Druhý dech pro splátkový prodej. Home Credit vrátil na úrocích 14,5…

Druhý dech pro splátkový prodej. Home Credit vrátil na úrocích 14,5 milionu korun

13. 03. 2012

Brno 13. březen 2012 – Bezva dny – akce, při které společnost Home Credit vrací poctivým klientům při nákupech na splátky všechny úroky zpět, během své existence nadělila lidem už 14,5 milionu korun. Využily jí tisíce klientů, kteří nezaplatili na úrocích ani korunu.

První Bezva dny se objevily v Česku v létě 2010 jako revoluční novinka v oblasti nákupu zboží na splátky. Pokud si klienti vybrali úvěr v rámci Bezva dnů, a řádně spláceli, Home Credit jim vrátil zpět všechny zaplacené úroky. Akce nalákala  do obchodů tisíce lidí.

Poctivé splácení jako cesta k  nákupům na splátky bez navýšení

Bezva dny jsou jedinečným produktem, který má velký potenciál i do budoucna. Odměňuje totiž ty klienty, kteří dobře a včas splácejí,“  vysvětluje Vojtěch Ščevík, ředitel obchodní sítě Home Credit.

Nejčastěji lidé využívali akci na nákupy domácí černé elektroniky, jako jsou televize nebo notebooky. Tento typ produktů vybírali v téměř dvou třetinách případů, což je dvakrát častěji než mimo Bezva dny. Bílá technika, tedy lednice nebo myčky nádobí tvořily dalších 30 %.

Roste zájem o splátkový prodej nábytku

Třetím nejoblíbenějším sortimentem bylo zařízení obývacích pokojů. „Nárůst zájmu o nákup na splátky je v tomto případě zcela logický. Pokud lidé mají možnost rozložit větší výdaj na delší dobu a zároveň neplatit nic navíc, je pro ně tento typ produktu jasnou volbou,“  uvádí analytik Home Creditu Michal Kozub.

I díky své oblíbenosti mezi zákazníky se Bezva dny Home Credit letos zúčastní soutěže Zlatá koruna 2012, kde odborná porota i veřejnost mohou hlasovat o nejlepší produkt v kategorii úvěry.

 

Poznámky pro editory:

 

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní a úvěrové karty. V roce 2011 společnost poskytla úvěry v celkové výši 8,75 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.cz .

Skupina Home Credit (Home Credit B.V. a její dceřiné společnosti) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v Evropě a své služby nabízí 4,5 milionu aktivních klientů (k 30. 6. 2011 včetně Kazachstánu). Ve vybraných zemích úspěšně nabízí a rozvíjí také služby retailového bankovnictví. Skupina působí v České republice (od roku 1997), na Slovensku (od roku 1999), Ruské federaci (od roku 2002) a v Bělorusku (od roku 2007). Značka Home Credit je od roku 2005 navíc přítomna v Kazachstánu, kde společnost Home Credit B. V. drží minoritní podíl v AO Home Credit Bank.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.net .

Skupinu Home Credit plně vlastní PPF Group N. V. („PPF“), která je jednou z největších investičních a finančních skupin ve střední a východní Evropě. Aktuálně vlastní aktiva ve výši zhruba 12,4 miliard EUR (k 31. 12. 2010), zahrnující různorodé aktivity od bankovnictví a pojišťovnictví přes nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů či zemědělství až po největší ruský obchodní řetězec se spotřební elektronikou. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie.

Na základě úspěchu Home Creditu v Evropě PPF rozvíjí spotřebitelské financování pod značkou Home Credit také v Asii, konkrétně v Číně (od roku 2007) a ve Vietnamu (od roku 2009), a zkoumá příležitosti pro vstup na další rozvíjející se trhy v tomto regionu.

Další informace jsou k dispozici na www.ppf.eu .