Home Credit v České republice získal cenu Rhodos za nejlepší image v kategorii Nebankovní společnosti. Navíc v celkovém součtu se Home Credit mezi všemi společnostmi umístil na třetím místě a porazil takové značky, jako je Google nebo Alza.
Cena Rhodos je každoročně udělovaná společnostem, které mají nejlepší image v dané kategorii. Měří je jako podíl výroku o nejlepší image a znalosti značky. Home Credit tak porazil všechny velké konkurenty na poli nebankovního financování.
Na slavnostním předávání cen zastupoval Home Credit Cyril Křůpala, ředitel oddělení marketingové komunikace. „Z ocenění máme velkou radost. Ukazuje, že odborníci pozitivně zhodnotili komunikaci výsledků naší práce v oblasti zákaznické zkušenost. Naším dalším cílem je nyní dosáhnout stejně pozitivního vnímání také u široké veřejnosti,“ komentuje výsledky Cyril Křůpala.
Cenu za image předává občanské sdružení Rhodos – firemní image a zpracovává ho s prestižní výzkumnou agenturou PPM Factum. Do výzkumu se zapojuje přes 300 manažerů v Česku, kteří hodnotí image jednotlivých firem v daných kategoriích.