542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Sportovní léto se blíží, lidé nakupují zájezdy na Euro i Londýn

Autor tiskové zprávy - Zuzana Bienvenu

Přidáno

8. 6. 2012

Autor

Zuzana Bienvenu
Tisková mluvčí

Témata k článku

Brno 8. červen 2012 – Letošní léto bude rájem pro sportovní fanoušky. Začíná fotbalové Euro a blíží se i jedna z největších sportovních akcí Evropy tohoto desetiletí – Olympiáda v Londýně. A Čeští fanoušci chtějí být u toho.

Jak se dostat do místa konání? Někteří vyrážejí na vlastní pěst autem nebo letadlem s tím, že nocleh si najdou podle potřeby. Druhou variantou je koupit si speciální zájezd do dějiště sportovní události, ve kterém je kromě dopravy i ubytování mnohdy zahrnuta i vstupenka na akci.

"Kapacita hotelů v Londýně nebo Wroclawi je z valné míry vykoupená, proto doporučujeme nespoléhat se na zajištění ubytování na místě, ale snažit se mít vše vyřešené před odjezdem z Česka. Pod jednou střechou si může zájemce vybrat z více nabídek a nemusí na místě zjištovat aktuální situaci ve více hotelech," říká Aleš Ondrůj ze společnosti Student Agency.

Zájem sportovních fanoušků potvrzují i prodejní čísla společnosti Home Credit a.s., která spolupracuje s největšími prodejci zájezdů na tyto sportovní akce. Za prvních pět měsíců vzrostly prodeje zájezdů na splátky o 11 %. „Euro a olympiáda jsou pro naše zákazníky velmi atraktivní události. Obě jsou relativně blízko, a proto si lidé nechtějí nechat utéct šanci zažít neopakovatelnou atmosféru na vlastní kůži,“ říká obchodní ředitel Home Creditu Vojtěch Ščevík. Za čtyři roky už dostat se na letní Olympiádu nebude tak snadné. Olympijské hry v roce 2016 se totiž budou konat v Brazilském Rio de Janeiro.

Na sportovní události s napětím čekají i restaurace a hospody. Jejich tržby v posledních měsících spíše klesají s tím, jak se lidé snaží šetřit. Zákazníků pozvolna ubývá a i ti, kteří zůstávají, si dají zpravidla o pomyslné pivo méně. A právě sportovní akce jim mohou pomoct. „Majitelé restaurací, hospod a barů nejen v místě konání teď netrpělivě čekají na začátek mistrovství. Tam, kde se budou vysílat sportovní přenosy, bude plno a lidé si rádi připijí na úspěch svých sportovců,“ vysvětluje analytik Home Creditu Michal Kozub.

V Česku se restaurace zaplní už dnes večer. Jeden ze dvou úvodních zápasů mistrovství totiž bude patřit očekávanému duelu Česko-Rusko.

 

Poznámky pro editory:

 

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní a úvěrové karty. V roce 2011 společnost poskytla úvěry v celkové výši 8,75 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici nawww.homecredit.cz.

Skupina Home Credit (Home Credit B.V. a její dceřiné společnosti) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v Evropě a své služby nabízí 4,5 milionu aktivních klientů (k 30. 6. 2011 včetně Kazachstánu). Ve vybraných zemích úspěšně nabízí a rozvíjí také služby retailového bankovnictví. Skupina působí v České republice (od roku 1997), na Slovensku (od roku 1999), Ruské federaci (od roku 2002) a v Bělorusku (od roku 2007). Značka Home Credit je od roku 2005 navíc přítomna v Kazachstánu, kde společnost Home Credit B. V. drží minoritní podíl v AO Home Credit Bank.

Další informace jsou k dispozici nawww.homecredit.net.

Skupinu Home Credit plně vlastní PPF Group N. V. („PPF“), která je jednou z největších investičních a finančních skupin ve střední a východní Evropě. Aktuálně vlastní aktiva ve výši zhruba 12,4 miliard EUR (k 31. 12. 2010), zahrnující různorodé aktivity od bankovnictví a pojišťovnictví přes nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů či zemědělství až po největší ruský obchodní řetězec se spotřební elektronikou. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie.
Na základě úspěchu Home Creditu v Evropě PPF rozvíjí spotřebitelské financování pod značkou Home Credit také v Asii, konkrétně v Číně (od roku 2007) a ve Vietnamu (od roku 2009), a zkoumá příležitosti pro vstup na další rozvíjející se trhy v tomto regionu.

Další informace jsou k dispozici nawww.ppf.eu.

 

V textu byly citovány tyto osoby

Citovaná osoba - Michal Kozub Michal Kozub
Analytik

Přihlášení k odběru nových tiskových zpráv

Ochrana osobních údajů