Home Credit | Pro lepší příběhy

Nejčastější dotazy

Problémy se splácením

Spletl jsem se a omylem poslal splátku za tento měsíc dvakrát. Co s tím?

Nic se neděje. Tímto jste si předplatil splátku na další měsíc. Příští měsíc tedy peníze nemusíte posílat.

Co mám dělat, když nemám dostatek prostředků na zaplacení splátky?
Pokud jste si předem sjednal službu Odklad splátek, využijte ji. Měsíční odklad vám pomůže získat dostatek prostředků. Nesjednal jste si tuto službu předem? Existuje varianta jednorázového odkladu. Zavolejte na 542 100 100, naši operátoři vám pomohou vše vyřešit. Rozhodně se nám ozvěte dřív, než uplyne termín splatnosti splátky. Vždy existuje nějaké řešení a uděláme maximum pro to, abychom vám pomohli, pokud s námi budete aktivně komunikovat.

Pojištění konsolidace půjček

Jak platím za pojištění?

Pojištění platíte společně se splátkami své půjčky. Cena pojištění navýší celkovou částku, kterou nám měsíčně posíláte.

Konsolidaci už mám sjednanou, ale chtěl bych si k ní sjednat i pojištění. Jak na to?
To není vůbec problém. Prostě zavolejte na 542 100 100. Naši operátoři s vámi pojištění dodatečně sjednají.
Přišel jsem o práci, ale zaměstnanecký poměr jsme uzavřeli dohodou. Můžu i tak využít pojištění Pomoc?
Ano. Pokud vám pojišťovna neuzná nárok na pojistné plnění, my vám splátky odložíme. Důležité je, abyste předložil potvrzení z úřadu práce, že jste skutečně bez zaměstnání.
Kdy začne mé pojištění platit?
Pojištění platí ode dne, ke kterému jste si ho sjednal. Pokud by pojišťovna v počátku pojištění neuznala váš nárok na pojistné plnění, my vám splátky odložíme až na 12 měsíců.
Komu vyplatí pojišťovna peníze v případě pojistné události?
Peníze z pojistného plnění pošle pojišťovna na váš účet, který jí uvedete. V případě úmrtí pojistné plnění vyplatí tomu, kdo na to má právo - manželovi či manželce, případně dalším rodinným příslušníkům.

Jak splácet konsolidaci

Jakým způsobem můžu konsolidované půjčky splácet?
Splátky můžete platit jednorázovým nebo trvalým příkazem ze svého účtu, složenkami, které vám pošleme, nebo přes terminál Sazky.
Můžu změnit způsob úhrady splátek v průběhu splácení?
Jak nám pošlete splátku, je vždy jen na vás. Peníze je vždy pouze nutné odeslat na správný bankovní účet a se správným variabilním symbolem. Tyto údaje najdete ve své úvěrové smlouvě.
Kdy mám poslat první splátku konsolidace?

Termín splatnosti první splátky je za měsíc od data, kdy jsme poukázali peníze z Vaší smlouvy na Vás běžný účet nebo na účty cizích společností. Protože toto datum dopředu neznáme, klientům po proplacení vždy posíláme písemné oznámení, že se tak stalo a kdy je datum 1. splátky.

Stačí, když peníze pošlu v den splatnosti splátky?

Ne, splátky je nutné hradit tak, aby platba byla na našem účtu vždy k datu splatnosti. Při úhradě bankovním převodem proto doporučujeme platbu provést alespoň 3 pracovní dny před datem splatnosti, u poštovní poukázky pak alespoň 5 pracovních dnů před datem splatnosti. Pokud hradíte splátky přes terminály SAZKA, stačí zaplatit nejpozději v den splatnosti splátky.

Můžu změnit termín svých splátek?

Pokud Vám nevyhovuje termín 2. a dalších  splátek, zavolejte nám na zákaznickou linku 542 100 100. Termín změníme po telefonu.

Můžu konsolidaci půjček splatit předčasně? Za jakých podmínek?

Konsolidaci můžete u nás kdykoliv předčasně splatit a to bez jakéhokoliv poplatku. Jen nám o tom dejte předem vědět, abychom Vám řekli, kolik přesně zbývá doplatit a současně nastavili si na smlouvu příznak, který nám řekne, že smlouva čeká na doplacení.

Můžu změnit výši měsíční splátky?
Ano, je to možné. Pokud máte u nás předem sjednanou službu Změna výše a počtu splátek, stačí zavolat na naše Klientské centrum na tel. číslo 542 100 100, kde s našimi operátory doladíte detaily. Pokud nemáte službu předem sjednanou, můžete si výši splátky jednorázově také upravit, bude vás to ale stát 199 Kč. Vše domluvíte na lince 542 100 100.
Kde zjistím číslo účtu, kam mám splátku za konsolidaci posílat, a variabilní symbol?

Splátky konsolidace půjček posílejte na účet 201101000/6000. Variabilní symbol je číslo vaší úvěrové smlouvy. Kromě smlouvy ho najdete také ve Správci financí.

Je možné splátku nějak odložit, nebo zmrazit?
Ano, pokud jste si v minulosti sjednal službu Odklad splátek. Potom stačí jen zavolat našim operátorům na 542 100 100 a domluvit se na podrobnostech. Pokud tuto službu nemáte sjednanou, můžete si splátku odložit jednorázově, ale za poplatek 199 Kč. Zavolejte kvůli tomu na 542 100 100.
Můžu měnit účet, ze kterého posílám splátky?

Ano, nezáleží na tom, z jakého účtu nám splátka přijde. Důležité je, aby přišla včas a se správným variabilním symbolem.

Informace o konsolidaci půjček

Jak si sjednám konsolidaci?

Konsolidaci si sjednáte jednoduše po telefonu. Stačí zavolat na telefonní číslo 800 700 093 nebo vyplňte krátký formulář zde a my zavoláme Vám.

 

Jak a kde podepíšu smlouvu?

Smlouvu vám pošleme emailem nebo poštou, podle toho, jak se domluvíte s naším produktovým specialistou. Vy si ji v klidu pročtete, podepíšete a pošlete nám ji zpět poštou.

Můžu ke konsolidaci půjček požádat i o peníze navíc?
Ano. Pokud to umožní vaše finanční situace, nic nebrání tomu, abychom vám půjčili peníze navíc.
Kolik půjček si můžu celkem sloučit?
Počet půjček není nijak omezený. Jejich celková hodnota ale musí být mezi 30 000 a 600 000 Kč.
Jaké půjčky si můžu sloučit?
Nezáleží na tom, u jaké bankovní či nebankovní společnosti máte úvěry sjednané. Sloučíme vám jakékoliv spotřebitelské či hotovostní půjčky, kreditní karty, kontokorentní úvěry a leasingy.
Jaké jsou podmínky pro získání konsolidace půjček?
Pro získání konsolidace půjček musíte být zletilá osoba, mít stálý zdroj příjmu a splňovat podmínky Home Credit a.s.., zejména nesmíte být s žádnou z vašich půjček již v prodlení se splácením.
Jaké budu potřebovat doklady?

Před telefonátem si prosím připravte 2 doklady totožnosti.

 

  •    Jste li občanem ČR hlavním dokladem musí být platný občanský průkaz a dalším dokladem pak může být řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo zbrojní průkaz. 
  •    Pokud nejste občanem ČR, poslouží nám jako hlavní doklad povolení k trvalému pobytu na území ČR. Dalším dokladem pak může být občanský prukaz, řidičský průkaz nebo cestovní pas.

 

Dále si prosím připravte číslo svého bankovního účtu a údaje o zaměstnavateli nebo o svém podnikání - přesný název, adresu, telefon, a IČ. 

 

Jakmile se s produktovým specialistou domluvíte na podmínkách konsolidace, požádáme Vás pak ještě o výpis z účtu, doklad prokazující výši příjmu a doklad k půjčkám, které budeme konsolidovat.

Potřebuji ručitele?
Ne, pro získání konsolidace půjček ručitele nevyžadujeme.
Má smysl žádat o konsolidaci půjček, pokud jsem v důchodu?
Kritériem pro poskytnutí úvěru není věk žadatele. Vyšší věk tedy neznamená, že byste automaticky úvěr nedostal/a. Důležité je mít stálý příjem, z něhož budete schopen/na pravidelně splácet, a splnění dalších podmínek při prověřování Vaší schopnosti splácet.
Kam mi pošlete peníze?

Klientům nabízíme 2 způsoby vyplacení smlouvy. Jeden způsob spočívá v tom, že vše vyřídíme za Vás - tzn. peníze z konsolidace bychom poslali přímo na účty společností, u kterých máte půjčky, které konsolidujeme. Pokud jste si i v rámci konsolidace žádal o hotovost na cokoliv, tak tu Vám samozřejmě pošleme na Váš bankovní účet.

Pokud se však o doplacení půjek chcete postarat sami, pošleme Vám celou dohodnutou částku na účet a vy už si sám zajistíte doplacení. Protože ale sjednáváme účelový úvěr, musíte nám předložit doklady o tom, že půjčky, které byly předmětem konsoldace, jsou doplacené.

Jak proběhne splacení všech mých konsolidovaných půjček?

Jakmile spolu podepíšeme smlouvu, pošleme vám předpřipravené výpovědi všech vašich úvěrů. Vy je podepíšete a odešlete do jednotlivých společností. My za vás následně doplatíme veškeré úvěry, aby bylo vše vypořádané. Od té chvíle budete peníze splácet pouze nám. O nic dalšího se nemusíte starat.

Jak poznám, že jste za mne skutečně vyrovnali všechny úvěry?

O tom, že jsme doplatili vaše staré úvěry, vás budeme informovat SMSkou. Ukončení starých úvěrových smluv si můžete ověřit u jejich poskytovatelů . Napřílad v internetovém bankovnictví nebo na jejich klienstké lince. 

Musím při žádosti o úvěr dokládat potvrzení o příjmu?

Ano, doklad o příjmu po vás vyžádat musíme. Způsobů však existuje více, přes orazítkované potvrzení o výši příjmu po např. kopii výpisu z účtu, na který vám mzdu zasílá zaměstnavatel. Operátor na telefonu se s vámi domluví, který doklad vám nejvíce vyhovuje a je pro vás na doložení příjmu nejjednoduší.

Jak si mohu ověřit, že nejsem vedený v registru dlužníků?
Pokud máte pochybnosti o svém splácení v minulosti, doporučujeme si před podáním žádosti o konsolidaci ověřit, jaké informace jsou o vás vedeny v Registru FO sdružení SOLUS. Můžete k tomu využít aplikaci určenou pro mobilní telefony s operačním systéme Android "SOLUS – SMS výpis". Aktuální a spolehlivé informace získáte přímo na svůj mobilní telefon odkudkoli během pár chvil.
Jaké jsou u konsolidace půjček poplatky?
Sjednání i vedení konsolidace půjček jsou zdarma. Stejně tak mimořádné splátky. Poplatky si bereme v případě prodlení ve splácení.
Nechci vypovídat všechny úvěry, které chci splácet konsolidovaně. Rád bych si ponechal svoji kreditní kartu, kdybych ji někdy potřeboval. Je to možné?

Tento postup bohužel není možný. Pokud chcete využít konsolidaci půjček, je třeba všechny úvěry, které chcete konsolidovat, ukončit výpovědí.