V předvánočním čase spouští společnost Home Credit novou televizní kampaň, jejímž cílem je podpořit možnost nákupů s odloženým začátkem splácení. Od listopadu je nabídka s odloženým odkladem splácení určena jak pro stávající, tak pro nové klienty. Home Credit jako jedna z nejvýznamnějších společností v segmentu spotřebitelského financování v ČR a SR tímto podporuje své partnery v maloobchodu, tj. kamenné prodejny a e-shopy.
Reklama poběží na televizních kanálech jak v České republice, tak na Slovensku.
„Naše TV spoty ukazují možnost, jak se dá na konci roku pohodlně nakoupit a začít přitom splácet až za 3 měsíce po nákupu,“ uvádí Jan Vašíček, vedoucí oddělení Brand a marketingové komunikace Home Creditu a dodává: „Reklama představuje lidem cestu, jak před Vánocemi nezatížit rodinný rozpočet. Přičemž lidé si mohou vybrat, jestli se vydají na nákupy k partnerům Home Creditu, nebo pro nákupy kdekoli si sjednají nákupní účet přímo na webových stránkách www.splacejpak.cz. v ČR, resp. www.splacajpotom.sk na Slovensku“.
Spoty s odkladem splácení budou moci diváci shlédnout od začátku listopadu vždy od neděle do středy na programech Prima Group, Barrandov Group a stanicích Atmedia. Ve vysílání poběží až do 15. 12. 2021. Na Slovensku se ve stejném období bude spot vysílat na stanicích Markíza Group. Na přípravě kampaně Home Credit spolupracoval s produkční agenturou Gate 78 ze Zlína.
Jak český, tak i slovenský spot je již nyní k dispozici na Youtube kanálech:
CZ spot: https://youtu.be/RVro4Dgvo5Y
SK spot: https://youtu.be/q2q2LCobox4