Home Credit | Pro lepší příběhy

Nová reklama Kamali sází na kočičí příběhy

Autor

Zuzana Bienvenu

Tisková mluvčí




Přidáno

13.02.2017

Kamali spouští novou reklamní kampaň. Její ústřední postavou je kočka, která se snaží ulovit nejlepší krátkodobou půjčku na trhu. Nové spoty jsou dalším krokem rebrandingu z Japonské půjčky na Kamali.

 

V pondělí 13. února spouští Kamali novou reklamní kampaň. Jde o další krok rebrandingu z Japonské půjčky na Kamali. Hlavní roli v animovaných spotech ztvární kočka, které „nevoní“ nevýhodné nabídky krátkodobých půjček. „Naším cílem bylo vytvořit spoty, které ukážou, že máme nejlepší produkt na trhu krátkodobých půjček. Snažili jsme se vymyslet jednoduchý děj s jasným sdělením tak, aby byl spot originální, snadno zapamatovatelný a maximálně srozumitelný. Divák musí už po prvních vteřinách vědět, že se jedná o Kamali,“ uvedla k nové reklamní kampani Kateřina Cmerková, vedoucí oddělení brand managementu společnosti Home Credit.

 

Hotové jsou celkem tři reklamní spoty ve stopáži 20 sekund. V každém příběhu vystupuje kočka v roli zákazníka, která chce ulovit nejlepší krátkodobou půjčku. Do cesty se jí ale stavějí nejrůznější předražené nabídky a lákadla, například v podobě první půjčky zdarma. „V každém spotu jsou zmíněny tři hlavní výhody půjčky od Kamali, konkrétně jde o nízkou cenu, rychlost vyřízení a bezpečnost. Nebojíme se srovnání s konkurencí, protože víme, že jsme na trhu krátkodobých půjček nejlevnější,“ doplňuje Cmerková. Kreativní návrh reklamních spotů dodala agentura Oliver. Televizní diváci se s nimi setkají na stanicích Prima Group.

 

Na spot se můžete podívat zde: https://youtu.be/Ur3EoZwH6eU.

 

 

Poznámka pro editory:

 

Společnost Home Credit a. s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní karty a konsolidaci úvěrů. V první polovině roku 2016 společnost poskytla úvěry v celkové výši 5,6 miliardy Kč. Společnost Home Credit a. s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.cz.

 

Home Credit B. V. (dále jen „HCBV“) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě (CEE) a Asii. Společnost byla založena v roce 1997 a dceřiné společnosti HCBV působí v České republice, na Slovensku, v Ruské federaci, Bělorusku, Kazachstánu, Číně, Vietnamu, Indii, Indonésii a na Filipínách. Hlavním předmětem podnikání HCBV je poskytování spotřebitelského financování a úvěrů koncovým zákazníkům (nákup zboží na splátky, hotovostní úvěry, revolvingové úvěry, kreditní karty a půjčky na auta). S rozšiřováním působnosti HCBV se přidávají produkty retailového bankovnictví, jako je správa vkladů a nabídka běžných účtů na trzích, kde je držitelem bankovní licence. Celkem 72,9 tisíce zaměstnanců dosud obsloužilo více než 53,4 milionu zákazníků prostřednictvím své rozsáhlé distribuční sítě zahrnující 185 893 prodejních míst, úvěrových kanceláří, poboček a zastoupení na poštách. Celková konsolidovaná aktiva HCBV dosáhla 9,7 miliardy eur k 31. 12. 2015.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.net.

 

Největším akcionářem Home Credit B. V. je PPF Group NV s 88,62 % podílem. Skupina PPF (dále jen „PPF“) investuje do řady odvětví; od bankovnictví a finančních služeb přes telekomunikace, pojišťovnictví, nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů, zemědělství, maloobchodní služby až po biotechnologie. PPF působí v Evropě, Rusku, Asii a USA. Sku­pina vlastní aktiva přesahující 21,3 miliardy eur (k 30. 6. 2014).

Další informace jsou k dispozici na www.ppf.eu.

 

Minoritním akcionářem Home Credit B. V. je s podílem 11,38 % EMMA OMEGA LTD, investiční skupina plně vlastněná Jiřím Šmejcem.