542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Jana Studničková přichází do vedení Home Creditu

Autor tiskové zprávy - Zuzana Bienvenu

Přidáno

5. 4. 2016

Autor

Zuzana Bienvenu
Tisková mluvčí

V březnu se novou ředitelkou divize marketing Home Creditu stala Jana Studničková. V České republice i na Slovensku bude zodpovědná za marketingovou komunikaci, řízení zákaznické zkušenosti a online aktivity. Střídá tak Daniela Šturma, který po necelých dvou letech z Home Creditu odchází.

Po Šturmovi Studničková přebírá vedení projektu repositioningu, jehož cílem je zlepšit vnímání značky prostřednictvím perfektní zákaznické zkušenosti a také skrze zaměření na inovace. Soustředí se i na marketingovou podporu jednotlivých produktů a prodejních kanálů, v centru pozornosti bude především online prostředí. Se svým týmem bude Studničková zodpovídat i za subbrandy Home Credit, např. Japonskou půjčku, Tesco finanční služby či O2 Extra kartu.

Jana Studničková má bohaté zkušenosti ve vedoucích pozicích významných firem v České a Slovenské republice. Do skupiny PPF přišla v roce 2011. Nejprve se jako marketingová a obchodní ředitelka společnosti Sazka sázková kancelář podílela na úspěšném ozdravení společnosti, kde zodpovídala za prodejní síť, marketingové aktivity a komunikaci. Dále se po akvizici O2 stala členkou vedení O2 Slovakia a na pozici výkonné ředitelky pro marketing byla zodpovědná za rezidentní i firemní segment, produktové portfolio, CRM, a marketingovou komunikaci. Při implementaci interního kreativního týmu pak měla na starosti komunikační aktivity nejen na Slovensku, ale i v české části O2. V minulosti pracovala ve skupině Penta Investments.

 

„Finanční sektor je pro mě zcela novým odvětvím, poznávání Home Creditu je tak pro mě zatím spojeno především s učením. Na druhou stranu s postupující digitalizací mají všechny obory stále více společného s telekomunikacemi a neznámá pro mě nejsou ani současná hlavní témata Home Creditu: čím dál větší orientace na zákazníka, fér přístup a inovace,“ říká ke svému nástupu Jana Studničková.

 

Jana Studničková je vdaná a ve svém volném čase se věnuje zejména sportu, cestování a sbírání současného umění.

 

 

 

 

 

 

Přihlášení k odběru nových tiskových zpráv

Ochrana osobních údajů