Správce financí • Home Credit a.s.

Na přihlášení do aplikace použijte stejné jméno a heslo jako do Správce financí.

Pod palcem máte splácení, pohyby na účtu i další čerpání.

Službu Správce financí jsme ukončili 30. 6. 2025, protože ji využívalo už jen minimum našich klientů.

Své finance máte i nadále pod kontrolou v naší mobilní aplikaci, která je naprosto bezpečná. Najdete tam vše ke své půjčce, konsolidaci i nákupu na splátky.

Máte otázky? Poradíme vám na lince 542 100 100 (po–pá, 8–17 hod).

Výhody aplikace

  • Ihned po přihlášení vidíte aktuální stav i termín splátky.

    Odeslání splátky vyřídíte na pár kliknutí přes ikonu své banky nebo pomocí QR kódu. Číslo účtu, částku a variabilní symbol vyplníme za vás.

  • Šetříme naši přírodu. V aplikaci najdete na jednom místě výpisy za posledních 12 měsíců.

  • Potřebujete rychle peníze na svém bankovním účtu? Stačí pár kliknutí v aplikaci a peníze putují přímo k vám. Využít můžete i platbu přes QR kód.

    TIP: Když potřebujete víc, můžete si požádat o navýšení úvěrového rámce.

  • Kartu vám vydáme obratem přímo v aplikaci. Než vyrazíte do obchodu nebo bankomatu, přidejte si virtuální kartu do Peněženky Google nebo Apple.

    V aplikaci si bezpečně zobrazíte údaje karty. V případě potřeby vyřešíte blokaci nebo změnu limitů.

  • V historii transakcí vidíte přehledně všechny své nákupy, převody i splátky.

Stáhněte si mobilní aplikaci Home Credit.

qr kód

Nejčastější otázky

Stále více našich klientů využívá mobilní aplikaci, proto jsme se rozhodli službu Správce financí k 30. 6. 2025 ukončit. V aplikaci máte vše po ruce stejně jako ve Správci financí. Je jednoduchá a přehledná a zvládne ji používat úplně každý.

Aplikaci si zdarma stáhněte v Google Play nebo App Store. Po otevření aplikace klikněte na tlačítko „Přihlásit se“ a použijte stejné jméno a heslo, jakým jste se přihlašovali do Správce financí. Abyste se příště rychle a bezpečně dostali do aplikace, nastavte si přihlášení kódem, otiskem prstu nebo rozpoznáním obličeje.

Převod peněz na bankovní účet zvládnete na pár kliknutí v mobilní aplikaci, případně převod vyřešíte telefonicky s naším operátorem.

Splátky a transakce máte kdykoli pod kontrolou v mobilní aplikaci. Najdete tam údaje k zaplacení splátky a zkontrolujete si, že k nám v pořádku přišla. Všechny tyto informace máte k dispozici také v měsíčním výpisu.

Pokud od nás dostáváte měsíční výpis z účtu e-mailem nebo poštou, nic se nemění. Výpisy za posledních 12 měsíců máte k dispozici i v mobilní aplikaci.

Smluvní dokumenty jsou k dispozici v mobilní aplikaci. Případně se obraťte na naši klientskou linku.

Pokud naši aplikaci nechcete využívat, hlavní informace vždy naleznete ve svém měsíčním výpisu. Případně se obraťte na naši klientskou linku, kde vám se vším pomůžeme.