Nenašli jste odpověď? Volejte 540 100 100.
Ostatní informace
Kde máte pobočky?
Na rozvoji naší pobočkové sítě pracujeme usilovně každým dnem. Aktuální seznam poboček, včetně adres a kontaktů najdete zde.
Jak mám změnit své osobní údaje?
Když potřebujete změnit své osobní údaje, stáhněte si formulář, vyplňte do něj prováděné změny a pošlete nám ho na adresu Home Credit a. s., Nové sady 996/25, 602 00, Brno.
Musím nahlašovat, když změním zaměstnání?
Ano, i tuto změnu byste nám měl nahlásit. Nejlepší je, když si stáhnete na webu formulář, všechny změny v něm vyplníte a pošlete nám ho na adresu Home Credit a. s., Nové sady 996/25, 602 00, Brno.
Kde se dozvím, jestli byla moje splátka uhrazená?
Přehled evidovaných splátek najdete vždy v mobilní aplikaci Home Credit. Případně můžete zavolat na Klientské centrum 542 100 100.
Kde se dozvím podrobnější informace o úvěru?
Veškeré informace o vašem úvěru jsou pro vás připravené v mobilní aplikaci Home Credit. Zjistíte tam:
• výše půjčky,
• číslo své úvěrové smlouvy,
• stav splátky (uhrazená/neuhrazená),
• datum příští splátky,
• instrukce k platbě (výše splátky, číslo účtu, variabilní symbol, QR a Sazka kód),
• splátkový kalendář,
• zaplacené splátky a mimořádné splátky,
• počet splátek, které zbývá doplatit,
• podrobnosti o pojištění.
Jak můžu požádat o některý z vašich produktů?
O naše produkty můžete požádat online nebo telefonicky. V případě nákupu na splátky a koupě auta na splátky o naše financování žádáte osobně přímo u prodejce.
Kdy a jak se s vámi můžu spojit?
Naši operátoři jsou vám k dispozici na Klientské lince 542 100 100 každý všední den od 8 do 17 hodin. Případně nám můžete napsat e-mail na info@homecredit.cz.
Klientská linka zrovna nefunguje, co mám dělat?
Vyčkejte prosím se svým dotazem do chvíle, kdy bude Klientská linka opět v provozu, nebo nám napište e-mail na info@homecredit.cz
Jak nahlásit neetické nebo jinak pochybné chování?
Záleží nám na Vaší spokojenosti a chceme vždy dostát našim hodnotám. Pokud máte pocit, že se naši zaměstnanci nebo snad přímo Home Credit a.s. k Vám chovali neeticky, v rozporu s právními předpisy nebo jinak pochybně, můžete nám poslat zprávu na naši Etickou linku: etickalinka@homecredit.cz. Prostřednictvím naší Etické linky, stejně jako osobně přímo pověřenému zaměstnanci oddělení Compliance můžete podat i oznámení o možném protiprávním jednání ve smyslu zákona o ochraně oznamovatelů. Toto oznámení pak posuzují pověření zaměstnanci oddělení Compliance nebo oddělení Interní audit. Oznámení o možném protiprávním jednání ve smyslu zákona o ochraně oznamovatelů můžete podat také Ministerstvu spravedlnosti (více se dozvíte zde). Etický kodex najdete v sekci Obecné dokumenty zde.