eiffel optic je novým partnerem sítě Premia • Home Credit a.s.

eiffel optic je novým partnerem sítě Premia

14. 07. 2009

Brno 14. 7. 2009 – Pořídit si nové brýle nebo kontaktní čočky se slevou mohou od července držitelé Premia karty u dalšího partnera věrnostní sítě Premia – oční optiky eiffel optic. V jejích prodejnách dostane klient okamžitou slevu 5 % z hodnoty nákupu, 5 % ze zaplacené částky získá na prémiové konto. Zajímavé benefity ale klienti nezískávají pouze ve více než 900 obchodech s logem sítě Premia, na konto se jim 1 % z nákupu připisuje při každé platbě v jakémkoliv obchodě, i v zahraničí.

eiffel optic je specialista na dovoz a vývoz oční optiky. Díky této nové spolupráci má nyní věrnostní síť Premia už devatenáct partnerů s prodejnami po celé České republice. Držitelům karty chceme nabídnout co nejvíce možností, jak při jejím používání ušetřit, proto máme v plánu síť Premia i nadále rozšiřovat,“ říká Luděk Jírů, ředitel sekce Karty společnosti Home Credit.

Klienti používající Premia kartu tak získávají další možnost, jak ušetřit. V 18 prodejnách eiffel optic mohou využít 5% okamžitou slevu a 5 % z uhrazené částky převést na své prémiové konto. Pokud si koupí dioptrické nebo sluneční brýle či kontaktní čočky za 3000 Kč, zaplatí zákazník Premia kartou 2850 Kč a dalších 142,50 Kč mu přibude na konto.

Zákazníkům nabízí Eiffel optik více než 6000 modelů brýlí a kontaktních čoček předních světových výrobců. Navíc zhotovení brýlí na míru je garantována do jedné hodiny. V Praze mohou zákazníci nakupovat v patnácti prodejnách, další se nacházejí v Brně, Liberci a Plzni. V tomto roce budou otevřeny ještě obchody v Ostravě, Hradci Králové a Ústí nad Labem.

Další změny v programu Premia – Asko nábytek

Věrnostní program Premia má taktéž od července novou podobu v prodejnách ASKO nábytek. Platba Premia kartou garantuje držiteli, že získá na své prémiové konto 8 % z ceny nákupu. Toto zvýhodnění se nově vztahuje na veškeré zboží, tedy i akční a jinak zlevněné. Původně zajišťovala Premia karta 5% zpět na konto a okamžitou slevu 10%, ale pouze při nákupu nezlevněného a promovaného zboží.

Jak funguje Premia karta

Držitelé Premia karet získávají při jakémkoliv nákupu nejméně 1 % z hrazené částky zpět na své prémiové konto. Speciální slevy a výhody pak na klienty čekají právě ve věrnostní síti obchodů Premia: až 11 % z hodnoty nákupu na prémiové konto a k tomu až 60% okamžité slevy na zboží a služby. Karty Premia přitom poskytují klientům všechny výhody moderních kreditních karet. Lze s nimi bez poplatků platit u nás i v zahraničí, případně vybírat hotovost z bankomatů po celém světě. Klienti mohou pravidelně využívat bezúročného období v délce až 51 dní.

Karetní program Premia a stejnojmennou síť partnerských obchodů vytvořila společnost Home Credit. V současnosti tento co-brandový karetní program využívají především klienti České pojišťovny, ČP Zdraví a Penzijního fondu České pojišťovny, kteří mohou z ušetřených peněz uhradit jakékoliv pojistné produkty, nebo zákazníci společnosti Broker Consulting.

V síti Premia jsou zapojeny i další známé značky z různých obchodních segmentů jako EuroOil, OREA Hotels, Bontonland, Sunny Days, Kenvelo, OP Prostějov, Sportisimo a jiné. Přehled všech nabízených výhod programu Premia je k dispozici na stránkách www.premiakarta.cz, www.premiakartacp.cz, www.nakupnikarta.czwww.premiakartabc.cz.

Poznámka pro editory

Společnost Home Credit, a. s., patří k lídrům trhu spotřebitelského financování v České republice. Poskytuje účelové a bezúčelové financování prostřednictvím spotřebitelských a revolvingových úvěrů, produktové portfolio doplňují hotovostní půjčky. Za rok 2008 profinancovala nákupy svých klientů v hodnotě 9,6 miliardy Kč.

Společnosti skupiny Home Credit působí na trzích spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě, ve střední Asii a na Dálném východě. V roce 2008 společně poskytly úvěry v celkovém objemu 3,6 miliardy eur. Skupina Home Credit zastává přední pozice na trzích v České republice (Home Credit, od roku 1997), na Slovensku (Home Credit Slovakia, od roku 1999), v Ruské federaci (Home Credit & Finance Bank, od roku 2002) a v Kazachstánu (od prosince 2005). V roce 2006 vstoupila na trhy v Bělorusku (Home Credit Bank) a na Ukrajině (Home Credit Bank, Home Credit Finance), od prosince 2007 působí také v Číně a od roku 2009 ve Vietnamu.

Skupina Home Credit Group je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF, která se zaměřuje především na spotřebitelské financování a retailové bankovnictví. Skupina dále aktivně vyhledává investiční příležitosti a realizuje strategické investice na rostoucích trzích střední a východní Evropy a Asie. Prostřednictvím podílu v Generali PPF Holdingu je skupina PPF účastníkem trhu pojišťovnictví ve střední a východní Evropě. Za 18 let své existence se skupina PPF stala jedním z předních mezinárodních finančních investorů s hodnotou spravovaných aktiv převyšující 8 miliard euro.