IT systémový analytik/čka • Home Credit a.s.
DESK O nas

Přidej se k nám, #unasjedobre

IT systémový analytik/čka

  • Plný úvazek
  • Brno

Baví Tě hledat souvislosti, pochopit potřeby businessu a navrhovat smysluplná IT řešení?

Do našeho agilního vývojového týmu šesti fajn lidí hledáme novou posilu, který/á šikovně propojí business s vývojem. Hledáme někoho s analytickým myšlením a chutí učit se novým věcem. Někoho, kdo se ozve, když něco nedává smysl. Na formality si moc nehrajeme - říkáme si věci na rovinu a táhneme za jeden provaz v každém počasí.

Co Tě u nás čeká?

  • Analýza business požadavků, a to především z oblasti online a offline splátkového prodeje.
  • Údržba a rozvoj analytického modelu v nástroji Enterprise Architect.
  • Úzká spolupráce s kolegy v agilním týmu.
  • Analýza bude tvoje primární náplň práce, ale bavilo by Tě občas něco otestovat nebo třeba i vyvinout?

 

Co od Tebe očekáváme?

  • Jsi technicky zaměřený člověk s velice dobrými komunikačními dovednostmi.
  • Nedělá Ti problém převést business požadavky do “řeči IT”.
  • Máš zkušenost s REST API.
  • Máš základní znalost SQL.
  • Znáš pojmy jako jsou MVP, UML či Kanban.

 

Proč se Ti u nás bude líbit?

  • Agilní tým: Budeš pracovat v týmu, kde si říkáme věci narovinu. #hcnenijenprace je pro nás více než jen slogan.
  • Rozvoj a vzdělávání: Podpoříme Tě ve Tvém růstu a další kariérní cestě.
  • Teambuildingy: Vloni jsme byli několik dní v Římě, letos v Athénách.
  • Moderní kanceláře: Sídlíme kousek od hlavního nádraží v Brně, v budově Titania.

 

Na jaké benefity se můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené + 5 dní pracovního volna navíc.
  • 20 dní placeného volna po každých 5 letech.
  • Hybridní režim práce v momentě, kdy se zapracuješ.
  • Příspěvek na stravné v hodnotě 110 Kč/den.
  • Příspěvek na penzijní připojištění/DIP v hodnotě 2000 Kč/měsíc.
  • Prémiová zdravotní péče nebo příspěvek do Cafeterie Edenred 500 Kč/měsíc.
  • Finanční podpora teambuildingů.
  • Možnost parkování.
  • Slevy na produkty Home Creditu a také u našich partnerů (např. Alza, Datart nebo O2).

 

Jak probíhá výběrové řízení?

  1. Telefonický hovor se Simonou nebo Danielou, našimi recruiterkami.
  2. Osobní setkání se mnou, ale především s vedoucím týmu Karlem a případně s dalšími členy týmu, kteří ti pozici detailněji představí.

 

Zaujali jsme Tě? Přihlas se na pozici, těšíme se na setkání!