Druhý dech pro splátkový prodej. Home Credit vrátil na úrocích 14,5 milionu korun

Přidáno

03.13.2012

První Bezva dny se objevily v Česku v létě 2010 jako revoluční novinka v oblasti nákupu zboží na splátky. Pokud si klienti vybrali úvěr v rámci Bezva dnů, a řádně spláceli, Home Credit jim vrátil zpět všechny zaplacené úroky. Akce nalákala  do obchodů tisíce lidí.

Poctivé splácení jako cesta k  nákupům na splátky bez navýšení

Bezva dny jsou jedinečným produktem, který má velký potenciál i do budoucna. Odměňuje totiž ty klienty, kteří dobře a včas splácejí,“  vysvětluje Vojtěch Ščevík, ředitel obchodní sítě Home Credit.

Nejčastěji lidé využívali akci na nákupy domácí černé elektroniky, jako jsou televize nebo notebooky. Tento typ produktů vybírali v téměř dvou třetinách případů, což je dvakrát častěji než mimo Bezva dny. Bílá technika, tedy lednice nebo myčky nádobí tvořily dalších 30 %.

Roste zájem o splátkový prodej nábytku

Třetím nejoblíbenějším sortimentem bylo zařízení obývacích pokojů. „Nárůst zájmu o nákup na splátky je v tomto případě zcela logický. Pokud lidé mají možnost rozložit větší výdaj na delší dobu a zároveň neplatit nic navíc, je pro ně tento typ produktu jasnou volbou,“  uvádí analytik Home Creditu Michal Kozub.

I díky své oblíbenosti mezi zákazníky se Bezva dny Home Credit letos zúčastní soutěže Zlatá koruna 2012, kde odborná porota i veřejnost mohou hlasovat o nejlepší produkt v kategorii úvěry.

 

Poznámky pro editory:

 

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní a úvěrové karty. V roce 2011 společnost poskytla úvěry v celkové výši 8,75 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.cz .

Skupina Home Credit (Home Credit B.V. a její dceřiné společnosti) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v Evropě a své služby nabízí 4,5 milionu aktivních klientů (k 30. 6. 2011 včetně Kazachstánu). Ve vybraných zemích úspěšně nabízí a rozvíjí také služby retailového bankovnictví. Skupina působí v České republice (od roku 1997), na Slovensku (od roku 1999), Ruské federaci (od roku 2002) a v Bělorusku (od roku 2007). Značka Home Credit je od roku 2005 navíc přítomna v Kazachstánu, kde společnost Home Credit B. V. drží minoritní podíl v AO Home Credit Bank.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.net .

Skupinu Home Credit plně vlastní PPF Group N. V. („PPF“), která je jednou z největších investičních a finančních skupin ve střední a východní Evropě. Aktuálně vlastní aktiva ve výši zhruba 12,4 miliard EUR (k 31. 12. 2010), zahrnující různorodé aktivity od bankovnictví a pojišťovnictví přes nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů či zemědělství až po největší ruský obchodní řetězec se spotřební elektronikou. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie.

Na základě úspěchu Home Creditu v Evropě PPF rozvíjí spotřebitelské financování pod značkou Home Credit také v Asii, konkrétně v Číně (od roku 2007) a ve Vietnamu (od roku 2009), a zkoumá příležitosti pro vstup na další rozvíjející se trhy v tomto regionu.

Další informace jsou k dispozici na www.ppf.eu .