Martin Popík přináší do Home Creditu zkušenosti z vícero zahraničních projektů. Pracovní zkušenosti sbíral například ve Skandinávii jako interní konzultant multikanálového prodeje velké retailové společnosti. Pracoval jako byznys konzultant a později také jako manažer projektů zaměřených na řízení úvěrových rizik, zákaznických cyklů a oceňování pro klienty z finančního sektoru a sektoru zaměřeného na koncové klienty v jihovýchodní Asii, Evropě či Rusku. Poslední čtyři roky strávil v rámci skupiny Home Credit především na Filipínách, kde tři roky zodpovídal za riskové řízení schvalovacího procesu a vedl oddělení datové analytiky pro CRM.
Martin Popík věří, že v divizi Risku a Collections přebírá dobře fungující tým, a proto neplánuje žádné razantní změny. „Naším cílem je zlepšování naší orientace na klienta. Chceme být schopni dynamicky reagovat na aktuální situaci a potřebu klienta a nabídnout mu ve správnou chvíli ten užitečný produkt. Zároveň plánujeme nadále zjednodušovat a zrychlovat riskové procesy s důrazem na online prostředí. Má očekávaní jsou vysoká s ohledem na vývoj prostředí, legislativní změny a dynamiku rozvoje online světa,“ nastínil své začátky Martin Popík.
Martin Popík vystudoval Strategický management na Univerzitě Komenského v Bratislavě a Audit, Strategii a Controlling na Copenhagen Business School v Dánsku.
Volný čas věnuje rodině, rád cestuje a zkouší nové technologie. Jeho koníčky jsou lyžování a potápění.
Foto: Martin Popík