Společnost Home Credit přichází s novými televizními spoty na podporu značky. Kampaň oslavuje českou a slovenskou vynalézavost a kutilství a nabízí dlouhodobé řešení v běžných životních situacích prostřednictvím flexibilní půjčky.
Hrdiny kampaně „Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí.“ jsou běžné rodiny, které nezaskočí neočekávané situace a dokáží si s nimi poradit.
„V kampani si najde každý to své. Někdo si při shlédnutí vybaví krále českých kutilů Přemka Podlahu, někdo amerického seriálového hrdinu MacGyvera a jiný třeba svého tatínka, který si musel vždy se vším poradit,“ dodává Jan Vašíček z Home Creditu.
První spoty budou moci diváci shlédnout 23. července na českých televizních kanálech Prima Group a Barrandov Group a také na slovenských programech Markízy Group. Na přípravě kampaně začal Home Credit spolupracovat s produkční agenturou DARQ a kreativní agenturou COMTECHCAN v září loňského roku. Při výrobě spotů, jehož režisérem je Dan Růžička, spolupracovali se stávajícími i potenciálními klienty, kteří poskytovali zpětnou vazbu od výběru konceptu až po finální střih spotů.