Home Credit | Pro lepší příběhy

Josef Říkovský bude rozdávat radost zákazníkům Home Creditu

Autor

Zuzana Bienvenu

Tisková mluvčí




Přidáno

10.05.2017

Josef Říkovský přichází do českého Home Creditu z virtuálního obchodu s módou ZOOT. Jako vedoucí oddělení Customer Experience bude zodpovědný za péči o zákazníky a zavádění inovativních přístupů.

 

Na počátku působení v Home Creditu bude hlavním úkolem Josefa Říkovského přinést audit stávajícího stavu zákaznické péče a zkušenosti. Následně začne pracovat na zlepšení klíčových oblastí a převezme vedení oddělení Customer Experience, které zůstává součástí sekce Komunikace a Custex. Říkovský by měl také podporovat a rozvíjet interní komunikační aktivity, stát se ambasadorem zákaznické péče a klientů a zapojovat jednotlivé části firmy do procesu budování prozákaznické kultury. Své zkušenosti bude sdílet s kolegy z ostatních zemí skupiny Home Credit, jako první ho čeká cesta do Indonésie a na Filipíny. To nejlepší se pak bude snažit přenést do českého prostředí.

 

„Přicházím z přátelského a silně prozákaznicky orientovaného prostředí, které mi denně dávalo možnost rozvíjet lidskou stránku byznysu a mou potřebu někomu pomáhat. Jsem velmi rád a těší mě, že podobné prostředí chtějí nyní rozvíjet i společnosti v oborech, jako je spotřebitelské financování,“ shrnuje Říkovský své pocity po nástupu do Home Creditu.

 

Josef Říkovský studoval na Cyrilometodějské teologické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Během studií poznal nejen život v klášteře, ale také práci projektového manažera. Věnoval se projektům pro zahraniční studenty v České republice a české studenty toužící vycestovat do zahraničí. Své obzory si v rámci studia rozšířil na univerzitách ve Velké Británii, Kosovu, Lotyšsku a Estonsku. Studijní stáž Erasmus strávil na Maltě. Část profesní kariéry prožil v Římě ve službě Rytířského řádu. Po návratu do České republiky pracoval pro Rytířský řád Křižovníků s červenou hvězdou u paty Karlova mostu.

 

Do komerční sféry, konkrétně startupu s módou ZOOT, poprvé nahlédl v roce 2013. Zde byl tři a půl roku součástí užšího týmu Customer Care. Podařilo se mu dát péči o klienty neotřelý styl, postavený na přátelství, překvapujících okamžicích a rozdávání radosti. 

 

Volný čas tráví v přírodě, rád cestuje a sleduje umění.