Garmin Pay • Home Credit a.s.

Plaťte pohodlně s Garmin Pay

Stačí u terminálu pípnout chytrými hodinkami.

DESK Garmin Pay

Snadno zaplatíte v obchodě nebo vyberete hotovost z bezkontaktního bankomatu.

Při platbě hodinkami nepotřebujete telefon ani přístup k internetu.

Kartu si přidáte do aplikace Garmin Pay na pár kliknutí

Pro nastavení budete potřebovat telefon se systémem Android nebo iOS a aktivní funkcí NFC.

  • 1.

    Stáhněte si aplikaci Garmin Connect do svého telefonu.

  • 2.

    Přihlaste se do aplikace a v menu klikněte na Zařízení Garmin.

  • 3.

    Spárujte s aplikací své hodinky.

  • 4.

    V aplikaci v telefonu klikněte na Garmin Pay a nastavte si PIN kód hodinek.

  • 5.

    Vyberte „Přidat kartu“, zadejte údaje své karty a postupujte podle dalších instrukcí.

Ještě od nás nemáte úvěr s kartou? Půjčíme vám až 250 000 Kč na cokoliv a splácet můžete každý měsíc, kolik chcete. Stačí poslat vždy aspoň minimální splátku. Nebo si vyřiďte Šikovný účet na výhodné nákupy online i v prodejnách.

Nejčastější dotazy k aplikaci Garmin Pay

Pokud odpověď na svůj dotaz nenajdete tady, pomůžeme vám na čísle 542 100 111.

Aplikace pro chytré hodinky Garmin, díky které s nimi můžete pohodlně platit v obchodech bez nutnosti mít u sebe peněženku nebo telefon. Kartu do Garmin Pay přidáte ve svém mobilním zařízení v aplikaci Garmin Connect, se kterou máte spárované své hodinky.

Ano, využívání služby je bez poplatku.

Ano. Všechny námi vydané bezkontaktní karty můžete do aplikace zaregistrovat. Jednu z karet si pak nastavíte jako výchozí. Pokud potřebujete zaplatit jinou než výchozí kartou, můžete před platbou kartu jednorázově změnit.

Zkontrolujte, zda je vaše karta stále aktivní a platná. Pokud za chybu může technický problém, obdržíte SMS zprávu s instrukcemi, jak dále postupovat.

Platit můžete na všech bezkontaktních platebních terminálech a vybírat ze všech bezkontaktních bankomatů podporujících Garmin Pay. Před použitím hodinek zkontrolujte, že máte zapnutou funkci NFC.

• Otevřete aplikaci v hodinkách. Pokud je potřeba, zadejte PIN kód hodinek.
• Vyberte kartu, kterou chcete platit, a přiložte hodinky k platebnímu terminálu.
• U výběru hotovosti zadejte v bankomatu také PIN kód ke kartě.

Potvrzení o platbě nebo výběru uvidíte ihned přímo na displeji hodinek.

Nemusí. Z důvodu bezpečnosti a správného fungování služby nicméně doporučujeme vaše hodinky připojit k internetu alespoň jednou za týden. Také pravidelně kontrolujte, že je verze aplikace Garmin Pay ve vašem mobilním zařízení aktuální.

Bohužel to není možné.

Číslo vaší karty obchodník při placení nevidí a není uloženo ani v aplikaci Garmin Pay nebo v mobilním zařízení.
Po určité době nebo po sundání a opětovném nasazení hodinek potvrzujete transakci PIN kódem svých hodinek, výběr z bankomatu navíc i PIN kódem ke kartě.
Buďte opatrní, pokud budete hodinky půjčovat jiným osobám.
Při ztrátě, krádeži nebo použití karty v mobilním zařízení neoprávněnými osobami volejte naši klientskou linku, kde vám kartu zablokujeme. Číslo linky je 542 100 111.

• Zkontrolujte si, že máte kartu v aplikaci Garmin Pay v telefonu spárovaném s hodinkami správně zaregistrovanou.
• Zkontrolujte, že je vaše karta stále aktivní a platná a máte dostatečný zůstatek.
• Ujistěte se, že se pokoušíte platit na bezkontaktním platebním terminálu.
• V případě že se vám s kartou v mobilním zařízení i tak nedaří zaplatit, kontaktujte naši klientskou linku.

Ano, ale pouze v bankomatech, které jsou vybaveny bezkontaktní technologií podporující Garmin Pay jako prostředek pro výběr hotovosti.

Posledních 10 transakcí najdete v aplikaci Garmin Pay ve vašem telefonu (zobrazují se zde pouze transakce provedené hodinkami Garmin).
Přehled transakcí všemi vašimi mobilními zařízeními, ve kterých máte zaregistrovanou naši kartu, je vám k dispozici v pravidelném měsíčním výpisu nebo v mobilní aplikaci Home Credit.

Liší se pouze formou použitého platebního prostředku (platební karta nebo mobilní zařízení). Pokud jde o případné související poplatky, zpracování transakcí, postupy při reklamaci transakcí apod., je na oba typy nahlíženo stejně.

Pro tyto platby platí stejné limity, které máte nezastavené na vaší kartě.

V případě, že bychom na tyto transakce zavedli speciální limit, budeme vás informovat.

Karta registrovaná v mobilním zařízení (tzv. token) platí maximálně 36 měsíců od registrace do aplikace Garmin Pay. Ovlivňuje ji ale také platnost fyzické nebo virtuální platební karty. V případě, že vám vyprší platnost tokenu (karty v mobilním zařízení), je nutné kartu z aplikace Garmin Pay odstranit a registrovat znovu. Pokud dřív přestane platit fyzická/virtuální platební karta nebo jste požádali o náhradní kartu, je nutné ji v aplikaci Garmin Pay znovu zaregistrovat, jakmile ji obdržíte. Zároveň z aplikace odeberte starou kartu. Pokud vám náhradní nebo obnovená karta nepřišla, kontaktujte naši klientskou linku 542 100 111.

Při ztrátě, krádeži nebo použití karty v mobilním zařízení neoprávněnými osobami volejte naši klientskou linku, kde vám kartu zablokujeme. Číslo linky je 542 100 111. Kartu můžete z Garmin Pay odebrat v aplikaci Garmin Connect.

Při pořízení nového mobilního zařízení je znovu potřeba zaregistrovat kartu do aplikace Garmin Pay. Pokud již staré mobilní zařízení nebudete používat nebo ho případně budete dávat k dispozici jiné osobě, nezapomeňte odebrat kartu z aplikace Garmin Pay. Nebojte se, odebrání z aplikace nemá žádný vliv na vaši fyzickou nebo virtuální platební kartu. Tu můžete používat dál.

Garmin, Garmin Pay a Garmin Connect jsou ochranné známky společnosti Garmin International Inc.