Home Credit | Pro lepší příběhy

 

Přidáno
10.10.2018

Autor
Zuzana Bienvenu
Tisková mluvčí

Home Credit představuje nový produkt. Je jím revolvingový úvěr, který reaguje na potřeby klientů. Splácet můžou, dle vlastních potřeb. Nová půjčka jim umožní libovolně si měnit výši měsíčních splátek podle své aktuální situace. Zároveň přináší možnost půjčit si při dobrém splácení opakovaně bez zbytečně složité administrativy. Novou flexibilní půjčku provází i nová reklamní kampaň v konceptu úspěšného sitcomu 3+jedna.

.

Nová flexibilní půjčka od Home Creditu naslouchá svým klientům. „Náš úvěr poskytuje klientům svobodu. Víme, že každého můžou potkat nepředvídatelné životní situace, a někdy finanční závazky převýší možnosti jejich splácení. Snažíme se vyjít zákazníkům vstříc, a proto přicházíme s půjčkou, která umožní flexibilní splácení i flexibilní čerpání,“ uvádí Jan Vašíček, brand manager společnosti Home Credit.

Klienti můžou s flexibilním úvěrem splácet víc nebo míň, jak sami chtějí. Stačí každý měsíc poslat pouze minimální splátku, a to bez jakéhokoliv oznamování. Splacené peníze pak můžou opakovaně využívat bez dalšího schvalování či ověřování. Za vyřízení, vedení ani doplacení půjčky nezaplatí nic navíc.

Flexibilní půjčku představí v kampani známá čtveřice přátel - Oliver, Tomáš, Stáňa a Čenda. „V úspěšném sitcomu 3+jedna budeme pokračovat. Ústřední a jednotící zápletkou série tří na sebe navazujících spotů, které na podzim uvedeme, je tentokrát trénink pružnosti spojený se Stáninou přípravou na nově získanou hereckou roli.“ doplňuje Kateřina Cmerková, vedoucí marketingové komunikace společnosti Home Credit.

Spoty se budou nasazovat postupně od 21. října až do Vánoc. Objeví se na stanicích Prima Group, TV Barrandov a také on-line. Nové reklamy vznikly opět ve spolupráci s režisérským duem KASAL & NAVRATIL. Kreativu dodala agentura Oliver.

Více o flexibilní půjčce najdete na: https://www.youtube.com/watch?v=LlsjVa4hexg