Dosavadní marketingový ředitel Home Creditu Daniel Šturm se nově stává zodpovědným i za vedení oblasti produktů. Pod jeho vedením se tak propojí divize Marketing a Produkty.
„Propojení obou částí firmy je zcela účelné a mělo by přinést brzy první výsledky. Jsem rád, že Daniel přijal tuto nabídku. Rychlost, s jakou se seznámil s Home Creditem, a cesta, kterou v rámci marketingu volí, mě jasně přesvědčila, že je ideálním člověkem, který dokáže vytvořit úspěšné produkty a výborně řídit obě náročné oblasti,“ říká ke jmenování Daniela Šturma generální ředitel Home Creditu David Bystrzycki.
Do působnosti Daniela Šturma bude spadat kromě všech dosavadních marketingových aktivit i tvorba a správa hotovostních produktů včetně konsolidace půjček, nákupu na splátky nebo kreditních karet a také posílení produktů v online prostředí. „Věřím, že se mi podaří oba dva týmy propojit v jeden efektivně fungující celek, kde se budou lidé navzájem inspirovat. Zákazník ve výsledku nerozlišuje, jestli služba byla vytvořená oddělením marketingu nebo produktů. Jde o úzce propojené oblasti, a tak k tomu musíme i přistupovat,“ říká se svému jmenování Daniel Šturm.
Změna ve vedení marketingu a produktů je platná jak pro Home Credit a.s., tak i Home Credit Slovakia a.s., které jsou společně manažersky řízené. Daniel Šturm v oblasti produktů nahrazuje Víta Růžičku, který se nadále věnuje některým novým projektům Home Creditu.
Daniel Šturm (45) nastoupil do Home Creditu v červnu 2014 jako ředitel divize Marketing. Od ledna 2015 spadá do jeho působnosti i řízení oblasti produktů. Během své bohaté kariéry zastával řadu pozic v oblasti marketingu, reklamy a komunikace. Působil na vrcholových pozicích ve společnostech jako TV Nova, Stratosfera nebo Česká spořitelna. Vystudoval dvě vysoké školy. Neustále se zajímá o inovace a to, jak je přenést do každodenního života.