Platba mobilem - Google Pay • Home Credit a.s.

Plaťte bezpečně s Google Pay

Stačí u terminálu pípnout mobilem nebo chytrými hodinkami.

1968 hero banner gpay 1944x1356px e9fc12e9 9d73f67e1abfd09bc8516ddeb947e40f

Snadno zaplatíte v obchodě nebo vyberete hotovost z bezkontaktního bankomatu.

Platba je zabezpečená otiskem prstu, kódem nebo rozpoznáním obličeje.

Kartu si přidáte do Peněženky Google na pár kliknutí

Budete potřebovat telefon s Androidem, aktivovanou funkcí NFC
a nainstalovanou aplikací Home Credit.

  • 1. Spusťte aplikaci Home Credit

    Klepnutím na box přejděte na detail produktu.

  • 2. Přejděte na detail karty

    Dole v menu klepněte na položku Karta.

  • 3. Klepněte na Přidat do Peněženky Google

    Stiskněte tlačítko, dokončete proces přidání karty do Peněženky Google a můžete začít platit i vybírat z bankomatu mobilem nebo chytrými hodinkami.

Ještě od nás nemáte úvěr s kartou? Půjčíme vám až 250 000 Kč na cokoliv a splácet můžete každý měsíc, kolik chcete. Stačí poslat vždy aspoň minimální splátku. Nebo si vyřiďte Šikovný účet na výhodné nákupy online i v prodejnách.

Google Pay – nejčastější dotazy

Pokud odpověď na svůj dotaz nenajdete tady, pomůžeme vám na čísle 542 100 111.

Co je Google Pay a jak funguje?

Služba umožňující platby kartou prostřednictvím mobilního zařízení s Androidem a technologií NFC. Stačí svoji kartu registrovat do aplikace Peněženka Google, a pak můžete rychle a jednoduše platit svým mobilním zařízením. Za službu Google Pay si společnost Google ani naše společnost neúčtuje žádný poplatek.

Je možné mít v aplikaci Peněženka Google více karet?

Ano, všechny naše bezkontaktní karty si můžete přidat do aplikace. Pokud máte v aplikaci víc karet, zvolíte si výchozí kartu. U každé platby si můžete volbu výchozí karty změnit dle vaší potřeby.

Co když se mi nedaří přidat kartu do aplikace Peněženka Google?

Zkontrolujte, zda je vaše karta stále aktivní a platná. V případě technického problému při registraci obdržíte SMS zprávu s instrukcemi, jak dále postupovat. Případně se můžete podívat na návod na stránkách společnosti Google.

Je nutné zadávat při registraci karty do aplikace Peněženka Google i jiné údaje?

Společnost Google jako poskytovatel aplikace Peněženka Google požaduje, abyste měli založený Google účet. Pokud Google účet ještě nemáte, aplikace vás provede jeho založením. Pokud Google účet máte, můžete být vyzváni k aktualizaci nebo doplnění údajů.

Kde a jak je možné kartu v mobilním zařízení používat?

Platit můžete online a na všech bezkontaktních platebních terminálech a vybírat ze všech bezkontaktních bankomatů podporujících Google Pay. Při platbě do 500 Kč stačí rozsvítit displej mobilního zařízení. Platby nad 500 Kč je nutné přednastaveným způsobem potvrdit (rozpoznání obličeje, otisk prstu, bezpečnostní kód atd.). Potvrzení o zaplacení uvidíte bezprostředně po platbě na displeji mobilního zařízení.

Je to bezpečné?

Ano. Číslo vaší karty při placení s Google Pay obchodník nevidí a není k dispozici v aplikaci Peněženka Google, službě Google Pay ani v mobilním zařízení. Každou platbu nad 500 Kč je nutné přednastaveným způsobem potvrdit (rozpoznání obličeje, otisk prstu, bezpečnostní kód atd.). Při ztrátě, krádeži, poškození nebo použití karty v mobilním zařízení neoprávněnými osobami volejte naši klientskou linku 542 100 111, kde vám kartu zablokujeme.

Musí být mobilní zařízení při platbě na bezkontaktním platebním terminálu připojeno k internetu?

Ne, není to nutné. Z důvodu bezpečnosti a správného fungování služby nicméně doporučujeme vaše mobilní zařízení připojit k internetu alespoň jednou za týden, případně se ujistit že je verze aplikace Peněženka Google ve vašem zařízení aktuální.

Co dělat v případě, že se mi nedaří provést transakci?

Zkontrolujte, že máte správně zaregistrovanou kartu v aplikaci Peněženka Google, vaše karta je stále aktivní a platná a máte na ní dost peněz. Ujistěte se, že se pokoušíte platit na bezkontaktním platebním terminálu. V případě že se vám s kartou v mobilním zařízení i tak nedaří zaplatit, kontaktujte naši klientskou linku.

Kde můžu vidět historii transakcí provedených prostřednictvím mobilního zařízení?

Transakce uskutečněné mobilním zařízením najdete v aplikaci Peněženka Google v detailu karty (zobrazíte si jen transakce daným zařízením). Kompletní historii transakcí kreditních karet, které máte od nás, najdete v aplikaci Home Credit, v měsíčním výpise nebo ve Správci financí.

Do kdy platí karta registrovaná v mobilním zařízení?

Karta registrovaná v mobilním zařízení (tzv. token) platí maximálně 36 měsíců od registrace do aplikace Peněženka Google. Ovlivňuje ji ale také platnost fyzické nebo virtuální platební karty. V případě, že vám vyprší platnost tokenu (karty v mobilním zařízení), je nutné kartu z aplikace Peněženka Google odstranit a registrovat znovu. Pokud dřív přestane platit fyzická/virtuální platební karta, stačí si aktivovat nově zaslanou platební kartu. Aktivací se automaticky spáruje s tokenem karty v mobilním zařízení. Pokud vám karta nepřijde, kontaktujte naši klientskou linku 542 100 111.

Jak postupovat, když ztratím mobilní zařízení?

Při ztrátě, krádeži, poškození karty nebo jejím neoprávněném použití v mobilním zařízení volejte naši klientskou linku 542 100 111, kde vám kartu zablokujeme. Zařízení se systémem Android můžete vzdáleně uzamknout přihlášením se k vašemu Google účtu po kliknutí na odkaz www.google.com/android/devicemanager.

Co když si pořídím nové mobilní zařízení?

Při pořízení nového mobilního zařízení je znovu potřeba zaregistrovat kartu do aplikace Peněženka Google. Pokud již staré mobilní zařízení nebudete používat nebo ho případně budete dávat k dispozici jiné osobě, nezapomeňte odebrat kartu z aplikace Peněženka Google. Nebojte se, odebrání z aplikace Peněženka Google nemá žádný vliv na vaši fyzickou nebo virtuální platební kartu. Tu můžete používat dál.