Společnost Home Credit, která pravidelně přichází s inovativními finančními produkty, vstoupila do hlavní fáze své celoroční reklamní kampaně. Přidává nová média i komunikaci zbrusu nového produktu pro živnostníky a OSVČ. Značka Home Credit meziročně zvyšuje podíl na vysílání a roste na všech sledovaných brandových metrikách.
„Akviziční marketingová komunikace Home Creditu stojí v letošním roce na digitálním marketingu a televizní kampani na kanálech Prima Group a Atmedia. V letošní hlavní sezóně jsme se rozhodli rozšířit naši televizní kampaň i na kanály Nova Group a od začátku roku investujeme poměrně výrazně do online video formátů. Zároveň prakticky každý měsíc zkoušíme nové, pro nás netypické formáty, které nám pomohou náš media mix ještě více rozšířit, a diverzifikovat tak závislost na tradičních media typech,“ uvádí Jan Vašíček, vedoucí sekce Marketingu. Home Credit na začátku října ohlásil vstup na trh malých podnikatelů. V první fázi spustil produkt určený pro provozní financování živnostníků a OSVČ s flexibilním splácením do výše 500 000 Kč a v druhé fázi začal nabízet zajištěný úvěr pro živnostníky a malé firmy do výše 30 000 000 Kč. V souvislosti s tímto produktovým obohacením rozšiřuje také komunikační kampaň a v televizní i online kampani komunikuje nově i spot na nový produkt Flexibilní půjčku pro podnikatele. „Nadlinková komunikace na segment ‚mikro‘ v tuto chvíli tvoří zhruba 30 % naší kampaně a v příštím roce v ní budeme systematicky pokračovat. Cíle nejsou malé. Do pěti let bychom chtěli na trhu financování podnikatelů dosáhnout srovnatelné znalosti komunikace a zvažování značky, jako máme nyní u spotřebitelů,“ doplňuje Vašíček.Nový spot pro podnikatele vychází z úspěšného kreativního konceptu Úsměvy. V hlavní roli se představuje drobný živnostník – truhlář. Na výrobě se podílela pražská filmová agentura BLACKBOT pod vedením Tomáše Šišky a zlínská IS Produkce. Dle série pravidelných průzkumů realizovaných se společností Perfect Crowd vzrostla od spuštění komunikačního konceptu Úsměvy v červnu 2022 spontánní znalost značky o 30 %, zvažování značky o 46 % a znalost komunikace o 13 %. Odkaz na nový TV spot pro podnikatele:https://www.youtube.com/watch?...https://www.youtube.com/watch?...Kateřina DobešováTisková mluvčí Home Credit ČR a SR + 420 736 473 813 katerina.dobesova@homecredit.czPoznámka pro editory:Společnost Home Credit a.s. byla založena v roce 1997 a dnes je dceřinou společností Air Bank a.s. Home Credit pomáhá lidem nejen při nákupech na splátky přímo v obchodech a na internetu, ale nabízí také hotovostní úvěry a úvěry na auta, konsolidaci stávajících půjček nebo kreditní karty. V Česku poskytl Home Credit a.s. v roce 2022 úvěry v celkové výši 13,9 miliard Kč. Více na www.homecredit.cz
Skupina PPF působí v Evropě, Asii a Severní Americe. Investuje do řady oborů – od telekomunikací, médií přes finanční služby, e-commerce, biotechnologie, nemovitosti až po mobilitu. Skupina vlastní aktiva ve výši téměř 40 miliard eur a zaměstnává celosvětově více než 60 tisíc lidí (k 31. 12. 2022).