preload obrazku pro baner

Kreditka Premia vrátila svým držitelům už 37 milionů

Přidáno

09.10.2012

Princip fungování Premia karty je jednoduchý, pokud ji člověk aktivně využívá, získává nejrůznější slevy nejen přímo při nákupu v partnerských obchodech, ale i prostřednictvím tzv. prémiových korun.

Při každém nákupu sbírají držitelé karty tzv. prémiové koruny až do výše 20% utracené částky. Vždy po nasbírání sta prémiových korun dostane zákazník poukázku na sto skutečných korun. Pokud kartu používá aktivně, může takových poukázek obdržet i několik najednou. Poukázky se totiž sčítají a jejich množství je prakticky neomezené. Jednou za dva měsíce je zákazníkovi pošleme poštou a on je pak může uplatnit v téměř 1 500 partnerských prodejnách po celé České republice,“ vysvětluje manažerka sítě Premia Jana Lorencová.

Síť Premia se neustále rozšiřuje o nové partnery. Tím nejnovějším je obchodní řetězec Tesco. Slevy a prémiové koruny tady mohou držitelé karty sbírat při nákupu všech druhů zboží včetně pohonných hmot u čerpacích stanic řetězce, léků z Tesco lékáren, oblečení módní značky F&F a také při nákupech v obchodech sítě Žabka.

Právě nejrůznější bonusy, slevy a peněžní či dárkové poukázky jsou pro držitele kreditních karet největším lákadlem. Pokud lidé kreditku aktivně používají, mohou ušetřit i tisíce korun ročně,“ říká ředitel sekce produktů a karet Home Creditu Vít Růžička. Rostoucí popularitu kreditek dokládají i obchodní čísla. „Počet vydaných karet roste ročně v desítkách procent, zvyšuje se i množství peněz, které lidé prostřednictvím kreditek vydají za své nákupy. Pokud jde o rozložení v průběhu roku, nejaktivnější jsou držitelé kreditních karet samozřejmě před Vánoci, kdy vrcholí nákupní horečka,“ vysvětluje Růžička.

S poukázkami za platby kreditními kartami lidé nejčastěji míří do hobbymarketů, kde slevy uplatňuje 30 % držitelů. Čtvrtina lidí poukázku využije na nákup pohonných hmot, 20 % pak zamíří do obchodu s oblečením či nábytkem. „Jsou i tací, co se rozhodnou poukázku věnovat na charitu. Peníze, které získají jakoby navíc, jednodušeji obětují na pomoc druhým,“ vysvětluje Lorencová          

S Premia kartou lze bez poplatků platit u nás i v zahraničí, případně vybírat hotovost z bankomatů po celém světě. Standardem Premia karty je bezúročné období na bezhotovostní transakce v délce až 51 dní. Přehled partnerů sítě Premia a jejich nabídek je na www.premiakartahc.cz.

 

 Poznámky pro editory:

 

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní a úvěrové karty. V roce 2011 společnost poskytla úvěry v celkové výši 8,75 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici nawww.homecredit.cz.

 

Skupina Home Credit (Home Credit B.V. a její dceřiné společnosti) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v Evropě a své služby nabízí 4,5 milionu aktivních klientů (k 30. 6. 2011 včetně Kazachstánu). Ve vybraných zemích úspěšně nabízí a rozvíjí také služby retailového bankovnictví. Skupina působí v České republice (od roku 1997), na Slovensku (od roku 1999), Ruské federaci (od roku 2002) a v Bělorusku (od roku 2007). Značka Home Credit je od roku 2005 navíc přítomna v Kazachstánu, kde společnost Home Credit B. V. drží minoritní podíl v AO Home Credit Bank.

 

Další informace jsou k dispozici nawww.homecredit.net.

Skupinu Home Credit plně vlastní PPF Group N. V. („PPF“), která je jednou z největších investičních a finančních skupin ve střední a východní Evropě. Aktuálně vlastní aktiva ve výši zhruba 12,4 miliard EUR (k 31. 12. 2010), zahrnující různorodé aktivity od bankovnictví a pojišťovnictví přes nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů či zemědělství až po největší ruský obchodní řetězec se spotřební elektronikou. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie.

 

Na základě úspěchu Home Creditu v Evropě PPF rozvíjí spotřebitelské financování pod značkou Home Credit také v Asii, konkrétně v Číně (od roku 2007) a ve Vietnamu (od roku 2009), a zkoumá příležitosti pro vstup na další rozvíjející se trhy v tomto regionu.

 

Další informace jsou k dispozici nawww.ppf.eu.