Home Credit | Pro lepší příběhy

 

Přidáno
04.06.2018

Autor
Zuzana Bienvenu
Tisková mluvčí

Specialista na mikropůjčky Kamali spouští novou televizní kampaň. Mírně upravený text letní písně reaguje na skvělé umístění Kamali ve dvou žebříčcích – zabodovala ve velkém srovnání krátkodobých úvěrů na Finparáda.cz a také se stala „nejbezpečnější krátkodobou půjčkou“ v Navigátoru bezpečného úvěru.

Kamali oslavila v dubnu již pět let na trhu a stále je absolutně nejvýhodnější rychlou půjčkou v Česku. Půjčení jedné tisícovky na třicet dní stojí jen 33 korun, zatímco cenově nejbližší konkurence začíná na částkách přes 250 korun. Proto se Kamali také stala vítězem velkého srovnání krátkodobých úvěrů Finparáda a současně získala ocenění Navigátoru bezpečného úvěru jako nejbezpečnější krátkodobá půjčka.

Kamali se v kampani drží úspěšného konceptu poslední sady reklam s písničkou, která představuje výhody mikropůjčky sjednané u nejlepšího poskytovatele. „Tentokrát se zpěváci přesunuli z auta do tramvaje a postupně se objeví v řadě kostýmů, protože půjčka Kamali je opravdu pro každého,“ popisuje Kateřina Cmerková, vedoucí marketingové komunikace společnosti Home Credit, poskytovatele půjček Kamali.

Kampaň startuje 4. června na stanicích Prima Group a TV Barrandov a také on-line. O kreativu se opět postarala agentura OLIVER, spoty natočilo režisérské duo KASAL & NAVRATIL.

popisek

Více na: https://www.youtube.com/watch?v=MmBi0mNChfg.