10 % Čechů platí za ubytování kartou, Premia karta nabízí nyní až 60%…

10 % Čechů platí za ubytování kartou, Premia karta nabízí nyní až 60% slevu v síti OREA HOTELS

06. 05. 2009

Brno 6. května 2009 – 10 % Čechů platí za využití hotelů kartou. Kreditní karta Premia, kterou vydává společnost Home Credit a která funguje na principu zpětného připisování bonusů uživatelům, nyní ještě více výdaje za ubytování zlevňuje. Od května mohou její držitelé získat slevu minimálně 15 % z pultové ceny za pobyt se snídaní v síti OREA HOTELS. Na prémiové konto majitele Premia karty navíc nově přijde zpět dalších 5 % ze zaplacené částky. Výhodná akce platí pro jakýkoliv z 25 hotelů řetězce OREA v České republice i na Slovensku při platbě jakýmkoliv typem Premia karty.

„Chceme, aby se Premia karta našim zákazníkům vyplatila, proto se jim snažíme poskytovat ty nejlepší služby. Rozšíření věrnostního programu v síti OREA HOTELS  je krokem, který před sezónou dovolených jistě držitelům Premia karty přijde vhod. Již nyní je velký zájem o využití slev a peněz na prémiové konto díky placení kartou Premia za ubytování,“ uvádí Luděk Jírů, ředitel sekce Karty společnosti Home Credit.

Řetězec OREA HOTELSprovozuje hotely v lázeňských městech, českých horách i malebných krajích jižních Čech nebo jižní Moravy. Každý majitel Premia karty může od května využít garantované 15% slevy na ubytování z pultové ceny hotelu, tedy o 5 % více než dříve. Na prémiové konto klienta pak dále nově poputuje 5 % z uhrazené ceny za pobyt. Další novinkou je, že pro získání slevy již není podmínkou registrovat se na webových stránkách sítě OREA HOTELS.

Navíc po celý květen jsou slevy ve vybraných hotelech ještě výraznější – zákazník sítě Premia může ušetřit až 60 % z ceny za ubytování.„Už dávno neplatí, že lidé jezdí na dovolenou pouze v létě, proto jsme se spolu Home Creditem rozhodli zvýhodnit cenu za ubytování mimo klasickou letní sezónu. Věříme, že nabídka na ubytování před hlavní sezónou bude zajímavá pro páry, které pobytem oslaví májový lásky čas, ale třeba i pro rodiny s dětmi, které touží navštívit atraktivní místa v době, kdy ještě nejsou tak zaplněna turisty jako v letních měsících. Zároveň díky pobytu v Česku nemusí cestovat příliš daleko,“ uvádí Martin Patřičný z hotelového řetězce OREA HOTELS.

Premia karta si za téměř rok své existence na českém trhu našla řadu příznivců – klienti s ní nejvíce platí za nábytek, zahradní techniku, sportovní potřeby a nářadí kutily. Výdaje s ní hradí i na svých cestách po světě – například v Mexiku nebo v Jižní Koreji. Naspořené peníze z prémiového konta pak klienti nejčastěji používají na úhradu penzijního připojištění, povinného ručení nebo havarijního pojištění.

Jak funguje Premia karta

Držitelé Premia karet získávají při jakémkoliv nákupu nejméně 1 % z hrazené částky zpět na své prémiové konto. Speciální slevy a výhody pak na klienty čekají právě ve věrnostní síti obchodů Premia: až 11 % z hodnoty nákupu na prémiové konto a k tomu až 15% okamžité slevy na zboží. Karty Premia přitom poskytují klientům všechny výhody moderních kreditních karet. Lze s nimi bez poplatků platit u nás i v zahraničí, případně vybírat hotovost z bankomatů po celém světě. Klienti mohou pravidelně využívat bezúročného období v délce až 51 dní.

Karetní program Premia a stejnojmennou síť partnerských obchodů vytvořila společnost Home Credit. V současnosti tento co-brandový karetní program využívají především klienti České pojišťovny, ČP Zdraví a Penzijního fondu České pojišťovny, kteří mohou z ušetřených peněz uhradit jakékoliv pojistné produkty, nebo zákazníci společnosti Broker Consulting.

Přehled všech nabízených výhod programu Premia je k dispozici na stránkách www.premiakarta.cz,  www.premiakartacp.cz, www.nakupnikarta.czwww.premiakartabc.cz.

Internetové stránky sítě Orea:

http://www.orea.cz/cs/vernostni-programy/seznam-partnerskych-programu/premia-karta/

 

Poznámka pro editory

Společnost Home Credit, a. s., patří k lídrům trhu spotřebitelského financování v České republice. Poskytuje účelové a bezúčelové financování prostřednictvím spotřebitelských a revolvingových úvěrů, produktové portfolio doplňují hotovostní půjčky. Za rok 2008 profinancovala nákupy svých klientů v hodnotě 9,6 miliardy Kč.

Společnosti skupiny Home Credit působí na trzích spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě, ve střední Asii a na Dálném východě. V roce 2008 společně poskytly úvěry v celkovém objemu 3,6 miliardy eur. Skupina Home Credit zastává přední pozice na trzích v České republice (Home Credit, od roku 1997), na Slovensku (Home Credit Slovakia, od roku 1999), v Ruské federaci (Home Credit & Finance Bank, od roku 2002) a v Kazachstánu (od prosince 2005). V roce 2006 vstoupila na trhy v Bělorusku (Home Credit Bank) a na Ukrajině (Home Credit Bank, Home Credit Finance), od prosince 2007 působí také v Číně.

Skupina Home Credit Group je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF, která se zaměřuje především na spotřebitelské financování a retailové bankovnictví. Skupina dále aktivně vyhledává investiční příležitosti a realizuje strategické investice na rostoucích trzích střední a východní Evropy a Asie. Prostřednictvím podílu v Generali PPF Holdingu je skupina PPF účastníkem trhu pojišťovnictví ve střední a východní Evropě. Za 18 let své existence se skupina PPF stala jedním z předních mezinárodních finančních investorů s hodnotou spravovaných aktiv převyšující 8 miliard euro.