542 100 100

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Číslo 840 155 155 nahrazujeme pevnou linkou. Můžete volat výhodněji, podle běžné sazby svého operátora.

727 618 618

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Chcete volat na mobilní číslo? Na této lince můžete využít své volné minuty.

Pokud neradi voláte, napište nám email!

10 pravidel jak bezpečně používat nejen Správce financí

Daniel Šturm nově propojí marketing a produkty Home Creditu

Autor tiskové zprávy - Zuzana Bienvenu

Přidáno

1. 2. 2015

Autor

Zuzana Bienvenu
Tisková mluvčí

Dosavadní marketingový ředitel Home Creditu Daniel Šturm se nově stává zodpovědným i za vedení oblasti produktů. Pod jeho vedením se tak propojí divize Marketing a Produkty.

Propojení obou částí firmy je zcela účelné a mělo by přinést brzy první výsledky. Jsem rád, že Daniel přijal tuto nabídku. Rychlost, s jakou se seznámil s Home Creditem, a cesta, kterou v rámci marketingu volí, mě jasně přesvědčila, že je ideálním člověkem, který dokáže vytvořit úspěšné produkty a výborně řídit obě náročné oblasti,“ říká ke jmenování Daniela Šturma generální ředitel Home Creditu David Bystrzycki.

Do působnosti Daniela Šturma bude spadat kromě všech dosavadních marketingových aktivit i tvorba a správa hotovostních produktů včetně konsolidace půjček, nákupu na splátky nebo kreditních karet a také posílení produktů v online prostředí. „Věřím, že se mi podaří oba dva týmy propojit v jeden efektivně fungující celek, kde se budou lidé navzájem inspirovat. Zákazník ve výsledku nerozlišuje, jestli služba byla vytvořená oddělením marketingu nebo produktů. Jde o úzce propojené oblasti, a tak k tomu musíme i přistupovat,“ říká se svému jmenování Daniel Šturm.

Změna ve vedení marketingu a produktů je platná jak pro Home Credit a.s., tak i Home Credit Slovakia a.s., které jsou společně manažersky řízené. Daniel Šturm v oblasti produktů nahrazuje Víta Růžičku, který se nadále věnuje některým novým projektům Home Creditu.

Daniel Šturm (45) nastoupil do Home Creditu v červnu 2014 jako ředitel divize Marketing. Od ledna 2015 spadá do jeho působnosti i řízení oblasti produktů. Během své bohaté kariéry zastával řadu pozic v oblasti marketingu, reklamy a komunikace. Působil na vrcholových pozicích ve společnostech jako TV Nova, Stratosfera nebo Česká spořitelna. Vystudoval dvě vysoké školy. Neustále se zajímá o inovace a to, jak je přenést do každodenního života.

Přihlášení k odběru nových tiskových zpráv

Ochrana osobních údajů