Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí! Home Creditu spouští TV…

Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí! Home Creditu spouští TV kampaň.

22. 07. 2020

Společnost Home Credit přichází s novými televizními spoty na podporu značky. Kampaň oslavuje českou a slovenskou vynalézavost a kutilství a nabízí dlouhodobé řešení v běžných životních situacích prostřednictvím flexibilní půjčky.

Hrdiny kampaně „Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí.“ jsou běžné rodiny, které nezaskočí neočekávané situace a dokáží si s nimi poradit.

„V kampani si najde každý to své. Někdo si při shlédnutí vybaví krále českých kutilů Přemka Podlahu, někdo amerického seriálového hrdinu MacGyvera a jiný třeba svého tatínka, který si musel vždy se vším poradit,“ dodává Jan Vašíček z Home Creditu.

První spoty budou moci diváci shlédnout 23. července na českých televizních kanálech Prima Group a Barrandov Group a také na slovenských programech Markízy Group. Na přípravě kampaně začal Home Credit spolupracovat s produkční agenturou DARQ a kreativní agenturou COMTECHCAN v září loňského roku. Při výrobě spotů, jehož režisérem je Dan Růžička, spolupracovali se stávajícími i potenciálními klienty, kteří poskytovali zpětnou vazbu od výběru konceptu až po finální střih spotů.