IT systémový analytik/čka • Home Credit a.s.
DESK O nas

Přidej se k nám, #unasjedobre

IT systémový analytik/čka

  • Plný úvazek
  • Brno

Baví Tě hledat souvislosti, pochopit potřeby businessu a navrhovat smysluplná IT řešení?

Do našeho agilního vývojového týmu šesti fajn lidí hledáme novou posilu, který/á šikovně propojí business s vývojem. Hledáme někoho s analytickým myšlením a chutí učit se novým věcem. Někoho, kdo se ozve, když něco nedává smysl. Na formality si moc nehrajeme - říkáme si věci na rovinu a táhneme za jeden provaz v každém počasí.

Co Tě u nás čeká?

  • Analýza business požadavků, a to především z oblasti online a offline splátkového prodeje.
  • Údržba a rozvoj analytického modelu v nástroji Enterprise Architect.
  • Úzká spolupráce s kolegy v agilním týmu.
  • Analýza bude tvoje primární náplň práce, ale bavilo by Tě občas něco otestovat nebo třeba i vyvinout?

 

Co od Tebe očekáváme?

  • Jsi technicky zaměřený člověk s velice dobrými komunikačními dovednostmi.
  • Nedělá Ti problém převést business požadavky do “řeči IT”.
  • Máš zkušenost s REST API.
  • Máš základní znalost SQL.
  • Znáš pojmy jako jsou MVP, UML či Kanban.

 

Proč se Ti u nás bude líbit?

  • Agilní tým: Budeš pracovat v týmu, kde si říkáme věci narovinu. #hcnenijenprace je pro nás více než jen slogan.
  • Rozvoj a vzdělávání: Podpoříme Tě ve Tvém růstu a další kariérní cestě.
  • Teambuildingy: Vloni jsme byli několik dní v Římě, letos v Athénách.
  • Moderní kanceláře: Sídlíme kousek od hlavního nádraží v Brně, v budově Titania.

 

Na jaké benefity se můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené + 5 dní pracovního volna navíc.
  • 20 dní placeného volna po každých 5 letech.
  • Hybridní režim práce v momentě, kdy se zapracuješ.
  • Příspěvek na stravné v hodnotě 110 Kč/den.
  • Příspěvek na penzijní připojištění/DIP v hodnotě 2000 Kč/měsíc.
  • Prémiová zdravotní péče nebo příspěvek do Cafeterie Edenred 500 Kč/měsíc.
  • Finanční podpora teambuildingů.
  • Možnost parkování.
  • Slevy na produkty Home Creditu a také u našich partnerů (např. Alza, Datart nebo O2).

 

Jak probíhá výběrové řízení?

  1. Telefonický hovor se Simonou nebo Danielou, našimi recruiterkami.
  2. Osobní setkání se mnou, ale především s vedoucím týmu Karlem a případně s dalšími členy týmu, kteří ti pozici detailněji představí.

 

Zaujali jsme Tě? Přihlas se na pozici, těšíme se na setkání!

Stransky Karel

Karel Stránský
Team leader

Monika Antalova

Monika Antalová
HR business partner