Home Credit vrací během Bezva dnů všechny úroky • Home Credit a.s.

Home Credit vrací během Bezva dnů všechny úroky

19. 08. 2010

Brno, 19. srpna 2010 – Home Credit, specialista na spotřebitelské financování, zve lidi do obchodů. Startuje akci nazvanou Bezva dny, kdy mohou lidé nakupovat na splátky a získat zpět peníze, které by přeplatili na úrocích. Bezva dny doprovází televizní, letáková a online kampaň, jejímž hlavním sloganem je věta „Vrátíme vám všechny úroky!“. Zákazníci budou mít Bezva dny až do 5. září. Nakupovat mohou ve více než 1700 kamenných prodejnách po celé republice, zapojeno je i téměř 600 e-shopů.

„Ochota lidí nakupovat v období hospodářské krize klesla, lidé šetří víc než v minulosti. Kampaní Bezva dny je chceme přivést do obchodů. Nakupovat na splátky s Home Creditem mohou bez obav, protože všechny zaplacené úroky dostanou zpátky. Jedinou podmínkou je řádné splácení úvěru,“  uvádí Erich Čomor, generální ředitel Home Creditu.

Do akce Bezva dny se zapojí více než 1700 prodejen s rozličným sortimentem – elektro, moderní technologie, nábytek, zahradnické potřeby, ale třeba i plastová okna nebo rybářské potřeby. Bezva dny budou probíhat nejen ve velkých nákupních řetězcích jako je Tesco, Baumax, Asko Nábytek, Kika nebo Mountfield, ale i u stovek  menších regionálních prodejců, jakými jsou například Proton, Euronics nebo Fast. K akci se připojí i internetové obchody – vracení úroků se týká i nákupů na splátky ve stovkách e-shopů.

Vybrané zboží může zákazník financovat dvěma typy úvěrů – jeden s akontací na 10 měsíců a druhý bez akontace na 11 měsíců. „Pokud klient svůj úvěr bez problémů splatí, vrátíme mu všechny úroky na kreditní kartu, kterou od nás dostane. Pak už je jenom na něm, jak s penězi naloží,“  přibližuje Jan Oplatek, produktový manažer Home Creditu. 

Tak velkou propagaci splátkového prodeje Home Credit nedělal už pět let. „K nákupům na splátky se intenzivněji vracíme po období, kdy jsme se soustředili na vývoj nových úvěrových produktů, jako jsou  například hotovostní půjčky nebo kreditní karty,“  říká marketingový ředitel Home Creditu Jakub Petřina. Dodává, že potenciál úvěrů u obchodníků je stále vysoký, protože konzervativní zákazníci u klasických splátek zůstávají. Kampaň Bezva dny v první fázi propaguje nákupy na splátky, po splacení úvěru zase motivuje klienty k používání kreditní karty.

Obchodní akci podpoří i reklama v televizi, v níž upozorňuje hospodyňku na vracení úroků muž s megafonem vylézající z kuchyňského dřezu. Její produkci zajišťovala agentura Mather Communications. O webovou kampaň na stránkách www.bezvadny.cz  a na Facebooku se podělily agentury H1.cz a Ewing PR, produkci obstarala FG Forrest. Odkaz na Bezva dny najdou zákazníci i v letácích obchodních partnerů.

 

Poznámky pro editory:

 Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, hotovostní půjčky, kreditní karty a revolvingové půjčky. V první polovině roku 2010 společnost poskytla úvěry v celkové výši 3,7 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.cz.

Skupina Home Credit („skupina“) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě a Asii. Ve vybraných zemích skupina úspěšně rozvíjí služby retailového bankovnictví jako běžné účty či vklady. Jejích 15 800  zaměstnanců obsluhuje více než 4,7 milionu zákazníků ve všech geografických oblastech, v nichž jsou služby pod značkou Home Credit poskytovány (údaje k 31. 12. 2009). Skupina Home Credit v současnosti působí v 8 zemích: v České republice (Home Credit a.s., od roku 1997), na Slovensku (Home Credit Slovakia, a.s., od roku 1999), v Ruské federaci (OOO Home Credit & Finance Bank, od roku 2002), Kazachstánu (AO Home Credit Bank, od roku 2005, minoritní podíl), na Ukrajině (OAO Home Credit Bank, od roku 2006), v Bělorusku (OAO Home Credit Bank, od roku 2007), Číně (HC Asia N.V., od roku 2007) a Vietnamu (PPF Vietnam Finance Company Ltd., od roku 2009).

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.net

Skupina Home Credit je součástí soukromě vlastněné finanční a investiční skupiny PPF, která je jednou z největších svého druhu v regionu střední a východní Evropy. K 31. prosinci 2009 činila hodnota aktiv skupiny PPF 10,8 mld. eur. Jako diverzifikovaná holdingová společnost sleduje skupina PPF základní zásadu „tvorby hodnoty rozvíjením podniků“. PPF se zaměřuje na budování dlouhodobých investic jako prostředku k tvorbě majetku pro své akcionáře. Hlavními oblastmi aktivit skupiny PPF jsou jak finanční služby (bankovnictví, pojišťovnictví, správa majetku), tak široký okruh dalších sektorů včetně energetiky, stavebnictví, maloobchodu, drahých kovů a těžařství. Skupina PPF byla založena v roce 1991 a představuje regulovaný finanční konglomerát se sídlem v Nizozemsku, který působí v regionu střední a východní Evropy (CEE), Rusku, Společenství nezávislých států (CIS) a v jihovýchodní Asii.

Další informace jsou k dispozici na www.ppf.cz