Brno 1. 9. 2009 – Ve věrnostní síti Premia už je 1000 obchodů. Majitelé kreditních karet Premia vydávaných společností Home Credit tak mohou nakupovat se speciálními slevami až 60 % u 21 obchodních partnerů. Navíc z jakékoliv platby doma i v zahraničí se držiteli karty připíše na prémiové konto minimálně 1 % z hodnoty nákupu. V září se k Premii nově připojují i česká značka malých domácích spotřebičů ETA, prodejce bytového textilu SCANquilt a thajské masáže TAWAN. Standardem Premia karty je bezúročné období na bezhotovostní transakce v délce až 51 dní.
„Home Credit dokázal během necelých dvou let vybudovat jednu z největších sítí partnerských obchodů v České republice. Slevu za nákup při platbě Premia kartou tak dnes zákazníci dostanou už na tisícovce obchodních míst a i sortiment, který získají výhodněji, je stále pestřejší. Od září se síť Premia rozšiřuje o tradiční českou značku malých domácích spotřebičů ETA, prodejny bytového textilu SCANquilt a centra thajských masáží TAWAN,“ vypočítává Luděk Jírů, ředitel sekce Karty společnosti Home Credit a. s.
V podnikových a smluvních prodejnách ETA získají majitelé jakéhokoliv typu Premia karty 10 % z hodnoty nákupu na prémiové konto. Při aktivním používání karty si pak za nasbírané prémiové koruny mohou zlevnit další nákupy nebo je použít na úhradu pojištění u České pojišťovny. Zajímavé benefity mohou zákazníci čerpat v 39 obchodech po celé České republice.
Dalším partnerem sítě je prodejce přikrývek, povlečení a dalších bytových doplňků SCANquilt s více než 30 prodejnami, který pošle držiteli karty na prémiové konto 4 % z nákupu. Atraktivní nabídka je připravena i pro milovníky thajských masáží u partnera TAWAN. U čtyř masážních center v hotelových komplexech budou masáže hrazené prostřednictvím Premia karty s 15% slevou, na ostatních sedmi pobočkách čeká zákazníky okamžitá 10% sleva a dalších 5 % z ceny poputuje na prémiové konto klienta.
Premia pro školáky
S novým školním rokem je pro klienty sítě Premia připravena speciální akce u specialisty na počítače COMFOR: okamžité slevy až 60 % a 10% sleva na prémiové konto na veškerý sortiment.
Jak funguje Premia karta
Držitelé Premia karet získávají při jakémkoliv nákupu nejméně 1 % z hrazené částky zpět na své prémiové konto. Speciální slevy a výhody pak na klienty čekají právě ve věrnostní síti obchodů Premia: až 11 % z hodnoty nákupu na prémiové konto a k tomu až 60% okamžité slevy na zboží a služby. Karty Premia přitom poskytují klientům všechny výhody moderních kreditních karet. Lze s nimi bez poplatků platit u nás i v zahraničí, případně vybírat hotovost z bankomatů po celém světě. Klienti mohou pravidelně využívat bezúročného období v délce až 51 dní.
V síti Premia jsou zapojeny známé značky z různých obchodních segmentů jako EuroOil, OREA Hotels, Bontonland, Fokus Optik, Kenvelo, OP Prostějov, Sportisimo a jiné. Přehled všech nabízených výhod programu Premia je k dispozici na stránkách www.premiakarta.cz, www.premiakartacp.cz, www.nakupnikarta.cz a www.premiakartabc.cz.
Poznámka pro editory
Společnost Home Credit, a. s., patří k lídrům trhu spotřebitelského financování v České republice. Poskytuje účelové a bezúčelové financování prostřednictvím spotřebitelských a revolvingových úvěrů, produktové portfolio doplňují hotovostní půjčky. Za rok 2008 profinancovala nákupy svých klientů v hodnotě 9,6 miliardy Kč.
Společnosti skupiny Home Credit působí na trzích spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě, ve střední Asii a na Dálném východě. V roce 2008 společně poskytly úvěry v celkovém objemu 3,6 miliardy eur. Skupina Home Credit zastává přední pozice na trzích v České republice (Home Credit, od roku 1997), na Slovensku (Home Credit Slovakia, od roku 1999), v Ruské federaci (Home Credit & Finance Bank, od roku 2002) a v Kazachstánu (od prosince 2005). V roce 2006 vstoupila na trhy v Bělorusku (Home Credit Bank) a na Ukrajině (Home Credit Bank, Home Credit Finance), od prosince 2007 působí také v Číně a od roku 2009 ve Vietnamu.
Skupina Home Credit Group je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF, která s e zaměřuje především na spotřebitelské financování a retailové bankovnictví. Skupina dále aktivně vyhledává investiční příležitosti a realizuje strategické investice na rostoucích trzích střední a východní Evropy a Asie. Prostřednictvím podílu v Generali PPF Holdingu je skupina PPF účastníkem trhu pojišťovnictví ve střední a východní Evropě. Za 18 let své existence se skupina PPF stala jedním z předních mezinárodních finančních investorů s hodnotou spravovaných aktiv převyšující 8 miliard euro.