Kreditka Premia vrátila svým držitelům už 37 milionů • Home Credit…

Kreditka Premia vrátila svým držitelům už 37 milionů

09. 10. 2012

Brno 4. říjen 2012 – Kreditní karta Premia společnosti Home Credit a.s. je na trhu už 5 let. Za tu dobu získali její držitelé téměř 37 milionů korun prostřednictvím poukázek, kterými pak zaplatili v obchodech partnerské sítě Premia. Ta se navíc rozrostla o dalšího zásadního partnera. Nově s Premia kartou získáte slevy v řetězcích Tesco.

Princip fungování Premia karty je jednoduchý, pokud ji člověk aktivně využívá, získává nejrůznější slevy nejen přímo při nákupu v partnerských obchodech, ale i prostřednictvím tzv. prémiových korun.

Při každém nákupu sbírají držitelé karty tzv. prémiové koruny až do výše 20% utracené částky. Vždy po nasbírání sta prémiových korun dostane zákazník poukázku na sto skutečných korun. Pokud kartu používá aktivně, může takových poukázek obdržet i několik najednou. Poukázky se totiž sčítají a jejich množství je prakticky neomezené. Jednou za dva měsíce je zákazníkovi pošleme poštou a on je pak může uplatnit v téměř 1 500 partnerských prodejnách po celé České republice,“ vysvětluje manažerka sítě Premia Jana Lorencová.

Síť Premia se neustále rozšiřuje o nové partnery. Tím nejnovějším je obchodní řetězec Tesco. Slevy a prémiové koruny tady mohou držitelé karty sbírat při nákupu všech druhů zboží včetně pohonných hmot u čerpacích stanic řetězce, léků z Tesco lékáren, oblečení módní značky F&F a také při nákupech v obchodech sítě Žabka.

Právě nejrůznější bonusy, slevy a peněžní či dárkové poukázky jsou pro držitele kreditních karet největším lákadlem. Pokud lidé kreditku aktivně používají, mohou ušetřit i tisíce korun ročně,“ říká ředitel sekce produktů a karet Home Creditu Vít Růžička. Rostoucí popularitu kreditek dokládají i obchodní čísla. „Počet vydaných karet roste ročně v desítkách procent, zvyšuje se i množství peněz, které lidé prostřednictvím kreditek vydají za své nákupy. Pokud jde o rozložení v průběhu roku, nejaktivnější jsou držitelé kreditních karet samozřejmě před Vánoci, kdy vrcholí nákupní horečka,“ vysvětluje Růžička.

S poukázkami za platby kreditními kartami lidé nejčastěji míří do hobbymarketů, kde slevy uplatňuje 30 % držitelů. Čtvrtina lidí poukázku využije na nákup pohonných hmot, 20 % pak zamíří do obchodu s oblečením či nábytkem. „Jsou i tací, co se rozhodnou poukázku věnovat na charitu. Peníze, které získají jakoby navíc, jednodušeji obětují na pomoc druhým,“ vysvětluje Lorencová          

S Premia kartou lze bez poplatků platit u nás i v zahraničí, případně vybírat hotovost z bankomatů po celém světě. Standardem Premia karty je bezúročné období na bezhotovostní transakce v délce až 51 dní. Přehled partnerů sítě Premia a jejich nabídek je na www.premiakartahc.cz.

 

 Poznámky pro editory:

 

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní a úvěrové karty. V roce 2011 společnost poskytla úvěry v celkové výši 8,75 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici nawww.homecredit.cz.

 

Skupina Home Credit (Home Credit B.V. a její dceřiné společnosti) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v Evropě a své služby nabízí 4,5 milionu aktivních klientů (k 30. 6. 2011 včetně Kazachstánu). Ve vybraných zemích úspěšně nabízí a rozvíjí také služby retailového bankovnictví. Skupina působí v České republice (od roku 1997), na Slovensku (od roku 1999), Ruské federaci (od roku 2002) a v Bělorusku (od roku 2007). Značka Home Credit je od roku 2005 navíc přítomna v Kazachstánu, kde společnost Home Credit B. V. drží minoritní podíl v AO Home Credit Bank.

 

Další informace jsou k dispozici nawww.homecredit.net.

Skupinu Home Credit plně vlastní PPF Group N. V. („PPF“), která je jednou z největších investičních a finančních skupin ve střední a východní Evropě. Aktuálně vlastní aktiva ve výši zhruba 12,4 miliard EUR (k 31. 12. 2010), zahrnující různorodé aktivity od bankovnictví a pojišťovnictví přes nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů či zemědělství až po největší ruský obchodní řetězec se spotřební elektronikou. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie.

 

Na základě úspěchu Home Creditu v Evropě PPF rozvíjí spotřebitelské financování pod značkou Home Credit také v Asii, konkrétně v Číně (od roku 2007) a ve Vietnamu (od roku 2009), a zkoumá příležitosti pro vstup na další rozvíjející se trhy v tomto regionu.

 

Další informace jsou k dispozici nawww.ppf.eu.