Home Credit | Pro lepší příběhy

Home Credit slaví 20 let – a ve dvaceti spotech nabízí dvacet splátek zpět!

Autor

Nela Maťašeje

Tisková mluvčí




Přidáno

04.10.2017

20 let, 20 dvacetivteřinových spotů, 20 splátek zpět pro včas splácející klienty – to je nová reklamní kampaň, kterou Home Credit zahajuje 5. října. Krátké spoty zachycují šťastné momenty lidí, kterým se vrátilo něco, s čím už nepočítali.

Ve dvaceti samostatných spotech se představí hrdinové, kterým se nečekaně vracejí věci půjčené (knížky, nářadí, vajíčka) nebo opravdu ztracené (brýle, deštníky, oblíbené věci z dětství, či dokonce rodinný poklad). Cílem je upozornit na to, že také Home Credit dělá radost zákazníkům, když jim za řádné splácení u nových půjček vrátí až dvacet splátek.

„Situace, které každý z nás důvěrně zná, že se nám věci, půjčené nebo ztracené, nevracejí, jsme chtěli ukázat naopak jako šťastné momenty překvapení. Některé jsou úsměvné, jiné zábavné, ale vždy se jedná o happy end. Opět jsme natáčeli jak s herci, tak s našimi zaměstnanci a přáteli, poprvé pak i se zvířaty. A jsme rádi, že v našich reklamách znovu zazní i skladba Standing at the Corner of Your Heart od zpěvačky Lenny,“ říká Jana Studničková, marketingová ředitelka Home Creditu. „Kampaň poběží až do Vánoc, i ve spotech podzimní exteriéry postupně přejdou do adventu,“ doplňuje Studničková.

Spoty pro Home Credit už potřetí vznikly pod taktovkou režisérského dua KASAL&NAVRATIL v produkci Soft Pillow. Všechny jsou natočené na jeden záběr ve slow motion: každý příběh začíná detailem na pozitivní emoci hrdiny, jakmile kamera poodstoupí, vystupuje v širším záběru pointa celé scény.

Televizní kampaň na kanálech skupin Prima Group a TV Barrandov tradičně doplní masivní online komunikace.

Odkazy spotů:

Tričko

Uličník

Balonky