V březnu se novou ředitelkou divize marketing Home Creditu stala Jana Studničková. V České republice i na Slovensku bude zodpovědná za marketingovou komunikaci, řízení zákaznické zkušenosti a online aktivity. Střídá tak Daniela Šturma, který po necelých dvou letech z Home Creditu odchází.
Po Šturmovi Studničková přebírá vedení projektu repositioningu, jehož cílem je zlepšit vnímání značky prostřednictvím perfektní zákaznické zkušenosti a také skrze zaměření na inovace. Soustředí se i na marketingovou podporu jednotlivých produktů a prodejních kanálů, v centru pozornosti bude především online prostředí. Se svým týmem bude Studničková zodpovídat i za subbrandy Home Credit, např. Japonskou půjčku, Tesco finanční služby či O2 Extra kartu.
Jana Studničková má bohaté zkušenosti ve vedoucích pozicích významných firem v České a Slovenské republice. Do skupiny PPF přišla v roce 2011. Nejprve se jako marketingová a obchodní ředitelka společnosti Sazka sázková kancelář podílela na úspěšném ozdravení společnosti, kde zodpovídala za prodejní síť, marketingové aktivity a komunikaci. Dále se po akvizici O2 stala členkou vedení O2 Slovakia a na pozici výkonné ředitelky pro marketing byla zodpovědná za rezidentní i firemní segment, produktové portfolio, CRM, a marketingovou komunikaci. Při implementaci interního kreativního týmu pak měla na starosti komunikační aktivity nejen na Slovensku, ale i v české části O2. V minulosti pracovala ve skupině Penta Investments.
„Finanční sektor je pro mě zcela novým odvětvím, poznávání Home Creditu je tak pro mě zatím spojeno především s učením. Na druhou stranu s postupující digitalizací mají všechny obory stále více společného s telekomunikacemi a neznámá pro mě nejsou ani současná hlavní témata Home Creditu: čím dál větší orientace na zákazníka, fér přístup a inovace,“ říká ke svému nástupu Jana Studničková.
Jana Studničková je vdaná a ve svém volném čase se věnuje zejména sportu, cestování a sbírání současného umění.