Home Credit slaví 20 let – a ve dvaceti spotech nabízí dvacet splátek zpět!
Přidáno
04.10.2017
Ve dvaceti samostatných spotech se představí hrdinové, kterým se nečekaně vracejí věci půjčené (knížky, nářadí, vajíčka) nebo opravdu ztracené (brýle, deštníky, oblíbené věci z dětství, či dokonce rodinný poklad). Cílem je upozornit na to, že také Home Credit dělá radost zákazníkům, když jim za řádné splácení u nových půjček vrátí až dvacet splátek.
„Situace, které každý z nás důvěrně zná, že se nám věci, půjčené nebo ztracené, nevracejí, jsme chtěli ukázat naopak jako šťastné momenty překvapení. Některé jsou úsměvné, jiné zábavné, ale vždy se jedná o happy end. Opět jsme natáčeli jak s herci, tak s našimi zaměstnanci a přáteli, poprvé pak i se zvířaty. A jsme rádi, že v našich reklamách znovu zazní i skladba Standing at the Corner of Your Heart od zpěvačky Lenny,“ říká Jana Studničková, marketingová ředitelka Home Creditu. „Kampaň poběží až do Vánoc, i ve spotech podzimní exteriéry postupně přejdou do adventu,“ doplňuje Studničková.
Spoty pro Home Credit už potřetí vznikly pod taktovkou režisérského dua KASAL&NAVRATIL v produkci Soft Pillow. Všechny jsou natočené na jeden záběr ve slow motion: každý příběh začíná detailem na pozitivní emoci hrdiny, jakmile kamera poodstoupí, vystupuje v širším záběru pointa celé scény.
Televizní kampaň na kanálech skupin Prima Group a TV Barrandov tradičně doplní masivní online komunikace.
Odkazy spotů: