupina Home Credit Group je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF.