Home Credit posiluje. V TV kampani přidává témata a sjednocuje…

Home Credit posiluje. V TV kampani přidává témata a sjednocuje vizuální styl

12. 07. 2023

V neděli 9. července spustil Home Credit upravené reklamní spoty pro letní sezónu. Rozšiřuje výčet benefitů a přidává novou sérii krátkých 6 vteřin trvajících spotů pro digitální platformy. Kromě flexibility nově komunikuje sjednání půjčky až do výše 250 000 Kč do 15 minut plně online. Úspěšnou kampaní meziročně posiluje spontánní znalost značky i její zvažování pro půjčku.

„Podle klíčových ukazatelů si naše nadlinková komunikace už od svého startu v minulém roce vede velmi dobře. Pomáhá významným způsobem posilovat znalost značky i její zvažování pro půjčku. Daří se jí velmi efektivně doručovat sdělení o hlavní výhodě našeho vlajkového produktu – o flexibilním splácení. Home Credit je ale také o rychlosti a jednoduchosti. Proto se nabízí rozšířit komunikaci právě o tyto výhody,“ uvádí Jan Vašíček, vedoucí sekce Marketing Home Credit ČR a SR.

Spoty prošly celkovým refreshem, od barevného gradingu, přes střih až po namluvení nových sdělení. Dostaly také zbrusu nové závěrečné produktové části, které kladou důraz právě na rychlost a jednoduchost sjednání.

„V závěru spotů dostává větší prostor naše „paní Home Creditová“. Necháváme ji vyniknout v grafice, kterou zákazníci znají z webu nebo třeba z poboček a obchodních míst. Od této změny si slibujeme lepší provázání se zbytkem komunikace a silnější identifikaci Home Creditu v reklamním bloku,“ doplňuje Jan Vašíček.

Spoty v TV i na digitálních platformách vychází z úspěšného kreativního konceptu „Úsměvy“, který spustil Home Credit v červnu 2022. Kampaň běží kontinuálně na kanálech Prima Group, Atmedia a TV Óčko a na digitálních platformách Stream a YouTube.

Od startu kampaně v červnu loňského roku vzrostla podle série průzkumů realizovaných se společností Ipsos spontánní znalost značky Home Credit o 6 procentních bodů a zvažování pro půjčku podle posledního měření o 9 procentních bodů. Kampaň „Úsměvy“ se dlouhodobě drží na 4. příčce v podílu vysílání v kategorii půjčky. Konkurenty Home Creditu z řad zadavatelů reklam na spotřebitelské úvěry jsou především banky a sesterská značka Zonky.

Ukázka aktuálních spotů:

15s pro digital a TV
https://www.youtube.com/watch?v=joc2ua43Fn0 https://www.youtube.com/watch?v=5qrrwQua4t4

6s pro digital
https://www.youtube.com/watch?v=zXHvDR_VWbo https://www.youtube.com/watch?v=GTciPtSPN8k https://www.youtube.com/watch?v=7Wb0H-ldAM8 https://www.youtube.com/watch?v=bzg7CVL97lg