Desatero bezpečného používání karty

Bezpečnost na prvním místě

Je důležitá nejen v každodenním životě, ale i při používání karty.
Podívejte se na naše Desatero bezpečného používání karty.

Potvrzujte internetové platby v mobilní aplikaci

Zobrazit celý text

Potvrzujte internetové platby v mobilní aplikaci

Jednodušší a rychlejší je potvrzování internetových transakcí v mobilní aplikaci Home Credit. Místo opisování SMS kódů stačí internetové transakce potvrdit v mobilní aplikaci zadáním přihlašovacího kódu nebo otiskem prstu. Je to maximálně bezpečné a jednoduché.

Chraňte své přihlašovací údaje a údaje o své kartě

Zobrazit celý text

Chraňte své přihlašovací údaje a údaje o své kartě

Nikdy nikomu nesdělujte údaje o své kartě ani svoje přihlašovací údaje do Správce financí nebo do mobilní aplikace, a to ani po částech. Údaje si raději nikam nezaznamenávejte. Při placení mějte vždy svou kartu nebo mobilní zařízení na očích.

Zvolte si bezpečná hesla a PIN kódy

Zobrazit celý text

Zvolte si bezpečná hesla a PIN kódy

Pro přihlášení do Správce financí nebo mobilní aplikace si zvolte heslo, které nepoužíváte v jiných aplikacích nebo účtech. Bezpečnost vašeho hesla je u nás plně je zajištěna, ale nemůžeme garantovat stejnou úroveň zabezpečení u jiných společností nebo služeb. To samé platí pro PIN kód k vašim kartám. Nepoužívejte rok či datum narození, nebo kombinace 1111 či 1234 a podobně. Nejbezpečnější je svoje hesla a PINy alespoň 1x ročně měnit. Hesla, kódy nebo PIN k vaší kartě nikdy nikomu nesdělujte.

Na internetu plaťte bezpečně

Zobrazit celý text

Na internetu plaťte bezpečně

Buďte opatrní. Nikdy neplaťte na stránkách, které nejsou zabezpečené ikonou zámku a protokolem https:// v řádku webové adresy. Nikdy nereagujte ani na nabídky výher zdarma, případně za podezřele nízkou cenu (například iPhone za 1 Kč a podobně). Tyto odkazy vás přesměrují na podvodné stránky, které mají za cíl získat údaje z vaší karty. Než na nějakém e-shopu zaplatíte, ujistěte se, že se nejedná o podvodného obchodníka.

Neotevírejte podezřelé maily a SMS

Zobrazit celý text

Neotevírejte podezřelé maily a SMS

Neotevírejte e-maily od podezřelých odesílatelů, které neznáte. Upozorní vás například neznalost odesílatele, překlepy či pravopisné chyby či cokoliv, co vyžaduje zadání údajů o vás do webové stránky, kterou neznáte. V žádném případě neotevírejte přílohy u těchto e-mailů, v drtivé většině obsahují viry. Neklikejte na odkazy ani nevolejte na čísla v těchto e-mailech. Riskovali byste zneužití údajů nebo vysokou sazbu za volání.

Dbejte na aktuálnost programů vašeho počítače a mobilního zařízení

Zobrazit celý text

Dbejte na aktuálnost programů

Pravidelně aktualizujte především operační systém a antivirový program na svém počítači, tabletu či mobilním telefonu. Jedině tak budete efektivně chráněni před virtuálními útoky. Do Správce financí nebo mobilní aplikace se pokud možno nepřihlašujte z veřejných počítačů a veřejných sítí, například v internetové kavárně. Pro platby ze svého zařízení nevyužívejte připojení k veřejné Wi-Fi síti. Pravidelně aktualizujte mobilní aplikaci Home Credit i aplikaci Google Pay. Používání našich služeb z prostředí mobilních zařízení je z naší strany chráněno stejně, jako když web používáte na stolním počítači. Dávejte pozor na to, co na internetu děláte. Nestahujte neznámé soubory a nenavštěvujte stránky, které vykazují známky možného škodlivého obsahu. Rozpozná je antivirový program, nebo vy podle chyb v obsahu. Pokud takovéto stránky navštěvujete, rozhodně na nich neplaťte.

Plaťte rychle a bezpečně prostřednictvím karty v mobilu

Zobrazit celý text

Plaťte rychle a bezpečně prostřednictvím karty v mobilu

Používejte kreditní kartu od Home Creditu v mobilním zařízení. Stačí na to chytré mobilní zařízení s technologií NFC a operačním systémem Android 5.0 a vyšším. Aplikaci Google Pay si stáhnete zdarma. Svou kartu zaregistrujete a můžete platit přiložením mobilu k bezkontaktnímu platebnímu terminálu nebo na internetu. Stejně můžete vybírat hotovost z bankomatů, které podporují možnost bezkontaktního výběru. Díky potvrzování každé transakce vyšší než 500 Kč je to mimořádně bezpečné.

Peníze na vaší kartě chráníme

Zobrazit celý text

Peníze na vaší kartě chráníme

Všechny karty od Home Creditu mají zabezpečení 3DSecure. Při platbě na stránkách obchodníka zabezpečených tímto systémem musíte transakci potvrdit SMS kódem nebo v naší aplikaci (viz bod 1). Peníze na kartě pro vás chráníme i prostřednictvím limitů pro platby v obchodech nebo pro výběr hotovosti z bankomatu. V souvislosti se směrnicí EU o platebním styku, PSD2 po vás může terminál požadovat zadání PIN kódu i u částky nižší než 500 Kč. To zvyšuje bezpečnost plateb kartami.

Kontrolujte si své výdaje na kartě

Zobrazit celý text

Kontrolujte si své výdaje na kartě

V přehledu transakcí na kartě ve Správci financí nebo v mobilní aplikaci si pravidelně kontrolujte transakce uskutečněné na vašich účtech. Pokud jakákoliv z nich nesouhlasí, kontaktujte nás. Naši specialisté vám rádi pomohou, případně můžete využít možnosti reklamace transakcí, například u zdvojeného zaúčtování, nedodání zboží a podobně.

Máte pochybnosti? Kontaktujte nás!

Zobrazit celý text

Máte pochybnosti? Kontaktujte nás!

Jestliže objevíte ve výpisu jakékoliv transakce, které jste nerealizovali, případně zjistíte v přehledu transakcí nějakou nesrovnalost, co nejdříve nás kontaktujte. Naši specialisté vám vždy ochotně pomohou. Pro kontakt můžete využít telefonní číslo 542 100 100.