Home Credit opět nabízí snadnou a jednoduchou možnost zřízení nové služby. Na pár kliknutí si v mobilní aplikaci mohou klienti Home Creditu sjednat cestovní pojištění. Ve spolupráci s pojišťovnou MAXIMA a asistenční službou AXA ASSISTANCE funguje tato novinka od 15. června.
Služba je dostupná pro klienty s aktivním revolvingovým účtem, kteří si pomocí mobilní aplikace sjednají cestovní pojištění pro sebe nebo další spolucestující. Hlavní výhodou je snadné technologické řešení v mobilní aplikaci, takže je možné sjednat těsně před odjezdem na dovolenou. Navíc je veškerá dokumentace, vč. asistenčních karet k dispozici přímo i v mobilní aplikaci.
„Cestovní pojištění nabízíme ve třech základních variantách, které se liší cenou a limity plnění. K těmto základním nabídkám si klient může navolit doplňková pojištění podle svých potřeb, např. zajímavou nabídkou je „drink povolen“, kdy si může bez obav dát sklenku vína nebo piva,“ uvádí Michal Fila, tiskový mluvčí Home Creditu ČR a SR.
Z údajů pojišťoven vyplývá, že nejvíce si lidé volí připojištění úrazu, zavazadel a právní pomoci, ke kterým si klient Home Creditu může ještě zvolit například připojištění rizikových sportů, autoasistenci nebo zrušení, či zpoždění letu a předčasný nebo zmeškaný návrat. Velkou výhodou je, že má klient vše přehledně v mobilní aplikaci, kde se mu zobrazují ceny za základní a doplňkové pojištění. Cena pojištění začíná od 15 Kč za den a osobu a po sjednání a potvrzení klientem se odečte částka za cestovní pojištění z úvěrového účtu.