Počínaje dubnem se Jiřina Nedbálková stává členem vrcholového managementu Home Creditu v Česku a na Slovensku. Nyní vede celou divizi CRM, tedy Řízení vztahů se zákazníky, a je přímo podřízená generálnímu řediteli. Do její zodpovědnosti spadá veškerá komunikace se stávajícími zákazníky, analýzy a segmentace klientské báze a direct marketing.
Nedbálková má dlouholeté zkušenosti v bankovní sféře i mimo ni. Dříve působila u velkých telefonních operátorů, kde sbírala zkušenosti s CRM, řízením produktů a plánováním. Poté přešla do bankovní sféry, kde se plně věnovala řízení vztahů se zákazníky, jejich segmentaci a realizaci cílených i akvizičních kampaní. Mezi její dřívější zaměstnavatele patřily například Česká spořitelna, GE Money Bank, O2 nebo T-Mobile.
Od září loňského roku působí v Home Creditu, kde nejprve vedla oddělení Řízení a vytěžování kampaní. Od dubna se pak v čele divize CRM stala součástí top managementu firmy pro český i slovenský trh. „V řízení vztahu se zákazníkem existuje obrovská příležitost, jak zlepšit postavení Home Creditu na trhu. Chceme poskytovat produkty a služby přesně podle potřeb zákazníků, a to ve chvíli, kdy je opravdu potřebují,“ říká ke svému jmenování Nedbálková. A zároveň dodává, jaké jsou její plány do budoucna. „Chci se zaměřit na využívání dat, která byla doposud opomíjena. Doba masových uniformních kampaní dávno skončila. Musíme se ještě důsledněji soustředit na individuální komunikaci se zákazníky,“ doplňuje Nedbálková.
Jiřina Nedbálková pochází z jižních Čech. Mezi její koníčky patří cestování a skládání puzzle. Volný čas nejraději tráví se svou rodinou. Je vdaná, má dva syny.