Dlouhodobou filozofií společnosti Home Credit je individuální péče o klienty a snaha pomáhat jim řešit jejich životní potřeby, toto platí i v současné situaci. Mnoho našich produktů umožňuje automatické snížení či odložení splátek. Naše klientské centrum vždy hledá individuální řešení. Z důvodu opatření k zamezení šíření koronaviru očekáváme větší zátěž telefonních linek, proto klientům doporučujeme využívat především emailovou komunikaci.
Naši operátoři aktivně řeší každý případ individuálně. Pojištění proti neschopnosti splácet, či ostatních pojištěných rizik, lze využít až po uplynutí karenční doby, tedy jednoho měsíce.
Dlouhodobě vyhovujeme každý měsíc desítkám žádostí o snížení, odložení či rozložení splátek, pokud se klient dostane do nezaviněné, tíživé životní situace, kterou doloží. V kritických okamžicích je možné i kontaktovat ombudsmana klientů společnosti Home Credit, Miroslava Zborovského, který k situaci dodává: „Důležité je především komunikovat, neskrývat své obtíže a obavy. Zcela chápeme, že vaše životní situace se může s délkou trvání opatření proti šíření nákazy měnit, proto doporučujeme sledovat věci průběžně a informovat se o možnostech řešení včas." Generální ředitel společnosti Home Credit Česká a Slovenská republika pan Luděk Jírů k situaci dodává: „Samozřejmě jsme tu, abychom pomáhali našim klientům. Děláme nesčetná opatření, abychom je byli schopni i nadále obsluhovat, a to i pro případ, že se situace šíření koronaviru ještě zhorší. Pevně věřím, že se zde nenajdou lidé, kteří se budou snažit situaci zneužít."